Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DoC88
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Orgineel uitlaatsysteem ZX 6R '05

    Hallo allemaal, Hierbij verkoop ik mijn originele uitlaatsysteem van een Kawasaki ZX 6R uit 2005. De set is helemaal compleet dus ook de kabels voor de uitlaatklep. T.E.A.B Gr, Dominic
  2. D

    Kawasaki Ninja 636 '05

    Hierbij verkoop ik mijn Kawasaki Ninja 636 uit 2005 met 24600KM. Ik verkoop deze motor omdat ik geïnteresseerd ben in een tweecilinder motor. De motor staat altijd binnen in een garagebox en de volgende dingen zijn recentelijk aangepast: Opties: -Volledig Akrapovic uitlaatsysteem met...
  3. D

    Kawasaki Ninja 25kw uit '96

    Hallo allemaal, Bij deze wil ik graag mijn Kawasaki Ninja uit ’96 verkopen met op kenteken 25kw. De Kawasaki heeft altijd binnen in de garage gestaan en is altijd goed onderhouden. Reden verkoop: Heb mijn rijbewijs inmiddels twee jaar en nu mag ik vol vermogen rijden en heb inmiddels een...
  4. D

    Remvloeistof aanbrengen in leeg systeem

    Hallo allemaal, Ik heb een Kawasaki ZX6R '96 Gister heb ik een pakketje binnen gekregen met stalen remleidingen *O* Ik had de kalibers al gereviseerd dus alles helemaal schoonmaken en nieuwe keer/stof en o-ringen gemonteerd. Alles zit nu in elkaar maar er komt geen remvloeistof in...
  5. D

    Kawasaki ZX6R '96 25kw inhouden

    Hallo allemaal, Ik heb een vraag over mijn Kawasaki Ninja ZX6R '96 25KW Ik heb al een tijdje last dat mijn motor uitvalt de eerste keer was een paar maanden geleden op de snelweg, toen begon hij na een rit van zeg 15/20km op de snelweg te stotteren bij een constant toerental. Toen viel...
  6. D

    Doc's motor (kawa)

    Hallo, Sinds September heb ik een Kawa ZX-6R uit 1996 met 50.000 km. Ben eind oktober 18 geworden en ben nog druk bezig met mijn motorrijbewijs :(, ik moet nu in februari afrijden. Theorie en A.V.B in 1 keer geslaagd dus ben benieuwd. Maar hier volgt mijn motor: Ik rij er afentoe...
Terug
Bovenaan Onderaan