Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mr. R.
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mr. R.

    Blue spot revisie

    Hallo Ik krijg mijn remzuigers aan de bluespot kant er niet uit, dus netjes een bluespot dop besteld. Echter de bluespot is er nu af maar de klauw is nog dicht. In dit filmpje hoor ik de remzuigers gelijk te zien... Ik denk dat ik een ouder type heb. De andere kant van de klauw daar heb ik...
  2. Mr. R.

    Nieuwe Cardo PackTalk incl. JBL 45mm speakers €150,-

    Wie wilt er met mij een combi aankoop doen, bij Louis.nl is de Cardo PackTalk incl. 2nd helmet in de aanbieding voor €199,95 echter heb ik al een Packtalk alleen geen JBL speakers...dus wie wilt er een nieuwe Cardo Packtalk incl. JBL speakers voor €150,- (prijs los €179,95) zodat ik de 2nd...
  3. Mr. R.

    Begin cap Laser Duotech

    Ik ben op zoek naar de begin cap van een laser Duotech uitlaatdemper, graag met dezelfde tekst erop als deze op de foto, mag ook een beschadigde demper zijn maar dan moet de prijs ook goed zijn. De cap die er nu op zit heeft een klap gehad en is iets anders geworden qua vorm ik krijg het ook...
  4. Mr. R.

    Optimate 3 SP lader

    Te koop aangeboden een werkende Optimate 3 SP in zeer nette staat, de kabels zijn iets stugger geworden door de tijd, maar weinig gebruikt prijs €25,-.
  5. Mr. R.

    Koppelingsdeksel pakking voor XJ600 (geen Diversion)

    Te koop aangeboden, pakking voor koppelingsdeksel voor een XJ600 géén Diversion. Ik heb een Diversion en ik heb ondervonden dat deze pakking niet past. Artikelnummer is hetzelfde, maar de letters voor het artikelnummer is anders..
  6. Mr. R.

    Advies Covid-19 en 1 nacht Ardennen

    Ik heb advies nodig, aanstaand weekend (zouden we) gaan we touren in België, plan is 's zaterdagochtend richting de Ardennen te gaan en daar zaterdag op zondag te overnachten, en zondag in de loop van de middag weer richting Nederland te gaan. Wij komen allemaal uit Zuid-Holland. Hotel is paar...
  7. Mr. R.

    Demper opknappen

    Goedemiddag, Ik wil een demper met een RVS huls opknappen omdat deze diverse deuken heeft. 2 vragen; - ik krijg de eindkappen er niet af, de popnagels zijn uitgeboord en ik weet van een andere zelfde soort en type demper dat de binnenpijp vastzit aan de aansluitkant. Is er een makkelijke...
  8. Mr. R.

    RVS Laser uitlaatsysteem XJ600 Diversion

    Verkocht
  9. Mr. R.

    2 Kaarten Motorbeurs €20,-

    2 Dag-/avondkaarten MBU te koop. vraagprijs €20 (voor 2 digitale kaarten) of kom met een mooi tegenbod.
  10. Mr. R.

    US tank op een EU model XJ600s

    Wie weet wat te doen met de extra slang die normaal gesproken op een canister zit van een California model Diversion als je de tank van een California model op een EU model wilt plaatsen? Normaal gesproken vangt een canister de verdampte benzinegassen op in een soort filter en als de motor...
  11. Mr. R.

    GoPro Hero 3 + Black

    Hele mooie GoPro Hero 3+ Black, is in zeer goede staat. Ik heb er mooie filmpjes mee gemaakt. Werkt nog uitstekend en wordt te koop aangeboden met veel extra's, het volgende zit er allemaal bij; - GoPro Hero 3+ black camera - GoPro LCD Touch screen - behuizing voor GoPro zonder lcd met 3...
  12. Mr. R.

    Aluminium lasbedrijf gezocht

    Even een vraag en weet niet of het hier mag, maar ik ben voor mijn werk op zoek naar een lasbedrijf dat aluminium kan lassen het gaat om een groot aantal tribune spanten, hekken en ander soort aluminium onderdelen. De langste onderdelen zijn 4.50 meter lang x 1.20 m. hoog.
  13. Mr. R.

    Stickers laten maken, maar waar?

    Een paar jaar geleden heb ik stickers laten maken bij motorsticker.com maar zij doen dat niet meer, weet iemand goede andere bedrijven die dit kunnen? Het gaat om deze sticker in zilver metallic.
  14. Mr. R.

    Top- en zijkofferrek Diversion 600

    Ik ben op zoek naar een top- en zijkofferrek voor mijn Yamaha Diversion XJ600s uit 1994. Bij voorkeur een rek van Hepco&Becker. Mocht iemand nog wat hebben liggen of weten dan verneem ik het graag.
  15. Mr. R.

    Otoplastieken

    Ik wil op maat gemaakte ottoplastieken aan gaan schaffen, welke gebruiken jullie, welk merk en hoe bevallen ze en wat zijn de kosten?
  16. Mr. R.

    Kortsluiting Diversion 600

    Vandaag stil komen te staan met de Diversion, alles ging uit... Gelukkig ging ik bijna de bbk uit en kon ik makkelijk en woonwijk in. Gekeken waar het aan kon liggen en deed ik het zadel open en rook ik een brandlucht. Zekering bakje open en ja hoor de main zekering is doorgebrand...
  17. Mr. R.

    Stofkappen Yamaha

    Ik heb nog een setje stofkappen liggen, nieuw in de verpakking, ze zijn voor een 900 of later type 600 Diversion. Ze zijn van het merk Saito. Kosten €7,50 inclusief verzendkosten...
  18. Mr. R.

    Tankdop reinigen

    Ik heb een vraag mbt de tankdop van een Diversion 600. Vorige week ging hij al lastig open je moet de sleutel naar 1 kant duwen en dan kan de sleutel draaien. Ik heb er teflon spray ingespoten, maar vandaag kreeg ik er geen beweging in. Op mijn werk nog even geprobeerd, toen de zoek functie...
  19. Mr. R.

    Topkuip XJ600S donkergroen metallic 4BR

    Ben op zoek naar een topkuip voor een Yamaha Diversion XJ600s type 4BR kleur donkergroen mettalic.
  20. Mr. R.

    Van welk model komt deze remklauw?

    Ik zou graag willen weten van welk model motor deze remklauw afkomt, ik denk van een Yamaha R6 of van een R1. Ik wil dit weten omdat ik de bouten nodig heb waarmee deze klauw bevestigd is aan de vork. Tussen de bouten van een R6 of R1 zit namelijk verschil. Let vooral op de aansluiting van...
  21. Mr. R.

    H4 Bi-led Lumileds

    Te koop aangeboden één set (2 stuks) Lumileds maat H4. Lampen geven echt een goede bak licht en zijn goed af te stellen omdat de voet te verdraaien is. Vraagprijs € 39,50
  22. Mr. R.

    Schuim

    Hallo, ik ben op zoek naar een stukje schuim van ca. 0.50 cm.dik. dit omdat er een stukje schuim uit mijn binnen bekleding van mijn helm is vergaan. Liefste een stevig soort schuim, niet van dat hele zachte, het komt thv van mijn voorhoofd te zitten. Gaat om ca. Stukje van 25x25 cm wie...
  23. Mr. R.

    Nieuwe Systeemhelm

    Morgen en overmorgen is er de Mega Motormarkt, en nu ben ik op zoek naar een nieuwe systeemhelm. Vorige week heb ik al even gekeken bij Hans van Wijk en viel mijn oog op de volgende helmen. Wie heeft ervaring met deze helmen of merken? HJC IS-Max II Mine SysteemHelm zwart/geel HJC...
  24. Mr. R.

    YZF600R remklauw

    Naar aanleiding van dit topic Remmen upgraden xj600s heb ik een zeer nette remklauw van een YZF600R (199-2003) aangeschaft. Ik heb nieuwe keerringen en nieuwe remblokken aangeschaft en in het laatste zit het probleem. Bij het monteren van de blokken in de klauw (nog niet gemonteerd op de...
  25. Mr. R.

    Camerasteun voor op tank

    Camerasteun voor op tank voor op de tank incl. schroeven en metalen gecoate steun. mag weg tegen elk aannemelijk bod.
Terug
Bovenaan Onderaan