Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: timw
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Gevraagd tune ecu kabel Ktm

    Hallo zoals de titel al aangeeft, heeft er misschien iemand een eobd kabel liggen met verloopstekker voor Ktm. Te leen of misschien voor een zacht prijsje over te nemen. Omgeving noord Holland
  2. T

    Te koop sidi crossfire Crosslaarzen maat 43

    Nog in zeer knappe staat ongeveer 5x gedragen Kleur zwart Maat 43 Gaan weg omdat ik stop met crossen Voor foto's even mailen naar wulp_50@hotmail.com Vaste prijs 150 inclusief verzendkosten
  3. T

    Te koop rsv1000r 2004 5500euro!

    De motor is in superstaat, en rijd super. km stand 30.291 maar word nog op gereden altijd goed onderhouden, boekjes etc allemaal erbij. extra's valblokken op voorwiel en op frame opengewerkte originele uitlaten super geluid zoals een 2 cilinder hoor te horen. afgesteld bij roke...
  4. T

    Honda cbr600rr 2003

    Te koop honda cbr 600rr km stand 22.000 Inruil sp1 mogelijk Prijs: 5200 5000 4800 MF prijs De motor ziet er goed uit en is goed onderhouden Ik zelf ben de 2e eigenaar, en heb de motor gekocht bij een tellerstand van 10.000 km. Accessoires en mods: -Leovinci sbk uitlaat.(mooi geluid)...
  5. T

    Te koop zx6r 25kw

    Te koop kawasaki zx6r 25KW op kenteken Bouwjaar 2001 Km stand 25.998 wordt zo nu en dan nog op gereden. Vraagprijs: 3800 VASTE PRIJS! Motor ziet er goed uit, half jaar geleden nieuw kleurtje gekregen bij autospuiter (oorspronkelijk rood) door klein ongelukje. enigste zichtbare schade...
  6. T

    onderdelen zx6r 2001

    Gezocht rechter voetbodemplaat zx6r 2001 zie foto Als je wat hebt stuur me een mailtje wulp_50@hotmail.com alvast bedankt Tim
  7. T

    kawasaki zx6r

    hallo mensen Ik ben van plan een kawasaki zx6r uit 2001 te kopen maar nu blijkt deze motor uit duitsland te komen. De motor is al wel op nederlands kenteken gezet. Maar nu komt de vraag, kan deze motor nu zonder problemen op 25 kw gezet worden?
Terug
Bovenaan Onderaan