Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jimwoud
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jimwoud

    Remleiding BMW R80 aanpassen, banjo vs schroeffitting

    Goedemorgen, Ik wil m'n remleiding aanpassen van mn R80. Normal loopt het via een aparte omweg, nu wil ik van mn rempomp direct naar mn remklauw. Op mn remklauw zit onderstaande aansluiting. Kan ik dit vervangen door een banjo met bout? Want de schroeffitting kan er niet recht eruit komen...
  2. jimwoud

    BMW R80 ein Kaffee, bitte!

    Hi, Al tijden mijn droom motor om een cafe racer van te maken, dus het moest er een keer van komen. Er moet nog veel gebeuren, maar eerst rijdend maken en in model brengen, daarna uit elkaar. Alles moet gespoten worden, blok grondig schoonmaken, spuiten en lekkages verhelpen. Dan nog extra...
  3. jimwoud

    Diverse BMW RT (R80, R100) onderdelen

    Hoi, Ik heb diverse BMW RT onderdelen te koop. Achterkuip met rekje. (scheurtje in rechterkant Achter spatbord, helemaal netjes Voltmeter, werkt niet helemaal lekker meer. Klokje, werkt nog goed Kroonplaat kapje, met beugels (zonder risers) Knippers achter...
  4. jimwoud

    BMW RT Kuip te koop

    Hoi, Bij deze een BMW RT kuip te koop van een R80 uit 1986. Het is een opknapper. Beugel op het blok zit er ook bij. Doe maar een bod.
  5. jimwoud

    Gezocht: Suzuki GSX / Kawasaki GPZ 1100 opknapper

    Hoi, Ik zoek een Suzuki GSX 1100 / Kawasaki GPZ 1100. Met olie gekoeld blok en mono shocker. Mag een opknapper zijn, tbv project. mag vanaf bj 1983 zijn. Heb je wat, dan hoor ik het graag, gr Jim
  6. jimwoud

    Slip-on demper 50mm, niet teveel herrie

    Hoi, Heeft er iemand nog een leuke slip-on demper 50mm? Niet te duur, redelijk stil, evt. met DB-killer erbij. Heb je wat leuks laat maar weten. Merk maakt me allemaal niet veel uit. Bedankt, gr Jim
  7. jimwoud

    Spiegels gezocht, (Suzuki GSR)

    Hoi, Ik zoek nieuwe spiegels voor m'n Honda, nou heb ik al een paar imitatie spiegelbende geprobeerd, maar het gaat allemaal trillen. Zoek iets wat modernere spiegels, en vind die van een GSR wel mooi, heeft iemand een setje liggen? (zie onder). Heb je andere spiegels liggen laat maar...
  8. jimwoud

    zelf zadel maken: hoe het stof te bevestigen?

    Hey, Wil zelf een bratstyle zadel gaan maken. Aluminium lijkt me het beste als zadel pan. Maar hoe bevestig je het stof/ dekje op het aluminium? Hoor graag, bedankt! gr jim
  9. jimwoud

    Ronde koplamp, zwart

    Hoi, Heeft er iemand nog een zwarte ronde koplamp liggen? Is voor een project om uit te proberen. Voorkeur omgeveing Amsterdam Alvast bedankt, gr Jim
  10. jimwoud

    GSXR 750....En nu?

    Hey, Heb net een GSXR750 uit 92/93 gekocht. Wil deze een beetje op gaan knappen en waarschijnlijk verbouwen richting caferacer/streetfighter. Wordt sowieso een lowbudget project. Even een paar vragen. Er moeten nieuwe banden omheen, Wat zijn een beetje goede afmetingen voor voor en achter...
  11. jimwoud

    Gezocht: DB killer 50mm, onder 45 graden

    Gezocht: DB killer 50mm, onder ca. 30-45 graden Voor deze demper:
  12. jimwoud

    Sleutelruimte gezocht Amsterdam (Noord)

    Ik ben met een vriend van mij opzoek naar een sleutel ruimte in de omgeving van Amsterdam Noord. De ruimte hoeft overdreven groot te zijn circa 20m2 Post even wat als je wat weet of hoort. Eventueel ook interesse om met meerde mensen een ruimte te delen.
  13. jimwoud

    Probleem Knipperlichten CB750F Bol d'or

    Hallo, Ik heb een probleem met m'n knipperlichten. Rechts doen ze het niet terwijl de lampjes het wel doen, maar die op m'n cockpit niet. Ik hoor wel het relais en klik geven, maar naar links hoor je een klik en een soort zoem geluidje. Ook zag ik nog een los draadje(groen, rechts van het...
  14. jimwoud

    Uitlaat + Demper Honda CB750 Bol d'Or

    Hey, Ik zoek een uitlaat met demper voor een CB750F Bol d'Or uit 1984. Hoor wel als iemand wat heeft. gr Jim
  15. jimwoud

    Honda VF750F '85 GOEDKOOP!!

    Te koop: Honda VF750F rood/zwart uit '85 qua uiterlijk kan hij wat opknapwerk gebruiken. nieuwe accu verse vloeistoffen remmen/ ketting en banden ok. Te bezichtigen en proefrit in Amsterdam prijs: € 325,-
  16. jimwoud

    Honda VF750F '85 Goedkoop!!

    Te koop wegens opstarten cafeproject Honda VF750F rood/zwart uit '85 qua uiterlijk kan hij wat opknapwerk gebruiken. nieuwe accu verse vloeistoffen remmen/ ketting en banden ok. Te bezichtigen in Amsterdam prijs: € 350,-
  17. jimwoud

    Gezocht BMW R100 R80 om op te knappen

    Hoi, Ik zoek een BMW R100 of R80 om op te knappen. Heeft iemand wat staan of weet je iemand? Hoor graag, Alvast bedankt, Jim jimwoudstra (@) gmail.com
  18. jimwoud

    Honda VF750F ombouwen zonder voorkap

    Hallo, Ik wil graag m'n VF750F ombouwen naar een soort naked bike. Ik wil de voorkap eraf halen, en een cockpit en (ronde)koplamp op m'n voorpoten bevestigen. Heeft er iemand een idee van welk type motor ik deze onderdelen kan halen zodat dit goed te doen is qua bevestiging en electronica...
Terug
Bovenaan Onderaan