Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nikosvz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nikosvz

    VFR 800 achterbrug met achterwiel te koop €415,-

    Achterbrug van een VFR 800 met achterwiel te koop. Vraagprijs €400,- De brug is uit 2004 en het wiel is uit 2006. Het betreft: - Achtervelg met Bridgestone Battlax BT 016 - Achterbrug - Remklauw/schijf - Kettinggeleider - Kettingbeschermer (niet op foto) - Tandwiel (niet op foto)...
  2. Nikosvz

    Gezocht uitlaatdempers Honda vtr firestorm

    Voor mijn vtr firestorm van 2001 zoek ik een setje dempers liefst Bos of Laser aluminium of titanium. Carbon vind ik er niet mooi uitzien. Of is het verstandig om de motorbeurs in januari te Utrecht af te wachten ivm goede aanbiedingen? Het beste lijkt me ook om nieuw te kopen?! Lees...
  3. Nikosvz

    Honda VTR Firestorm of Aprilia SL 1000 Falco....

    Hallo! ;) Ben van plan om 2 cilinder te gaan rijden. Zie kop bericht wat mijn vraag is. Begrijp dat het een persoonlijke keuze is. Honda komt voor mij heel vertrouwd over alleen het verbruik is wat minder. Er zou wel verschil zijn tussen de 1e types en de types vanaf 2001. Van de...
  4. Nikosvz

    Honda cbr 600f 1995

    Mooie rode Honda cbr 600f van 20-02-1995 te koop. De banden zijn goed en er kunnen nog vele kilometers mee gemaakt worden! De verdere staat is goed. De kilometerstand is ongeveer 39.993 km. Ik ben er zuinig op geweest. Vraagprijs 2.490,- euro. Bij interesse graag naar...
Terug
Bovenaan Onderaan