Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bertjuhh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bertjuhh

    Yamaha remblokken (diverse typen)

    Te koop: Yamaha remblokken/brake pads voor de volgende typen: - TDM 900 - FZS 600 (fazer) - YZF 600 - YZF R6 - YZF 1000 (R1) - FZS 1000 (fazer) - XJR 1300 nieuw in de verpakking. kostten ooit €41,21 per set. mogen nu weg voor €40 voor 2 sets.
  2. bertjuhh

    Re. spiegel R1/R6/fazer

    Te koop: Rechter spiegel voor een Yamaha goede staat, een paar kleine krasjes op de achterkant modellen: YZF R6 (1999-2000) YZF R1 (1998-1999) FZS 600 Fazer (1998-2001) foto's zijn hier te vinden http://link.marktplaats.nl/410209329
  3. bertjuhh

    FZS 600 Fazer onderdelen

    Te koop, verschillende fazer onderdelen, waaronder: -Rechter spiegel €15
  4. bertjuhh

    RDW verandert regels omtrent invoeren

    link naar dit bericht dus klassiekers kunnen alleen nog met papieren in te voeren :(
  5. bertjuhh

    Op reis met tent en slaapzak...maar welke tent?

    even de titel gestolen van een ouder topic over slaapzakken O-) maargoed, ik ga dus komende zomer met een tent richting de franse alpen. alleen heb ik nog geen tent. wel ff rondgekeken, maar waar moet ik op letten/ heb je tips? ik ga gewoon alleen in die tent slapen, maar wil geen al te...
  6. bertjuhh

    [tk] db-killer laser deeptone

    te koop: db-killer voor een laser deeptone demper. zie foto de uitlaat waar hij bij hoorde
  7. bertjuhh

    *spoed* Kuipje + stuur FZS600 (2001)

    Gezocht: topkuipje in de kleur rood (zoeen) en een origineel stuur voor hetzelfde model Als je nog wat hebt liggen, laat aub even wat weten, dan kan ik snel weer rijden :]
  8. bertjuhh

    Topic Eindhoven Deel XVII

    Deel XVII alweer MFMM 2009 is Geplant zie hier het EHV Topic Meeting Topic Zomer Topic!!!! *O* *O* *O* Het topic voor en door motorrijders uit omgeving Eindhoven. Over het algemeen hangt hier een clubje mensen rond dat regelmatig samen gaat rijden zowel op straat als op het...
  9. bertjuhh

    rechter spiegel fazer

    moet in goede staat zijn, voor een FZS600 2001 model.
  10. bertjuhh

    triumph street tripple

    ik vroeg me gewoon af, zou je een triumph 675 street tripple op 25 kW kunnen krijgen (via de dealer)?
  11. bertjuhh

    Eindexamengala eindhoven

    hallo, komende vrijdag (8 juni) om 20:00 uur is mijn eindexamengala... nu was mijn idee om op mijn fazer te gaan, begeleid door een aantal andere motoren. Is hier misschien animo voor onder de leden? adres: Christiaan Huygens College Rachmaninowlaan Rachmaninowlaan 2 5653 AT Eindhoven...
  12. bertjuhh

    bertjuh+fazer

    hoi iedereen, ik zal me even voorstellen: Ik ben bert, 19 jaar en kom uit eindhoven, ben momenteel nog bezig met mijn motorrijbewijs (8 mei examen). verder ben ik in het bezit van een 2002 Yamaha fazer 600 (foto's te zien op http://www.kvdv.nl/fazer ) verder zijn mijn hobby's uitgaan en...
Terug
Bovenaan Onderaan