Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Lady Rebel 450

    Opzoek naar een camping in de buurt van Winterberg

    Wie heeft er ervaring met 'motor'campings in de buurt van Winterberg. We willen (als het weer het toelaat) van het weekend eens proberen om met een tentje op de motor te gaan toeren en natuurlijk te overnachten. Dan willen we dus een leuke gezellige camping voor weinig geld.
  2. Lady Rebel 450

    Waar moet ik opletten als ik ga rijden

    Sinds kort heb ik motor, Honda Rebel 450. Nu hoor of lees ik wel eens dat je eerst wat dingen na moet kijken voordat je gaat rijden. Kijk je altijd de lichten na? en kijk je altijd de verschillende vloeistoffen na? En wat wordt er dan nog meer nagekeken? Kan iemand zijn eigen ervaring...
  3. Lady Rebel 450

    Windscherm voor mijn Honda Rebel 450

    Ik ben op zoek naar een windscherm voor mijn Honda Rebel 450. Ze zijn wel ergens te koop, maar dan betaal je er 150 euro voor. Dus heeft iemand nog een mooie liggen voor weinig dan hoor ik het graag. José
  4. Lady Rebel 450

    Lady Rebel 450

    Vanaf dinsdag zal ik de nieuwe eigenaresse zijn van een zeer mooie Honda Rebel 450. Vandaag zijn we (mijn vriend en ik) wezen kijken naar deze Honda Rebel. Ik was meteen verliefd op hem. Ja!!! Zo ging het ook toen ik mijn vriend tegen kwam hi. Het is een motor van 1987, die er echt fantaties...
Terug
Bovenaan Onderaan