Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: advy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. advy

    Ruitenwissersproeier installatie voor kuipruitje inbouwen?!

    Als ik achter een auto rij die zijn ramen schoonmaakt krijg ik altijd zo'n lekkere walm over mij heen met zo'n heerlijk verfrissend geurtje. Nou lijkt het mij best handig om dit ook op de motor te bouwen zodat ik af en toe mijn vieze geurtjes weg kan sproeien. Heeft iemand hier ervaring...
  2. advy

    Schakelpook vervangen (van step losmaken) sv650

    Ik wil de schakelpook vervangen van mijn sv 650s (2000) Het geheel is van de motor gedemonteerd maar het stepje blijft nog vastzitten aan de schakelpook. Het heeft wel een beetje speling, maar na een paar mm blijft het steken. Op de nieuwe schakelpook is te zien dat er een soort inwendige...
  3. advy

    Worden jullie ook zo moe van TNT post?

    Kabang! motor laten stuiteren en remhevel kapot. Dat is meteen een goed moment voor mooie zwarte Titax Folding rem-koppelings hevels :+ . Mooi prijsje gevonden, besteld en wachten maar.... 2 Weken later motorcorner een e-mailtje gestuurd of ze een prognose hadden voor de levertijd. Toevallig...
  4. advy

    Afwateringsbuisje in tank losgeroest, lassen?

    Goedendag, Het afwateringsbuisje in de tank van mijn suzuki sv650 (bj2000) is losgeroest. Hierdoor komt er benzine naar boven tijdens het remmen wat over mn hele tank stroom (lekker goed voor de lak dus :( ) Is dit te lassen of is dit te gevaarlijk i.v.m. brandgevaar met al die benzine in...
  5. advy

    Ook even voorstellen

    Ook maar is even voor stellen dan :) Ik ben jasper, 17, en rij dus nog scooter :$ Ben al flink aan het sparen voor een leuke (2e hands) motor en heb hier nog ruim een jaar voor :( (kheb hier al een tijdje gelezen op het forum dus ik beloof alvast dat het woord scooter bij mij niet vaker...
Terug
Bovenaan Onderaan