Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dominic.h
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dominic.h

    Westlandse motorrijders deel 6

    Hoeveel Westlandse motorrijders kent het MF? Welke motoren staan er in de "kas"? Welke tochten in de planning? De geschiedenis :+ Westlandse motorrijders ... http://www.facebook.com/WestlandseMotorrijders Met de volgende leden [hr] Aariekaanarie Maasdijk...
  2. Dominic.h

    1 bobine vervangen of alle bobines?

    Vorige week startte en liep mijn motor slecht (CBR600F PC35 1999 45dkm). Ik heb vervolgens de ontsteking nagekeken er bleek 1 van de 4 bobines niet te werken. Mijn vraag is hoelang gaat een bobine mee jaren/km's? En is het voldoende om 1 bobine te vervangen of toch gelijk alle 4?
  3. Dominic.h

    Westlandse motorrijders deel 5

    Hoeveel Westlandse motorrijders kent het MF? Welke motoren staan er in de "kas"? Welke tochten in de planning? De geschiedenis :+ Westlandse motorrijders ... http://westlandse-motorrijders.hyves.nl http://www.facebook.com/WestlandseMotorrijders Met de volgende...
  4. Dominic.h

    Westlandse motorrijders deel 4

    Hoeveel Westlandse motorrijders kent het MF? Welke motoren staan er in de "kas"? Welke tochten in de planning? De geschiedenis :+ Westlandse motorrijders ... De Nieuwe start van het westland topic http://westlandse-motorrijders.hyves.nl...
  5. Dominic.h

    Westlandse motorrijders deel 3

    Hoeveel Westlandse motorrijders kent het MF? Welke motoren staan er in de "kas"? Welke tochten in de planning? De geschiedenis :+ Westlandse motorrijders ... De Nieuwe start van het westland topic http://westlandse-motorrijders.hyves.nl...
  6. Dominic.h

    Bluetooth intercom verschillende merken koppelen

    Hallo ik heb een paar jaar een intercom van interphone nu ben ik benieuwd of dit soort intercom setjes van verschilende merken aan elkaar te koppelen zijn. inprenciepen is bluetooth universeel ik heb op Deal Extreme dit soort setjes gezien en die zijn er all vanaf 35 euro per stuk...
  7. Dominic.h

    wat voor uitlaat cbr600f4

    Hallo ff een vraagje ik heb op het moment een standaard uitlaat op mijn motor maar wil deze vervangen voor een sport uitlaat ik heb op internet gezocht maar zie dan zoveel merken en types dat de keuze lastig wordt wat ik zoek is een uitlaat met iets meer volume en een zwaarder/donkerder...
  8. Dominic.h

    Wat voor type lampje is dit??

    ik heb een Honda CBR600F4 In mijn dashboard zit 1 lampje die hapert en deze wil ik graag bestellen maar dan moet ik eerst weten wat voor type lampje het is wie kan mij helpen? al vast bedankt voor de reacties
  9. Dominic.h

    Koppeling Versleten????

    Hallo mede motorrijders ik heb het idee dat mijn koppeling versleten is heb vandaag getest op de middenbok in de eerste versnelling gezet. me wiel draaien met me koppeling in deze steeds meer los laten en op bijna het laatste stukje(zie foto) zit me wiel echt vast wat vinden jullie is me...
  10. Dominic.h

    Hoe ver zijn mijn koppelingsplaten versleten

    hallo mede motorrijders ik ben benieuwd hoe ver mijn koppelingsplaten zijn versleten. als ik mijn koppeling op laat komen pakt hij hem over de helft op. voor dat ik een rondje ga rijden en me platen gaan slippen. wie kan mij vertelen hoe ik dat kan zien/meten?? All vast bedankt voor...
  11. Dominic.h

    filerijden tussen welke rijstroken

    hallo mede motorrijders Ik rij wel eens tussen de file door meestal tussen de 2 rechte rijstroken. Maar vraag me wel eens af is er een regelvoor tussen welke rijstroken je moet rijden??? All vast bedankt voor de reactie's
  12. Dominic.h

    banden keuze

    hallo mede motorrijders ik heb een honda cbr600f4 Pc35 uit 1999 met voorband: Dunlop SPORTMAX D207 120/70 ZR17 58W en achterband: michelin 180/55 zr17 73w hier heb ik een vraag over mijn achterband is zo goed als versleten deze wil ik gaan vervangen wat zou jullie advies zijn de...
  13. Dominic.h

    remsysteem door spuiten

    hallo medemotor rijders ik wil mijn remsysteem door spuiten die is op het moment erg sponsig (aan uiteinde van de hendel kan die nog ca 2cm sponsen) dit nog nooit gedaan misschien hebben jullie nog wat tips om dit te doen ik heb in ieder geval dit onderdeel bij motozoom besteld en daar...
  14. Dominic.h

    roest bij remleiding

    hallo ff een vraagje ik heb bij mijn achter remleiding bij de achter remklauw wat roest zitten kan dit kwaad of moet ik hier snel wat aan doen zie foto bedankt voor de reacties
  15. Dominic.h

    ratel als je achterwiel draaid

    ik weet niet of het goed is maar als ik mijn motor opgebokt heb en ik draai een beetje aan me achter wiel dan hoor hem ratelen/tikken klop dit of moet ik dit na kijken???? all vast bedankt voor de reacties
  16. Dominic.h

    rubberpin uit cilinderkop verwijderen

    cbr600f4 pc35 1999 hallo beetje raare vraag ik wil komen de week de kleppendeksel eraf halen alleen zit er een rubbere plaat in de weg die met een pin in de cilinderkop zit beetje moeilijk uit te legen zie de foto hier onder ik heb het geprobeerd met een schroevendraaier maar ik krijg die...
  17. Dominic.h

    Kleppencontroleren/stellen CBR600F4

    hallo mf ik wil vandaag mijn kleppen controleren ik heb op internet wphb gedownload maar er zijn toch nog wat dingen onduidelijk timing hole cap kan ik deze zo open draaien zonder dat er olie uit loopt en zit daar een paking in die ik moet vervangen het aanhaalmoment kan ik niet terug...
  18. Dominic.h

    uitbreken of toch niet

    hallo zondag met het mooie weer ff rondje wezen rijden met mijn cbr600f4 1999 ff beetje proberen rij nog niet zo lang ongeveer 1 maand dus alle ervaringen zijn nieuw voor mij dat went wel maar ik had toen ik een paar keer snel weg op ree goed door de bocht heenkijken zo als geleerd zo dat...
  19. Dominic.h

    stuur iets scheef

    CBR600f4 pc35 1999 23dkm hallo ik heb het idee dat de stuur van mijn motor iets scheef staat het is maar iets kan ik dat recht zetten?? all vast bedankt
  20. Dominic.h

    Honda CBR600F4 PC35 1999 (23dkm)

    Honda CBR600F4 PC35 1999 (23dkm) ik heb deze motor 3 weken ik heb als die warm is dat ik af en toe zacht een knikker geluid hebt als ik dan iets gas geef > 1500 tpm dan is het volgense mij weg is dit de distributie ketting of is het wat anders ik ben een leek wat betreft het sleutellen...
  21. Dominic.h

    ketting speling Honda CBR600F4 PC35 1999

    Hallo Mede motorijders Ik heb ongeveer 3 weken geleden een motor gekocht Honda CBR600F4 PC35 1999 (23dkm) Prima motor rijdt goed Ik ben nu op dit moment wat dingetjes aan het nakijken waaronder De keting deze zat vrij los 4 ½ cm speling op de kap van de keting staat (30 mm free place)...
Terug
Bovenaan Onderaan