Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Josco P
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Josco P

    Gezocht: Arai Signet GT Cathcart met Engelse vlag

    Hoi mensen, wie weet waar ik een Arai Signet GT Cathcart met Engelse vlag kan kopen? Het liefst in Nederland zodat hij nog gepast kan worden voordat hij gekocht wordt. Ik heb e-bay inmiddels afgezocht maar kan geen nieuwe vinden. Wie weet een zaak waar er nog een staat of waar ik kan zoeken...
  2. Josco P

    TKA inspectieluikje en originele kuipruit CBR600F

    Te koop aangeboden: een inspectie-/ serviceluikje voor een cbr 600 (type pc 25, 1991-1996), wit, klein scheurtje onderin (zie foto), incl bevestigingsboutjes, voor de linkerkant en een originele kuipruit voor een cbr 600F (type pc 25, 1991-1996), geen barsten of scheuren
  3. Josco P

    top service xenalock

    Enige tijd geleden had iemand mijn alarmunit van mijn xm9 slot gemold. Ik heb toen een mailtje gestuurd naar de importeur dk-trading voor een nieuwe alarmunit. Ik kreeg na een week een compleet nieuwe alarmunit voor nop. Ik had het slot al 2 jaar en allang geen bonnetje meer. Op de beurs in...
  4. Josco P

    uitlaat werkt niet mee bij verwijderen

    onlangs heb ik een andere uitlaat gekocht die ik er nu op wil zetten. Ik dacht dat is geen moeilijk klusje; even de uitlaatklem verwijderen, ophangbeugel losmaken en de uitlaat er uit trekken, nou mooi niet dus.... :( De huidige uitlaat zit behoorlijk vast, ik heb er WD40 op gespoten en...
  5. Josco P

    getint vizier: dark smoke of oliefilm?

    met het oog op het steeds beter en zonniger wordende weer, ben ik van plan om een getint vizier te kopen. Ik vind het nml erg vervelend als je de zon op je tellers weerkaatst ziet of in de spiegel van een auto voor je. Ook lijkt het me wel handig als je bij een verkeerslicht staat en je hebt de...
  6. Josco P

    gewone paddockstand voor mono swingarm?

    ik heb een VFR NC24 met enkele achterbrug en geen middenbok. Nu wil ik een paddockstand aanschaffen maar nu zijn die paddockstands voor enkele achterbruggen best prijzig. Nu heb ik een ideetje, in het achterwiel zit een gat imgatt nu steek ik een as erdoorheen en plaats de uiteinden van die as...
Terug
Bovenaan Onderaan