Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Da Gum
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Honda VFR 750F 1994 rood 40.000km

    Te koop: Honda VFR 750F RC36II; Bouwjaar: 1994; Kilometerstand: 40281; Staat banden: goed; Staat ketting/tandwiel: goed; Staat remmen: goed; Optisch: showroomstaat; Is helemaal schoongemaakt (tot in de kleinste gaatjes).....je kunt er bijna aan klussen zonder je handen vuil te maken...
  2. D

    Verkeerd rijbewijs gekregen???

    Afgelopen december heb ik mijn motorrijbewijs gehaald. Uiteraard ben ik meteen voor het volledige rijbewijs gegaan, zonder 25kw beperking. Enfin, examen gehaald, rijbewijs opgehaald....en precies zoals aangevraagd en verwacht mag ik volgens mijn rijbewijs op alle motoren rijden....licht en...
  3. D

    nerveus....

    Half december 2006 heb ik mijn motorrijbewijs gehaald......ik heb gelest op een Kawasaki ER-5 (naked, 34pk). Sindsdien heb ik een keer of 3 een stukje op de motor van mijn vriendin gereden (Yamaha Diversion 600, tour, 61 pk) en verder eigenlijk niet. Nu ben ik sinds afgelopen zaterdag...
  4. D

    Ervaring met Visser tweewielers in Santpoort

    Heeft er iemand ervaring met Visser tweewielers in Santpoort? Ik heb hier een motor :] gezien en ben benieuwd wat jullie ervaring met deze dealer is.
  5. D

    geluid (mp3) van motoren..

    Weet iemand misschien waar ik op het internet het geluid van verschillende motoren kan vinden? Dan bedoel ik mp3-tjes met het geluid van het starten en lopen....... Ik ben hoofdzakelijk op zoek naar een Deauville en een Pan European...
  6. D

    Gumjegek

    Hoi, Laat ik dan ook maar even een berichtje plaatsne om mezelf voor te stellen. Ik ben Gum, 29 uit Almere..... Eind december heb ik mijn motorrijbewijs gehaald en tussen nu en april wil ik een leuke occasion aanschaffen. Op dit moment ben ik nog aan het kijken voor een Deauville of...
Terug
Bovenaan Onderaan