Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Abcman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Abcman

    No Budget Cup inschrijving 25 Juni 2015

    Hierbij bied ik onze NBC inschrijving aan van 25 juni 2015 op Circuit Zolder. Helaas zijn we door een crash verhinderd en kunnen we niet meedoen ;( (sleutelbeen gebroken en de motor moet weer rijklaar gemaakt worden) We staan ingeschreven onder 2 piloten in de -600 klasse. Mocht je de dag...
  2. Abcman

    Honda CBR1000RR 2008-2011 sportrack (bagage oplossing)

    Hierbij bied ik mijn sportrack aan. Op het rack zit momenteel een universele Givi monokey plaat waardoor er een koffer op geplaatst kan worden. Vaak wordt deze plaat gebruikt voor het monteren van bagage rollen en/of tassen op supersports. Sportrack is alleen geschikt voor de Honda CBR1000RR...
  3. Abcman

    Te koop: HM quickshifter Plus kabelboom Honda / Suzuki

    Hierbij bied ik mijn HM kabelboom aan. De kabelboom is geschikt voor HM quickshifter 4 takt machines van Honda en Suzuki. Prijs: € 50,- Af te halen in Nijmegen.
  4. Abcman

    Ruilen ? HM Plus quickshifter kabelboom Honda/Suzuki tegen Y

    Hallo allen, In verband met een andere motorfiets ben ik opzoek naar een HM Plus quickshifter kabelboom voor Yamaha/Kawasaki. Zelf heb ik een kabelboom voor Honda/Suzuki liggen. Als je wil ruilen of een Yamaha/Kawasaki kabelboom hebt, stuur me even een PM.
  5. Abcman

    Zondag 6 April 2014 - Motorcenter Venlo (Super Sale Sunday)

    Zelf pak ik nog wel eens een motorzaakje mee. Voor de mensen die het leuk vinden zie hieronder:
  6. Abcman

    Iemand ervaring met www.piqumoto.com ?

    Hallo allemaal, Heeft er iemand ervaring met de Italiaanse winkel Piangiarelli & Quintabà Srl ? De Givi koffers zijn erg laag geprijsd. Zelfs zo laag dat het bijna te mooi klinkt om waar te zijn..... Website: PIQUMOTO VENDITA RICAMBI E ACCESSORI MOTO - Negozio Online - Piangiarelli e...
  7. Abcman

    Suzuki GSX600F 1994 vp. €450,-

    Ik doe mijn 1ste motor eruit omdat er een nieuwere voor terugkomt. Ik heb op deze motor mijn eerste 4 motorseizoenen (38.000km) gereden met veel plezier. Op papier staat de motor als 25KW, echter is deze begrenzing eruit gehaald toen mijn rijbewijs werd omgezet in een grootrijbewijs. (de...
  8. Abcman

    Polo-Motorrad Sommerfest 20 Juni 2009

    Am 20.06. steigt in allen POLO-Filialen das große Sommerfest! Spaß und gute Laune inklusive! Schauen Sie vorbei und gewinnen Sie beim großen Sommerfest-Gewinnspiel mit etwas Glück einen unserer Testsieger: Ik ga nog wel langs bij Polo in Kleve, misschien tot dan :W
  9. Abcman

    2e hands Bridgestone BT-021 120/70

    EDIT: Beide banden zijn verkocht 2e hands banden te koop ivm overstap na een ander merk. Bridgestone BT-021 120/70/17 Banden kunnen worden afgehaald in Nijmegen. Eventueel kunnen de banden ook omgelegd worden en gebalanceerd worden voor 10 euro per band. (omgeving Nijmegen) De...
  10. Abcman

    Wim Theunissen 1ste en 2e paasdag Kawasaki opstapdagen

    (beetje laat, moet kunnen ;))
  11. Abcman

    Wie mag er wel spammen en wie niet?

    De vraag staat al in de titel. Ik neem aan dat jullie ook allemaal dikke aanbiedingen krijgen voor banden die uit duitsland gaan komen :P Bij elk topic dat ik open kom ik die banden mafia tegen van daniel en soup :+ Gewoon een vraag en hoop op een gewoon antwoord ;) *D
  12. Abcman

    Gezocht: Remontluchter

    Ik ben opzoek naar een remontluchter die ik kan aansluiten op de compressor. 2 maanden geleden was er hier in de buurt een in de aanbieding voor 40/50 euro, maar nu de aanbieding weg is verkopen ze die dingen niet meer. Andere winkels opgebeld, maar die zitten allemaal op 80 euro en hoger :N...
  13. Abcman

    Helm : Shark S500 Air Fantasy

    Shark S500 Air Fantasy Mooie z.g.a.n. helm maat 61 (XL) Het gewicht van de helm is 1450 gram Ik heb hem gekocht op 31-03-2007 (kassa bon aanwezig, in de aanbieding €95,-) Ik doe hem weg omdat ik een systeem helm wil hebben. Waarom heb je hem dan gekocht ? Nou simpel, ik kocht...
  14. Abcman

    Kawasaki ZZR 1100 Werkplaats handboek

    De titel zegt het al. Ik ben opzoek naar een werkplaats handboek voor de onderstaande motor. Kawasaki ZZR 1100 Type C (1990-1992) Als het kan in het nederlands. Heb je toevallig nog zo'n boek of cd-rom liggen, laat het me weten !
Terug
Bovenaan Onderaan