Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bitchin
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bitchin

    Juiste olie in Peugeot Metropolis 2015?

    Goeiemiddag Ik (nou ja beter mijn vrouw) heeft sinds vrijdag een Peugeot Metropolis 400 uit 2015 met Malossi varioset ca 35000 op de teller Volgens de verkoper zat daar 10W50 of 10W60 in in plaats van de voorgeschreven 5W40 Zelf ben ik geneigd om dit weer te vervangen met 5W40, hoewel zij...
  2. Bitchin

    Wie herkent het volgende kenteken.....

    .......ZH-23-14 Is origineel van een Honda CB70 K7 uit 1978 Motor is ongeveer in 2000 richting Veenendaal gegaan als verbouwproject naar chopper, had toen een Mustang tank en plat achterspatbord, volgens mij toen ook een soort solozadel Ik had de vraag ook al in Algemeen gesteld, maar...
  3. Bitchin

    Motor gezocht met kenteken.............

    ZH-23-14 Wie kent deze Honda CB750 K7? Volgens mij is hij ergens in 2000 richting Veenendaal gegaan als een verbouwproject.
  4. Bitchin

    Kawa VN800 beter laten remmen

    Hallo Ik wil eigenlijk dat mijn 800 beter gaat remmen, heb er al een stalen leiding op, goede remblokken, gereviseerde remklauw, maar ik ben er nog steeds niet wild van. Remdruk is goed, dus geen lucht of oude remvloeistof. Ik zit mij dus een beetje aftevragen of ik ongestraft een andere...
  5. Bitchin

    6 mei 2012 Megameeting

    Wie heeft er tijd en zin om er heen te gaan? Ik denk dat ik ook weer eens ga kijken
  6. Bitchin

    Te koop kofferset voor Kawasaki ZZR1100

    Ik heb nog een set liggen voor een ZZR 1100, bestaand uit 2 koffers, givi wingrack, tis niet zo mooi meer, maar voor vakantie etc perfect spul, koffers zijn 3 keer op de motor geweest en hebben cosmetisch meer te lijden gehad van het liggen dan van het rijden vraagprijs 170 euro...
  7. Bitchin

    Te koop, Kawasaki ZZR 100D uit 1999

    Hele mooie Kawa uit 1999 maar 1e goedkeuring april 2000 Basiskleur zwart Motor heeft 31000 km gelopen en heeft bij 30000 km een grote beurt gehad bij de dealer. Nieuwe banden en kettingset. Een schitterende motor voor zowel sportief rijden als rustig toerend, deze motor doet beide prima Heeft...
  8. Bitchin

    Welke uitlaat voor '99 Kawa ZZr 1100

    Sinds een week ben ik in het bezit van een ZZR 1100 (wat overigs enorm wennen is na 20 jaar chopperrijder te zijn geweest) maar ik vind het geluid zo enorm tam. Zijn er uitlaten die de motor een wat zwaarder geluid geven? Ik hoef geen blerpijpen, want ik hoef het image va een racer dus niet...
  9. Bitchin

    Bitchin meld zich aan

    hallo tja, wat moet en wil ik kwijt hooguit dat ik 43 ben, sinds mijn 18 motorrijd en dat voornamelijk de choppermodellen zijn geweest of er van gemaakt Stiekum een HD liefhebber, alleen als nuchtere hollander geen trek om 50% van de aanschafprijs voor de naam te betalen Mijn voorlaatste...
Terug
Bovenaan Onderaan