Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: edraket*
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. edraket*

    Ketting smeersysteem

    ben van plan om een ketting smeersysteem op mijn kawasaki versys 650 te plaatsen , heb al gehoord van het merk "osco" , zijn er nog andere grote merken ? of welk merk wordt het meest aangeraden ?
  2. edraket*

    prive bericht

    ik wou enkele weken geleden een prive bericht versturen (voor het eerst sinds het vernieuwde forum ) , maar al snel bleek dat iedereen dit kon lezen , wat heb ik fout gedaan , voor zover ik me kan herinneren heb ik dit bericht verstuurd via " start een conversatie "
  3. edraket*

    remmen ontluchten met abs

    is er een verschil in handeling of werkwijze bij het ontluchten van remmen als deze abs hebben ?
  4. edraket*

    textiel pak wassen

    ik ben vanaf dit jaar overgestapt van lederen race overal naar een 2 delig textielpak , ik kan makkelijk de thermische isolatielaag uit de jas en de broek ritsen , ook kan ik makkelijk de regen layer uit de jas en broek ritsen . Nu mijn vraag aan de mensen die elke dag met de motor rijden ...
  5. edraket*

    handschoenen in of over de mouwen ?

    vraagje aan de motorrijders die de winter doorrijden : als het regent tijdens een lange trip kan je dan beter je handschoenen in of over de mouw van je motorpak doen i.v.m het binnen lopen van water ???
  6. edraket*

    te koop zolder 31/7 circuitdag

    ik verkoop mijn circuitdag van 31/7 op zolder . circuitdag wordt georganiseerd door intertrack. Ik ben ingeschreven in de groep Advanced , dat is de groep minder snel vraagprijs is 100€ je mag me ook bellen of smsen op 0032 492/761.642
  7. edraket*

    TE KOOP ZOLDER ZONDAG 28/5

    vandaag voor de eerste x terug op de motor gaan zitten na mijn operatie en blijkbaar nog niet genoeg hersteld om te gaan rijden :( , dus bij deze verkoop ik mijn circuitdag . Groep minder snel op zondag 28 mei . Te Koop voor 75€ (150€ betaald) . Ik ben van Vorst-laakdal , maar kan de...
  8. edraket*

    inrichting circuit-bus

    ik zou niet weten in welk topic ik hiermee juist zit beste heren moderators . ik heb een oude citroen jumper L3 H2 uit bj 2005 gekocht en wil deze graag wat praktisch gaan inrichten om naar het circuit te rijden . Zijn er hier mensen die soms fotos hebben van hun...
  9. edraket*

    yamaha yzf r1 1998 omgekeerd schakelen

    heeft er iemand ervaring met een R1 uit 98 wat betrefd omgekeerd schakelen ? de schakelstang loopt door een gaatje in het frame dus zal het wel niet zo eenvoudig zijn als bij andere motoren , iemand ervaring ?
  10. edraket*

    bekabeling ZX7R

    hoi allemaal , tis eindelijk zover ik ben aan de super-seven restauratie begonnen :yeah: , heeft er iemand een link van een werkhandboek voor een zx7r ????? kheb het bestand eigenlijk nodig omdat ik probs heb met de kabelboom terhoogte van het balhoofd , mijn kabelboom loopt links van mijn...
  11. edraket*

    wielassen laten goudkleuren ?

    iemand een idee hoe je stalen wielassen kan laten goudkleurig maken ?
  12. edraket*

    waar kan ik degelijke goudkleurige bouten vinden ?

    ik zoek nu al enkele maanden naar degelijke goudkleurige bouten (schroeven) , dus geen van aluminium , deze moeten dienen om al mijn frame bouten te vervangen , ze moeten dus sterk zijn (staal of va2 of zoiets ) en goudkleurig , kan iemand mij helpen want mijn bouwproject ligt al 2 maand stil...
  13. edraket*

    yamaha fjr wielassen aanhaalmoment

    Hallo, wie weet er op hoeveel kilo ik mijn voorwielas mag aantrekken ?
  14. edraket*

    kawasaki zx7r nederlandstalig werkplaatshandboek

    heeft er soms iemand een nederlandstalig werkplaatshandboek voor een zx7r ? ik heb er eens één zien staan op 2dehands maar ben er sindsdien geen meer tegengekomen , of heeft er iemand zo één die hij tegen betaling wil laten kopieeren -O-
  15. edraket*

    waar kan onderdelen laten anodiseren ?

    iemand een idee waar ik onderdelen goudkleurig kan laten anodiseren ? 8-)
  16. edraket*

    ketting klinken of met een slotje ?

    is een slotje op je ketting even stevig als je ketting klinken ?
  17. edraket*

    newton of kilogram??

    is er iemand die de berekening van newton naar kg kent , het gaat hem hier over aanhaalmomenten , bvb 35nm hoeveel kg is dat , bestaat daar geen tabel of formule voor ? ik hoor het wel :W
  18. edraket*

    kawasaki zx9r motorblok in een zx7r plaatsen

    wie heeft er ooit al eens een zx9r blok van bouwjaar 2000/2002 in een zx7r bouwjaar 1996/2003 geplaatst ? kan dit tussen het frame van een zx7r ?
  19. edraket*

    test

    test, test :}
Terug
Bovenaan Onderaan