Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Don Pistoni
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Don Pistoni

    Zolder 12 juli vrij rijden

    Iemand gister nog op Zolder gereden?
  2. Don Pistoni

    KTM Superduke 990 parts

    Leuke hebbedingetjes voor iemand hier? Stuurdemper Hyperpro 175,- Rizoma Kentekenplaathouders met knippers 60,- Tinus.
  3. Don Pistoni

    Frixion 320 mm. wave schijven

    Schijven van frixion (10 km. gereden) 320 mm. diameter 5mm. dik 6 gaats M8. 240,- passend voor de volgende modellen: APRILIA RSV 1000 1000 1998 - 2000 APRILIA RSV 1000 1000 2001 - 2003 APRILIA RSV 1000 Mille - X 1000 1999 - 2000 APRILIA RSV 1000...
  4. Don Pistoni

    Yamaha FZR 600 R

    Nette FZR 600 Kenteken 13-05-1994 19.320 ml. Kleine beurt gehad met Motul 5100 Carbone lorraine remblokken Bridgestone banden 80% Ketting tandwielen 80% Prijs: 1400,- Tinus
  5. Don Pistoni

    Honda CR500 '91 met origineel kenteken

    Iemand zin in een CR500 '91 met origineel kenteken. Frisse zuiger 2 uur oud 90.5 mm. Nieuwe koppeling 2 uur oud. Vering klaar DPR uiltaat Dep demper Alles recht, strak en werkend. Prijs 2.250,- Tinus
  6. Don Pistoni

    KTM Superduke loopt een paar seconden..

    Volgende probleem: Motor schoon gemaakt met dasty en matige hogedruk (al 2 jaar zonder problemen). Droog geblazen met lucht. Gestart, digitale teller kapot! (lcd gedeelte, lampjes etc. werken nog) Toch maar laten lopen tot op bedrijfs temperatuur en remmen heet geremd zodat...
  7. Don Pistoni

    Arai Maverick maat M / L

    Arai Maverick matzwart Maat: M / L Nieuw light smoke vizier met pin lock, 2 extra gebruikte viezieren mee geleverd blank en light smoke. Geen schades, zeer nette helm met mooie binnenvoering welke ook uitwasbaar is. Uitschuifbaar kinstuk voor de kou en overmatige luchtstroom...
  8. Don Pistoni

    Dainese Vulcan lederen combi 2x dames 46 en heren 56

    2 mooie Dainese lederen combi's Heren model maat 56 1.85/1.95 m. 90/105 kg. Zelf gedragen met rug en chest protector. Geen schades of vale plekken met kneesliders (gebruikt ;)) en protectoren in schouders, ellebogen en knieen. Prijs: 350 euro. Dames model maat 46 Confectie 36/38...
  9. Don Pistoni

    Honda CRF450 Supermoto zeeeer compleet, wedstrijd klaar

    waarom geen honda.. Ik heb nog een compleet race klaar exemplaar te koop.. 16.5 en 5.5 tubeless. Dunlop supermoto banden. Kettinglijn verlegd, wiel staat in het midden. Custom made ketting geleider op achterbrug. X-ring ketting. Beringer radiale 4-zuiger klauw. Beringer 12...
  10. Don Pistoni

    Testbank uitdraai

    Post hier je uitdraai van je fiets, vermeld het type motor, type bank, testbankhouder en de benodigde veranderingen voor de behaalde resultaten. Tinus
  11. Don Pistoni

    Beringer remprobleem

    Ik heb een radiale klauw en pomp van beringer. echter wanneer het op temperatuur komt wordt het gevoel in de hendel harder en merk ik als de motor na het rijden op de bok staat dat de schijf in de blokken aanloopt. Bijkomend is dat ik maar 2 rijuren met blokken heb gedaan. rara...
  12. Don Pistoni

    Harzring foto's en ervaringen 29/30-07-'08

    Barst maar los! Heb het werkelijk gruwelijk naar mijn zin gehad! Tinus
  13. Don Pistoni

    Supermoto WK Spanje Valladolid

    A.s. zondag de 22e juni WK Supermoto Spanje Valladolid. Het is een mooie gelegenheid om te gaan kijken omdat de opeenvolging van de wedstrijden van de KNMV een vrij grote tussen pauze heeft en trainings mogelijkheden zijn er ook niet volop. Met ryanair kost de vliegreis 189 retour, voor...
  14. Don Pistoni

    Suter Slipperclutch CRF450R

    Aangeboden een Suter Clutch met 6 draaiuren, compleet met 3 diafragma afstelveren, doos en montagehandleiding. Prijs: 600,- bellen bij interesse: 0622241113 Tinus
  15. Don Pistoni

    14/44 of 15/47

    Voor de mensen die er echt verstand van hebben... Buiten de slijtage verschillen is het krachtenspel tussen beide verhoudingen wel degelijk anders. Geef jullie mening, geen vaag gebrabbel aub. tinus
  16. Don Pistoni

    500cc 2-takt liefhebbers!!!

    Voor de echte liefhebbers met karakter en liefde voor techniek is er een NIEUW forum geopend!! www.motor-forum.nl
  17. Don Pistoni

    Supermoto circuit Bulgarije???

    Een keer eerder op dit forum zag ik een link met een filmpje van een supermoto circuit in bulgarije, (kan het land fout hebben). In dat circuit zaten tafels en dubbels van asfalt, het crossgedeelte was dus van asfalt. In dat filmpje raakte 2 gasten elkaar in de lucht over zo'n asfalt tafel...
  18. Don Pistoni

    CRF 450 2007 rijwielgedeelte

    Rijwielgedeelte van CRF 450 '07 te koop, omdat ik aan 2 stuks niets heb. Aan 1 heb ik zat. tinus
  19. Don Pistoni

    # temp. toeren en snelheidsmeter # voor SM

    Waarrrr vind ik een mooie digitale temp. toeren en snelheidsmeter...? Een alfano is geen optie die is te duur en werkt via magneetstrip.. wie weet wat waar hoe? of eventueel gebruikt te koop? martijn :}
  20. Don Pistoni

    Een 2e ''500'' treffen is er animo voor???

    Dag jongens, Zoals wij allemaal weten is er 1x per jaar in nunspeet het 500 treffen. Mijn idee was om een tweede te organiseren vroeger in het jaar, april ofzo. Nu is het geval dat ik de mensen in eersel van het circuit ken, lijkt het jullie leuk om dagje daar op uit te trekken? :] Mits...
  21. Don Pistoni

    Tinus CR500 R

    Om mijzelf even voor te stellen, Mijn naam is Martijn Westerhof, woonachtig in Ammerzoden. Inmiddels 22 jaar en 18 jaar cross ervaring, dit altijd op een hobby matig niveau aan gehouden zodat het vrijwel blessure loos en altijd met plezier verliep die jaren, met de nodige winsten uiteraard...
Terug
Bovenaan Onderaan