Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: opapoes
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. O

    vergeten te schorsen

    Lees dat heel veel mensen geen bericht hebben gehad van het RDW dat de schorsing van hun motorvoertuig afloopt . Ik dus ook . Kreeg op 23 augustus een nieuw kenteken opgestuurd omdat mijn schorsing afliep op 22 augustus . Dat is dus heel snel zonder dat ik bericht heb gehad dat de schorsing ten...
  2. O

    Egg run 2013

    Is al geweest maar ik wil toch even een reactie plaatsen . Was mee geweest naar Onstwedde en toen ik daar aankwam dacht ik is dit het . Maar toen sommige bewoners achterop gingen bij de motoren en ik het entousiasme zag en de blije gezichten was ik helemaal om . Heb ook twee keer moeten vragen...
  3. O

    kettingpons

    Is er toevallig iemand in Groningen of directe omgeving die een kettingpons heeft en mijn schakel van de ketting vast kan/wil ponsen . Het gaat om een 630 O-ring ketting .
  4. O

    geleidebusje mito 1992

    Ik zoek een geleidebusje die tussen het blok en de cilinder zitten aan de rechterzijde . Ik ben er eentje kwijt en kan hem er nu niet op zetten en afbouwen . Heb je er een stuur dan een mail of laat een berichtje achter op het forum .
  5. O

    nokkenasketting gpz750

    Ik heb een gpz750 gekocht uit 1985 , maar nu hoor ik een hard rammelend geluid . Ik heb zelf het vermoeden dat het de nokkenasketting is maar weet dat ook niet zeker . Ik heb het kleppendeksel eraf gehaald om te kijken . Nu kan ik de ketting tussen de nokkenastandwielen ong. een cm op en neer...
  6. O

    geleidebusje

    Ik zoek voor mijn cagiva mito van 1992 een geleidebusje . Er zitten er twee aan de rechterzijde van de cilinder in het blok en deze vallen dan in de cilinder . Ik ben er eentje kwijt dus als iemand er een heeft liggen dan heb ik er wel belang bij , dan kan hij weer in elkaar en kan ik er weer...
  7. O

    draadboom dnepr mt16

    Wie kan mij helpen aan een bedradingsschema in kleur of weet waar ik deze kan krijgen voor mijn dnepr mt 16 of een bedradingsschema waar een kleurcode bijstaat .
  8. O

    inlaatspruitstuk cagiva mito

    Ik zoek voor mijn cagiva mito van 1992 een inlaatspruitstuk en de twee veren waarmee de uitlaat aan de cilinder vast zit.
  9. O

    olielekkage el 250

    Mijn kawasaki el 250 lekt olie , kan niet goed zien waar het weg komt maar het lijkt achter de waterpomp weg te komen ik weet dat hier een O ring zit maar om direkt de boel los te halen terwijl ik niet zeker weet dat hij daar lekt maar misschien is het een kwaal van de motor of heeft iemand het...
  10. O

    lekke tank

    Heb wel eens gelezen over een middel voor in de tank als hij verroest is maar dicht dit ook lichte lekkage , de tank is nu door de vorige eigenaar met glasvezelplamuur gedicht maar hij lekt nog wel , waarschijnlijk heeft hij ook lang leeg gestaan want er zit behoorlijk wat roest en vuiligheid in...
  11. O

    voorvorkkeerring el 250

    Ik wil binnenkort even de keerringen van mijn voorvork vernieuwen want deze lekken een beetje heb ik hier speciaal gereedschap voor nodig , voor mijn fzr600 had ik een hulpstuk nodig omdat de binnenpoot meedraait is dit bij een el 250e ook zo of gaat dat zo los .
  12. O

    overlooptankje kawasaki el250

    Zie in het werkplaatshandboek een overlooptankje staan voor de koelvloeistof maar deze zit niet op mijn motor is dit misschien een type met alleen een overloopslangetje of hoort er nog een tankje tussen te zitten slangetje komt bij de radiateurdop vandaan .
  13. O

    aansluiten oliepomp

    Ik heb op mijn cagiva mito een mikuni carburateur geplaatst een 34 mm vlakke schuif daar zitten drie aansluitingen op twee witte en een zwarte , ik heb de slang van de oliepomp aangsloten op de zwarte maar waar zijn de twee witte voor ik heb ze nu met een slangetje doorverbonden zijn deze...
  14. O

    slecht starten

    Ik heb de laatste tijd problemen met starten , meestal loopt hij wel direkt en soms moet ik hem nog een paar keer starten dan blijft hij maar net stationait draaien en moet ik niet aan de gashendel komen anders slaat hij weer af , ik moet dan een paar minuten wachten en dan blijft hij wel lopen...
  15. O

    remblokken mito 125 van 1992

    wie kan mij helpen aan een adres waar ik remblokken kan krijgen voor mijn cagiva mito 125 van 1992 .
  16. O

    tandwielsetje cagiva mito

    weet niet wat er nu op zit , maar wil binnenkort een nieuw setje tandwielen en een nieuwe ketting monteren , weet niet wat er nu op zit maar wie kan mij vertellen wat ik het beste kan nemen kwa verhouding voortandwiel en achtertandwiel 13/41 of 14/41 of nog een andere verhouding het is een mito...
Terug
Bovenaan Onderaan