Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stinkname
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Stinkname

    Reisverslag 2022: Naar de Alpen

    Jaren geleden maakte ik wel vaker reisverslagen, zoals de trip naar de Noordkaap. Maar zoals de meeste het wel zullen kennen kwam er vervolgens een periode van huwelijk en kinderen en noem maar op. Daardoor komen motortrips er niet meer van. Maar sinds 2020 Uit elkaar, en daarom in 2021 weer een...
  2. Stinkname

    Uitlaat VFR 750 RC36 1991

    Ik ben opzoek naar een sport uitlaat voor een VFR 750 RC 36-1. Tussen bouwjaar 1990 en 1993 is dit geloof ik. Als er iemand toevallig alleen een linkpijp heeft waar een sport demper op zou kunnen zou ik daar ook blij mee zijn.
  3. Stinkname

    Triumph sprintst1050 achterlicht+Kentekenverlichting defect?

    Ik heb helaas sinds afgelopen vrijdag een probleempje met mijn Triumph Sprint st1050 uit 2005. Op donderdag avond kwam ik thuis was er nog niks aan de hand, geparkeerd afgelosten en de volgende ochtend weer gepakt... Helaas branden mijn achterlicht ( Led ( geen bolletjes)) niet en tevens mijn...
  4. Stinkname

    Reisverslag September 2013 Zwarte Woud!

    Reisverslag September 2013 Zwarte Woud! Dit jaar moest en zou er nog even een trip gemaakt gaan worden. En aangezien me ouders en broer ook nog graag even weg wouden was snel besloten dat we me het gezinnetje weer eens weg zouden gaan. Uiteraard eerst even zorgen dat we vrij waren allemaal...
  5. Stinkname

    Klein reisverslag/Fotoverslag 21 t/m 25 Maart 2012 Luxemburg

    Je hebt dagen genoeg staan en ze geven je spontaan nog vrij met lekker weer ook. Wat doe je dan? Juist! je belt je motor maten en binnen 5 minuten was besloten dat er een tripje gemaakt moest worden! Luxemburg zouden we dit jaar maar eens mee beginnen! Oebbie en ik waren 3 weken geleden @...
  6. Stinkname

    Yamaha XJ 900 Cardan (92)

    Te koop: Yamaha XJ 900 van 1992 Kmstand: 32.000 (zeg eerlijk, het zou ook 132.000 kunnen zijn) Ik verkoop deze motor omdat ik nu een andere heb gekocht voor woon werk. De XJ beviel daarvoor opzich prima alleen heb ik 2 linker handen en aan een oudere motor zul je toch af en toe wat moeten...
  7. Stinkname

    Kawasaki LTD 305 44.200KM 500Euro

    Te koop. Kawasaki LTD 305 (KZ 305 CSR Volgens papieren). Hij is van 1990 (23-03-1990 om precies te zijn) . Er staan 44.220KM op. Er word niet meer mee gereden zodoende komt er dus ook niks meer bij. De motor heeft in 2006/2007 nog onderhoud gehad en ik heb er sindsdien niet meer op gereden...
  8. Stinkname

    Nieuwe 2 pers. Bikertent 3,9kg superkleine pakmaat

    Ik heb deze tent vorig jaar gekocht om mee te nemen op motorvakanatie maar dit is er toen niet van gekomen. Waarschijnlijk ga ik hem ook niet meer gebruiken dus daarom bied ik hem te koop aan. Heb de tent zelfs nog niet eens uit de verpakking gehaald. De specificaties van de tent: - Aantal...
  9. Stinkname

    Suzuki DL650Abs V-Strom November 2009 Inruil mogelijk

    Hierbij bied ik mijn motor te koop aan. Het gaat om een Suzuki DL650A V-strom van November 2009. Ik heb hem nieuw gekocht en er inmiddels bijna 12000 met veel plezier mee gereden. De motor bevat de volgende opties: - Smoked Flip up ruitje - Givi valbeugels - Handkappen - Sw-motech Trax...
  10. Stinkname

    Reisverslag Oktober 2009!

    Jaja daar komt weer een reisverslag! Weer een beetje laat dat dan weer wel. Maarja beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. De planning was om vanaf 5Oktober tot en met 11 Oktober een trip te maken naar??? Het eenige wat al vast stond was dat we zo en zo even bij mijn ouders op visite...
  11. Stinkname

    GSR600 Meeting 28 Maart

    Hi all! Ondanks dat ik geen gsr meer rijd ga ik toch maar weer eens proberen een meeting te organiseren ;) Dit was vorig jaar :Y 28 Maart 2010 is de datum dat ik dit gedacht had te doen. Waar? Mac veenendaal! VEENENDAAL Nieuweweg Noord Nieuweweg Noord 266 3905 LX...
  12. Stinkname

    Last minute vakantie 5feb tot 14 Febr

    Onder het mom van niet geschoten is altijd mis hierbij de topic. We zouden morgen met 3man in de auto met trailer met 2 motoren vertrekken richting spanje. ( Ik rijd met duo). Nu kan 1 iemand helaas niet meer mee vanwegen prive omstandigheden. Dus ben ik ineens nog alleen met mijn duo. Met...
  13. Stinkname

    Reisverslag Oktober 2009!

    Nieuwe variant die wat uitgebreid word ;)
  14. Stinkname

    Februari 2010 Spanje

    Dennis ( motorfanatic ) en ik willen van 5 Februari tot 14 Februari naar spanje. En dan in de buurt van barcelona :Y Waarom barcelona? We gaan eigenlijk met een hele groep maar de rest gaat met het vliegtuig :Y En wij willen met de auto, trailer er achter en motoren mee. Kan iemand mij...
  15. Stinkname

    Gsr600A k8 52k Waarde peiling

    Hallo allemaal, Ik hoop dat ik dit hier ook mag posten! Ik rijd naar alle tevredenheid op mijn Suzuki GSR600A van 28-03-2008. Ik ben zelf de 1ste eigenaar en de boekjes zijn netjes ingevuld :Y. Hij staat momenteel op 52.000km. Ik gebruik de gsr bijna alleen voor vakanties :Y Heb pas bij...
  16. Stinkname

    Gsr meeting 2009!

    Hallo allemaal! Aangezien me vakanties er weer opzitten voor dit jaar -O- Organiseer ik maar weer eens een meeting ;) Alleen aangezien sommige mensen het nog al druk hebben in de weekenden probeer ik er een pol bij te doen met data ;) De bedoeling is indien het weer het toelaat...
  17. Stinkname

    Reisverslag Noordkaap + nog onderweg!

    Hi all!, ik wil jullie via dit topic op de hoogte houden van onze laatste voorbereidingen. En als we eenmaal vertrokken zijn gaan we ook een uitgebreid reisverslag maken. (We gaan ook proberen om een video verslag te maken :Y , maar die posten we pas als we terug zijn ;) ). Ons doel...
  18. Stinkname

    Topkoffer van een DL650 op een GSR600

    Hallo allemaal, Ik heb even een vraag. Ik heb een tijdje een Dl650 v-strom T gehad. En daar zat een koffer op. Ik heb de DL verkocht zonder koffer. Dus zodoende heb ik een koffer over. Ik ben nu al een jaar in het bezit van een GSR600A en ben daar heel tervreden over. Alleen ik mis me...
  19. Stinkname

    Aanhanger ombouwen van vouwwagen naar trailer voor motoren

    Hallo allemaal :W Ik heb een Geremde vouwwagen die al leeg gemaakt is, en daar ga ik een trailer voor 2 of 3 motoren van maken. En aangezien ik vast niet de eerste ben die dat ga doen, hoop ik hier op wat tips ;) Ik zal eerst even wat foto`s plaatsen: Eerst wat info over de...
  20. Stinkname

    Reisje Oktober 2009!

    Jaja nu al wat plannen voor oktober? Jepz :Y Wij gaan 5 Oktober tot 11 Oktober 2009 een trip maken, en we vragen daarom hier of er mensen intressen hebben om mee te gaan :] Wie zijn wij? Ik zal eerst even me eigen voorstellen: Ik ben Stefan (aka Stinkname) uit waddinxveen. De...
  21. Stinkname

    Gsr600 meeting 5 April!

    Dames en heren, Hier is hij dan eindelijk, de eerste meeting voor ons van dit jaar *O* Wanneer: 5 April ! Waar: Mac Veenendaal Wie: Iedereen met een gsr/ aanhang / enz. Wat: Gezellig kleppen, wat drinken. En een tochtje van 100km :Y Tijd: 11:30 Verzamelen [hr] Plaatjes van...
  22. Stinkname

    Gsr600 Weekendje moezel 15/16/17 Mei 2009!

    Na de Animocheck, hier dan het echte GSR600 Moezel meeting topic! Wat? Gsr600 Meeting Wanneer? 15/16/17 Mei 2009 Wie? Iedereen die een Gsr heeft (had) + aanhang Waarom? Omdat het kan ( :+ ) Waar? Moezel :] http://www.sonnenblick-luetz.de/...
  23. Stinkname

    Reisverslag September 2008: Weekenje Luxemburg

    Nu ik toch bezig ben met verslagjes schrijven, ook gelijk maar een verslag van oebbie + zijn vriendin ( wendy ) en mijn korte trip naar Luxemburg. We hadden het er al een hele tijd over dat we echt een keer met de motor op pad moesten gaan. Een leuk uitstapje maken naar het buitenland ofzo...
  24. Stinkname

    Reisverslag Oktober 2008:

    Reisverslag Zwarte woud/ Zwitserland/ Route du grande alps / route napoleon. Beter laat dan nooit, hier dan toch ons reisverslag van oktober 2008. Ik zal ons eerst even allemaal voorstellen is wat makkelijker vertellen :P Raymond aka Doelwit Dennis aka ( tja sorry weet hem even...
  25. Stinkname

    Gsr600 Never ending season meeting!!! 9 November!

    Wederom, Geachte Dames en Heren, Aangezien ik in het GSR600 topic een idee had gepost voor een klein toertochtje OVB weer. En daarna wat eten + gezellig kleppen. Hierbij het topic :Y Datum: Zondag 9 November 2008 Waar: Waddinxveen, Zuid holland Hoelaat: 11:00 Wat: Toertochtje +...
Terug
Bovenaan Onderaan