Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hishikawa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hishikawa

    Kawasaki ZZR600 bj 1993 -> Bieden

    Hierbij bied ik mijn Kawasaki ZZR 600 aan, op kenteken gezet op 25-02-1993. Kentekenbewijs zegt dat het een Kawasaki ZX600D is..... Kmstand: 38000, maar er wordt nog op gereden! Ik heb de motor als tweede motorfiets in de garage gehad, en was van plan er de winter mee te gaan rijden, maar...
  2. Hishikawa

    Peilen interesse in super grote MFMM 2012

    Na een aantal malen de geweldige MFMM in Veenendaal meegemaakt te hebben, zit ik aan iets anders te denken, maar wel in dezelfde sfeer. Wat nu als er een grote MFMM georganiseerd gaat worden, op een afgesloten terrein, voorzien van alle wenselijke aanwezige faciliteiten? Ik zit te denken...
  3. Hishikawa

    Honda VT 750 Custom (Shadow) '86 bieden!

    Hierbij bied ik mijn Honda Shadow te koop aan! Reden dat ik hem weg doe, hij was bedoeld als 'pekelfiets', maar is het niet geworden. Hij is te netjes om te verzieken...... Overige redenen zijn: Ik krijg pijn in mijn rug van de zit en ik heb geen vertrouwen in mezelf op deze motor. Ik mis de...
  4. Hishikawa

    Compleet uitlaatsysteem Kawasaki ZZR1400 '09

    Te koop aangeboden: Mijn complete uitlaat van mijn huidige ZZR1400 bj 09-'09. Deze complete set heeft plaats moeten maken, na +/- 800 km mee gereden te hebben, voor een 4-in-1 systeem van Yoshimura. Dus: Compleet, ongeveer 800 km mee gereden, schadevrij, droog bewaard, in een verwarmde...
  5. Hishikawa

    ZX14: de snelste, mooiste, met identiteitscrisis (ZZR1400)

    Met dit topic wil ik berijders van de Kawasaki ZX14 bij elkaar krijgen. Berijders van een ZZR1400 die van hun motor iets anders, iets bijzonders hebben gemaakt door hem iets aan te passen, richting het Amerikaanse model! Ik ben zelf op zoek naar een topic waarin ik wat ZX14 rijders bij elkaar...
  6. Hishikawa

    Kawasaki ZZR 1400 toerrit

    Dames en heren Kawasaki ZZR 1400 rijders! Ik ben voornemens om een toerrit te organiseren voor en met alle ZZR 1400 rijders in dit land! Oproep aan allen: Wie gaat er mee, heeft er zin, en heeft een idee over het wanneer, en waarheen? Kennen jullie 1400 rijders die niet bekend zijn met...
  7. Hishikawa

    Koeling Kawasaki ZZR1400 en snelheid

    Ik heb sinds een week een Kawasaki ZZR1400. Korte beschrijving: Antraciet grijs, 190PK, 154Nm, 4500 km op teller. Europees model. Wie heeft er ervaring met de koeling van dit monster........ Als de motor warm is, en de koelvin draait, als ik hem dan van het contact afhaal, dan stopt ook...
  8. Hishikawa

    GESTOLEN!!! ZX 12R Ninja, ice-blue

    Van vrijdag 13 april, op zaterdag 14 april is in de wijk Ypenburg ( Den Haag) mijn motor gestolen. Het betreft een Kawasaki ZX 12R Ninja, kleur: ice-blue. Bouwjaar feb.'05. Kenteken MN FB 57. Erg opvallende motor vanwege de kleur, spatbord strak over het achterwiel, diverse carbon accessoires...
  9. Hishikawa

    Mijn ZX 12

    Zo, ff laten zien aan iedereen wat ik nu weer voor fiets heb. Heb sinds kort mijn ZX9 ingeruild voor dit monster! Helemaal geweldig! Zijn er mensen die meer ervaring hebben dan 6000 km op deze fiets? Hij is volledig standaard, wil hem in de tijd iets tunen, ideeën zijn welkom....... *D
Terug
Bovenaan Onderaan