Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Inque
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Inque

    MT-07 comfort seat (2 maanden gebruikt)

    Bij deze verkoop ik mijn 2 maanden oude comfort seat voor de MT-07, omdat ik de overstap ga maken naar de 09 tracer. Duo zadel is nooit gebruikt ivm seatcover. Foto is voorbeeld, maar zadel verkeerd in zelfde staat. MF prijs 150 euro excl. verzendkosten Gr Inque
  2. Inque

    Te koop: R1 2004-2006 raceframe

    Te koop: Net raceframe voor een R1 2004-2006 met lichte gebruiksporen thv remschakelset. Het frame is dus zonder papieren en nummers.
  3. Inque

    Te koop: Gloednieuwe R6 2008 - heden achterschokbreker

    Zoals de titel aangeeft, ik heb een splinternieuwe achterschokbreker voor een Yamaha R6 2008 tot heden liggen. Vraagprijs: 100 euro.
  4. Inque

    Nieuwe R6 2008 - heden achterschokbreker

    Te koop. Gloednieuwe standaard achterschokbreker voor het model R6 2008 tot heden. Vraagprijs 100 euro.
  5. Inque

    Shoei X-Spirit II Tony Elias Uniek!! Maat M

    Te koop: Mijn trots: Shoei X-Spirit II/X-Twelve Tony Elias Maat M Incl. luxe helmzak. Incl. smoke en helder vizier. Incl. chinguard & whisperkit. Gekocht in een opwelling, helaas te groot. 1x gedragen dus. Prijs was toen van aankoop: 781,40 euro Deze helm is vrij uniek...
  6. Inque

    Nieuwe HJC RPHA 10 Ben Spies maat XS

    Bij deze verkoop ik mijn eenmalig gedragen HJC RPHA 10 Ben Spies maat XS. Deze XS bleek zelfs nog te ruim voor mn vrouw dr hoofd. _O- Vraagprijs 299,- of doe een bod in de richting.
  7. Inque

    Yamaha Dainese 1 delig maat 48 blauw

    Bij deze verkoop ik mijn 1 delige motorpak maat 48, omdat ik het nieuwer type Yamaha pak heb gekocht. Vaste prijs 150 euro!!! Liefst mailen of bellen: Mail: dionvhesselingen@hotmail.com tel: 06-20441073 Omgeving Bollenstreek
  8. Inque

    Yamaha Dainese 1 delig maat 48 blauw

    Bij deze verkoop ik mijn 1 delige Yamaha Dainese pak omdat ik hem nooit gebruik. Het pak is maat 48. Zelf ben ik 1.75 en 74 kilo, maar mij zit hij erg strak. Het pak heeft wel zo zn gebruikssporen, vandaar de lage prijs. Vraagprijs 200 euro.
  9. Inque

    Alpinestars SMX-2 Air Carbon 2014 Gloves Black XL

    Bij deze verkoop ik mijn reeds gekochte Alpinestars SMX-2 Air Carbon 2014 Gloves Black in de maat XL. Ik heb deze via een webshop, maar helaas vallen ze te ruim uit. Omdat ik geen zin heb om alles terug te sturen, verkoop ik ze op MF. Deze handschoenen zijn het 2014 model, nieuw en...
  10. Inque

    TK: Full carbon kuipset R6 2008-2014

    Een volledig carbon kuipset voor een r6 2008-2014 Deze kuipset geruild voor mijn set regenwielen, maar nooit gebruikt. Kleur is parelmoerwit en hoogglans zwart (bovenkuip en zijdelen wit en de onderkuip en zitje zwart. E.a. moet nog wel passend gemaakt worden. Er zit een krasje op 1...
  11. Inque

    Yamaha R6 2011 Ex-ONK reserve motor

    Bij deze heb ik de pijnlijke knoop doorgehakt om mijn droommotor te koop te zetten, omdat ik de motor gewoon niet gebruik. De Yamaha R6 2011 is een reserve motor van Roy Pouw geweest in het ONK, en is nooit gebruikt voor wedstrijden, puur voor reserve onderdelen. De motor kan dus zo ingezet...
  12. Inque

    HRC Honda tankpad origineel

    Bij deze verkoop ik mijn Honda HRC tankpad, omdat ik mijn Fireblade in de verkoop doe en deze dus niet ga plaatsen. Ik heb er zelf 20 euro voor betaald, dus kom met een bod in de richting. Hij is dus nieuw, en nooit gebruikt.
  13. Inque

    Yoshimura demper Honda Fireblade 929RR sc44

    Bij deze verkoop ik mijn mooi klinkende Yoshimura demper die van mijn Honda Fireblade uit 2001 af komt. Hij past ook op een 954RR. Ik heb een Akrapovic uitlaat weten te bemachtigen, en dat vind ik mooier om te zien. Vraagprijs 100 euro, of kom met een redelijk bod. Yoshimura...
  14. Inque

    Splinternieuwe OEM R6 2011 achterschokbreker

    Bij deze verkoop ik mijn gloednieuwe achterveer afkomstig van een nieuwe R6 2011. Ik heb de achterschokbreker meteen vervangen bij aanschaf van de nieuwe motor. (ivm aankoop Öhlins TTX36 schokbreker vanwege circuitgebruik) Er is dus nooit mee gereden! Ik doe er zelf helemaal niets mee, dus...
  15. Inque

    17 juli MSL groep 3

    Bij deze verkoop ik mijn circuitdag van de 17e van juli in groep 3. Waarschijnlijk wordt het mooi weer dus doe een goed bod. Er staat een wachtlijst voor deze dag, dus kom niet aan met onzin biedingen. Beste kan je een pm sturen als je intresse hebt.
  16. Inque

    Gezocht: JVP kuipwerk R6 2008-2012

    Ik zoek nieuw kuipwerk voor mn motor, liefst eigenlijk alleen de voorpartij, kontje heb ik al. Als je nog wat hebt liggen dan hoor ik het wel. *D
  17. Inque

    Yamaha R6 1999 - 2002 Cilinderkop zgan

    Zoals de titel al zegt, zo goed als nieuwe cilinderkop zonder nokkenassen te koop voor een Yamaha R6 1999 - 2002. De cilinderkop ziet er netjes uit en heeft geen motorschade gehad. Ik heb hem ooit gekocht voor mijn vorige racer, maar heb hem nooit gemonteerd. Als er animo voor is maak...
  18. Inque

    Circuitdag te koop: Mettet 2 juli niveau 3 Racecracks

    Bij deze verkoop ik mijn circuitdag op 2 juli niveau 3 op het circuit van Mettet met de organisatie Racecracks. Reden: eergister gevallen met mn motor, en in augustus trouwen dus ik ga het financieel niet redden om hem af te krijgen. Prijs: 95 euro
  19. Inque

    Te koop: 4 kaartjes: I Superbikes 15 april Pathe Amsterdam

    Vanwege grootschalige afmeldingen heb ik 4 kaartjes voor de eenmalige film I Superbiker over! De film is al uitverkocht, dus voor de prijs van 12,50 euro per stuk zijn ze over te nemen. De film is te zien op 15 April in Pathe de Munt in Amsterdam om 16:00 uur.
  20. Inque

    TK: Öhlins TTX36 achtershock + cartridges Gsx-r 1000

    Bij deze verkoop ik mijn Öhlins TTX36 achterschokbreker voor een Suzuki Gsx-r 1000 k9 t/m k11, verkeerd in nieuwstaat! Laatst gereviseerd en daarna niet meer gebruikt. Vraagprijs: 850 euro Ook heb ik nog een setje Öhlins Cartridges liggen voor een Suzuki Gsx-r 1000 k9 t/m k11. Veer die...
  21. Inque

    Te koop: R6 2006 -2011 velgen met regenbanden

    Bij deze verkoop ik mijn set R6 velgen uit 2010 met regenbanden. De velgen worden geleverd met remschijven maar zonder tandwieldrager. De regenbandjes komen uit begin 2010. (dot 0210) Dunlop Radial banden zijn in zeer goede staat, 1 sessie gebruikt. Velgen zijn kleur zwart. (de...
  22. Inque

    Gezocht: R6 2008 of nieuwer

    Zoals de topictitel luid, ik zoek een Yamaha R6 2008 of nieuwer. Valt me op dat ik er erg weinig te koop zie staan, aangezien ik er graag binnekort eentje aan wil gaan schaffen. Liefst een standaard motor die ik zelf kan modificeren. :) Alvast bedankt voor het meedenken.
  23. Inque

    Te koop: R1 2006 voor zacht winterprijsje

    Bij deze bied ik mijn Yamaha R1 2006 aan voor de verkoop, dit omdat ik geen klik kan vinden met de 1000cc. -O- Verdere info: - Kilometerstand: 25.000 (straatmotor geweest, sinds ongeveer 24.000 km pas het circuit op gegaan) - Kort geleden compleet onderhoud gehad, oliën ververst...
  24. Inque

    Te koop: Yamaha R1 2006 voor een zacht prijsje

    Bij deze bied ik mijn Yamaha R1 2006 aan voor de verkoop, dit omdat ik een R6 2010 heb gekocht en dit toch meer een motor voor mij is, ik kan gewoon geen klik vinden met de 1000cc. -O- Verdere info: - Kilometerstand: 25.000 (straatmotor geweest, sinds ongeveer 24.000 km pas het circuit...
  25. Inque

    Set wielen R6 '99 - '02

    Ik heb nog een net setje wielen liggen voor een R6 '99 - '02 in de kleur zilvergrijs. Ik heb ze 2 jaar geleden gekocht en 1x gebruikt. (regen) Het is met remschijven maar zonder tandwiel, die kan je gewoon overzetten uit je huidige. De banden die er omheen zaten waren dermate oud dat ik die...
Terug
Bovenaan Onderaan