Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: basspower
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Ik zoek met spoed Draadbus M10 binnenmaat

    Ik zoek een zelftappende draadbus met M10 binnenmaat.. Je kan ze alleen bij de groothandels krijgen helaas... :( Deze jongen had ze ook gevonden bij iemand op het forum: Waar vind ik draadbussen? Kan iemand me hieraan helpen? alvast bedankt
  2. B

    Ik wil graag leren sleutelen bij een kleine garage randstad

    He hallo, Ik ben aan het kijken of er misschien een (kleine) motorfiets garage in de buurt van haarlem/hoofddorp is waarbij ik eens in de 2 weken een zaterdagmiddag kan meedraaien om te leren sleutelen aan motorfietsen. Dit heb ik altijd al graag gewild omdat ik geinteresseert ben in...
  3. B

    Honda VTR1000F neutraal/olie indicator probleem

    Ik heb laatst een ander blok onder mijn motor gezet maar sindsdien doet mijn neutraal / olie lampje het niet meer, dit is volgens mij ook logisch omdat onder de zitting zit een zwarte connector niet aangesloten. Ik heb alleen geen idee vanaf waar er een draad moet lopen om op deze connector aan...
  4. B

    GEZOCHT Linksysteem en spiegels suzuki BANDIT (97 model)

    ben op zoek naar een goed linksysteem en spiegels voor mijn bandit (die ronde chrome) graag emailen naar hardcoreg@gmail.com als je dit hebt liggen.
  5. B

    Vraagje over aankoop motor

    he hallo, Ik wil binnenkort een motor aanschaffen maar verder dan dat het een tourmodel(sportief) moet zijn weet ik echt niet welke merk/type ik moet/wil nemen. Ik zie wel eens motoren voorbij komen op de snelweg die ik mooi vind maar dan heb ik nooit de tijd om te kijken welk merk dat is...
Terug
Bovenaan Onderaan