Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: De Wouter
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. De Wouter

    Opvouwbare motor aanhanger trailer

    Praktische motoraanhanger aangeboden. Het grote voordeel van deze aanhager, is dat deze opvouwbaar is. De aanhanger heeft een ingenieus en makkelijk mechanisme. De aanhanger kan worden gekanteld als deze achter de auto hangt. Op deze manier is het makkelijker om de motor op- af te laden. Er zit...
  2. De Wouter

    Keihin FCR39 MX

    Aangeboden Keihin FCR39 MX. Perfect voor upgrade van uw motorfiets voor betere gasrespons. De carburateur is gebruikt maar ziet er erg netjes uit. Kenner weet wat ze waard zijn, graag dus geen onzin biedingen. Deze carburateur heeft Hot start, choke en TPS (Throttle Position Sensor)...
  3. De Wouter

    startmotor draait niet

    Ik kom er met m'n boerenverstand even niet uit. Dikke kans dat een ervaren rot direct weet waar het probleem zit :) Startmotor draait dus niet rond. 2 verschillende startmotoren geprobeerd, beide met hetzelfde resultaat. Het geluid lijkt van het startrelais te komen, niet uit de startmotor
  4. De Wouter

    verhoogd stationair na gasgeven

    Ik ben even benieuwd waar jullie zouden beginnen met zoeken. Betreft een Honda NX250 uit 1991 Na rijden, afremmen en vervolgens stilstaan blijft het stationair toerental hoog. Ik schat een 2500 rpm. Dit blijft aanhouden tot ik plots kortstondig een stoot gas geef. Het toerental zakt hierna...
  5. De Wouter

    Honda CR250 gestolen regio noord drenthe

    Vannacht (nacht van 23 op 24 januari) is mijn motor uit de schuur gestolen. Honda CR250 enduro kenteken: MZ-58-LY (origineel kenteken) framenummer JH2ME03A8VM100250 bouwjaar: 1997 kleuren rood, zwart, wit (zie foto) opmerkelijkheden: * Nieuwe tandwiel/kettingset (stealth kit) *...
  6. De Wouter

    CR250 1997 vastloper

    Beste MF'ers, vorige week een nieuwe motor gekocht! CR250 uit 1997. Afgelopen week verzekering geregeld en kettingsetje besteld want die had zijn langste tijd gehad. Vanmorgen ketting + tandwielen vervangen om vervolgens vol goede moed te beginnen aan mn allereerste offroad rit op een...
  7. De Wouter

    2 blokjes titanium - voor de echte poser!

    Aangeboden, 2 blokjes titanium, 4x4cm. Knal ze in uw kneeslider en vonken maar! ik wil er graag 25,- voor hebben. Af te halen in Groningen. ff een poser foto als voorbeeld.
  8. De Wouter

    Mivv GP carbon kawasaki 636 '03/'04

    Carbonnen Mivv GP demper voor een kawasaki 636 03/04. De uitlaat ziet er erg goed uit. Er komt echt een ongelooflijk hard/diep geluid uit deze uitlaat. Om een idee te krijgen van het geluid raad ik je aan youtube te bezoeken. Er staan genoeg filmpjes op met geluidsopname van deze uitlaat...
  9. De Wouter

    olietemperatuur meter 636 03/04

    Olietemperatuurmetertje voor in het koppelingshuis. Vervangt dus de originele dop. Heeft wat gebruikerssporen van het vast/losdraaien met waterpomptang. Werkt uiteraard perfect. Komt van een kawasaki 636 03/04. Geen idee of hij ook op andere modellen/merken motoren past. 35,- euro
  10. De Wouter

    dB killer 35euro

    Komt oorspronkelijk van een leovince SBK demper voor een R1, Past ongetwijfeld in veel meer uitlaten. 35,- euro
  11. De Wouter

    Originele uitlaat R1 00/01

    Aangeboden: Originele uitlaat voor een yamaha R1, model 2000/2001. Heeft een klein schaafje plekje op de demper aan de 'linkpijp-kant'. Linkpijp staat niet op de foto, maar zit er natuurlijk aan vast. Perfect voor circuitdagen. prijs: 55,- euro
  12. De Wouter

    Slippende koppeling: platen of olie!?

    3 week geleden heb ik een schademotor gekocht. De motor had schade aan o.a. de dynamodeksel. Er was namelijk een scheur in gekomen, waardoor er olie uit lekte. De vorige eigenaar had dit echter niet door en heeft geprobeerd naar huis te rijden. Al snel begon zijn olielampje te branden en heeft...
  13. De Wouter

    Leovince SBK titanium uitlaat R1

    Betreft een Leovince SBK Oval EVO II E-Approved titanium sportuitlaat voor een yamaha R1. Dit is een slip-on systeem. Past op de modellen van '98 tot '01. De uitlaat geeft een fantastisch geluid en ziet er nog goed uit. Ook krijg je er een decibel-killer bij, om het geluid eventueel te...
  14. De Wouter

    Originele uitlaat R1 98-01

    Betreft een originele uitlaat voor een Yamaha R1 98-01. De uitlaat heeft wat schuifschade. Echter perfect voor bijvoorbeeld een circuitdag. vraagprijs: 75e
  15. De Wouter

    te koop: circuitdag, 2 mei, tt-circuit assen

    Bij deze bied ik mijn circuitdag aan, omdat ik m'n eigen motor in de prullenbak heb gegooid. De circuitdag is geboekt via circuitrijden.nl. Ik heb mezelf ingeschreven als 'beginner' maar dit kan waarschijnlijk zonder al teveel problemen worden om gezet naar 'gevorderd' of 'snel'. Prijs...
  16. De Wouter

    TK: circuitdag, 2 mei, tt-circuit assen

    Bij deze bied ik mijn circuitdag aan, omdat ik m'n eigen motor in de prullenbak heb gegooid. De circuitdag is geboekt via circuitrijden.nl. Ik heb mezelf ingeschreven als 'beginner' maar dit kan waarschijnlijk zonder al teveel problemen worden om gezet naar 'gevorderd' of 'snel' Prijs: 180e...
  17. De Wouter

    olieverbruik wheelie R1 '99

    Ik heb m'n R1 nu een week in bezit en in die week ongeveer 1000km gereden. Motor bevalt uitstekend maar ik stuit nu op een behoorlijk olieverbruik. Ik hoor van mensen die achter me rijden, dat er blauwe rook uit de uitlaat komt als ik wheelies maak B| Bij omhoog brengen in de 2 met koppeling...
  18. De Wouter

    Te koop: ZXR 750 1992

    Ik verkoop mijn motor omdat ik toe ben aan wat anders. De motor heb ik sinds januari in mijn bezit. Aangezien dit mijn eerste motor is, heb ik hierop leren rijden en gaat dus met pijn in het hart weg. Kawasaki ZXR 750 Bouwjaar: 1992 Km-stand: 58000 Motor verkeert in goede staat. Ze...
  19. De Wouter

    sleutel kwijt, wat nu

    Gister de sleutelbos van m'n motor kwijt geraakt |( |( dus ben nu sleutel voor contact/buddy/tank en sleutel voor m'n schijfremslot kwijt. -O- En je raad het al... ik heb geen reserve sleutels :X :X zit nu in dilemma wat te doen: -origineele sleutel bestellen bij dealer (dit zou via...
  20. De Wouter

    Sleutel kwijt... wat nu

    Gister de sleutelbos van m'n motor kwijt geraakt |( dus ben nu sleutel voor contact/buddy/tank en sleutel voor m'n schijfremslot kwijt. -O- En je raad het al... ik heb geen reserve sleutels :X :X zit nu in dilemma wat te doen: -origineele sleutel bestellen bij dealer (dit zou via...
Terug
Bovenaan Onderaan