Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HansGSX-R
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. HansGSX-R

    Tomtom Rider 3

    Vanwege aanschaf Rider 450, is mijn Rider 3 te koop. Eind 2014 aangeschaft, geen gebreken en ziet er netjes uit. Alle zaken die origineel worden bijgeleverd zitten er nog bij zoals bevestiging materiaal, USB kabel, boekje, dock voor op de motor (alleen spanningskabel is kort vanwege gebruik) en...
  2. HansGSX-R

    Metzeler slick (nieuw)

    Metzeler slick 190/60 K2 nieuw (wk 13 2015) Prijs: € 120 Reactie via email: hans at hbracing punt nl
  3. HansGSX-R

    Bandenapparaat

    Bandenapparaat (handmatig) Helemaal kompleet, inclusief bandenlichters, lood, balanceerbokje met diverse asjes en kwast om band in te vetten. Bandenapparaat is ook voorzien van lepel om banden af te draaien en er weer op te leggen Prijs: € 100 Reactie via email: hans at hbracing punt nl
  4. HansGSX-R

    Bandenrek

    Bandenrek, demontabel. Prijs: € 25 Reactie via email: hans at hbracing punt nl
  5. HansGSX-R

    Verheul bandenwarmers

    Verheul bandenwarmers. Gebruikt als backup voor de Chickenhawks. Prijs: € 50 Reactie via email: hans at hbracing punt nl
  6. HansGSX-R

    Chickenhawk bandenwarmers

    Chickenhawk bandenwarmers (niet instelbaar). Prima bandenwarmer, verwarmen de banden ook echt tot 80 gr. Voorband is groene lampje stuk. Prijs € 120 Reactie via email: hans at hbracing punt nl
  7. HansGSX-R

    Pitbord

    Pitbord inclusief cijferbak (compleet). Prijs: EUR 75 Reacties via email: hans at hbracing punt nl
  8. HansGSX-R

    Leger jerrycans (2)

    Twee leger jerrycans. Prijs voor 2 stuks: EUR 25 Reacties via email: hans at hbracing punt nl
  9. HansGSX-R

    Digitale temperatuurmeter

    Digitale infrarood temperatuurmeter. Prijs: EUR 25 Reacties via email: hans at hbracing punt nl
  10. HansGSX-R

    Borgtang

    Borgtang inclusief borgdraad. Prijs: EUR 25 Reacties via email: hans at hbracing punt nl
  11. HansGSX-R

    Compressor

    Electrische compressor, ideaal voor op de paddock. Is compact en levert zelfs voldoende druk om de banden op de velg te "ploppen". Prijs: EUR 100 Reacties via email: hans at hbracing punt nl
  12. HansGSX-R

    Aggregaat

    Kipor Sinemaster 1000W. Voldoende voor de bandenwarmers. Prijs: EUR 150 Reacties via email: hans at hbracing punt nl
  13. HansGSX-R

    Paddocktent

    Robuust uitgevoerde tent, inclusief gewichten om de poten te verzwaren (te vullen met zand of water). Heeft diverse stormen op de paddock doorstaan. Van een aantal zeilen is de rits defect, maar er worden extra zeilen bijgeleverd. Prijs EUR 550 Reacties via email: hans at hbracing...
  14. HansGSX-R

    Transponder

    Transponder Werkt prima, knippert nog 3x. Prijs EUR 170. Reacties via email: hans at hbracing punt nl
  15. HansGSX-R

    Te Koop: Suzuki GSX-R1000 L1 racer

    Ex ONK racer, volledig reglementair opgebouwd, goed onderhouden en betrouwbare machine (blok orgineel). Met deze motor is 3 seizoenen ONK gereden en 2 seizoenen voorgereden tijdens circuitdagen. Vermogen 185 PK a.h.w. 117 Nm en tellerstand is 7000 Km. Uitermate geschikt voor ZAC, CUP, ONK...
  16. HansGSX-R

    Gevr: Linkervoorpoot GSX-R1000 vanaf K9

    Zoals de titel aangeeft, ik ben op zoek naar een linker voorpoot voor een Suzuki GSX-R1000 vanaf K9 t/m L1. Alleen binnenpoot mag ook Mail naar hans at hbracing punt nl.
  17. HansGSX-R

    Gevraagd subframe en/of onderplaat GSX-R1000 K9-L3

    Zoals in de titel, ik ben op zoek naar een subframe en/of onderplaat voor een Suzuki GSX-R1000 vanaf model K9. De huidige heb ik laten vallen en is aan vernieuwing toe ;) Graag mailen naar hans @ hbracing punt nl
  18. HansGSX-R

    Nieuwe racekuip GSX-R1000 K9-L3

    Te koop, nieuwe ongespoten racekuip voor een Suzuki GSX-R1000, past op model K9 t/m laatste model. Betreft een CRC kuip, kompleet met zitje, snelsluiters en bevestigingsbeugel voor het subframe. Set bestaat uit kontje, afdekplaat kontje, zitje, topkuip, onderkuip en zijpanelen. Nooit gebuikt...
  19. HansGSX-R

    TK: Biketec bandenwarmers

    Heb nog een setje bandenwarmers liggen van Biketec. Mogen weg voor €50 Mailen naar hans at hbracing punt nl
  20. HansGSX-R

    TK: Oregon Sportscam

    Oregon Sportscam, inclusief 2GB SD kaartje. Leuk cameraatje voor weinig geld om wat onboard beelden te schieten. Ik heb hem zelf maar een aantal malen gebruikt. Werkt op 2 AA batterijen (bijgeleverd) en is waterdicht. Resolutie 640x480 Inclusief diverse bevestigens mogelijkheden...
  21. HansGSX-R

    TK AIM MyTach datalogger

    AIM MyTach GPS datalogger met hellingshoeksensor, inclusief houder om hem op de kroonplaat o.i.d. te bevestigen. Er zit een oplaadbare accu in, alsmede een aansluiting voor een USB kabel (meegeleverd). De data is te uploaden naar alle standaard software. Ik gebruik zelf Race studio (gratis te...
  22. HansGSX-R

    TK AIM Laptimer

    AIM infrarood laptimer, inclusief baken. Prijs €50,00 Mailen naar hans at hbracing punt nl
  23. HansGSX-R

    TK Gebruikte Metzeler slicks

    Ik heb hier nog een hele partij gebruikte slicks liggen. Het zijn allemaal Metzeler slicks in de maten 120/70 en 190/60. Compounds K1 en K2 (meeste K2) en productie eind 2012. Deze slicks zijn allemaal 1 training of 1 race gebruikt (10 - 14 rondjes), dus zien er goed uit en zijn nog prima...
  24. HansGSX-R

    Gevraagd originele kabelboom Honda CBR600RR '07

    Ik ben op zoek naar een originele kabelboom voor een Honda CBR600RR van 2007. Mocht je er één hebben liggen, mail me dan ff op hans @ hbracing punt nl
  25. HansGSX-R

    Honda CBR1000RR 2006 race kuipdelen

    Nieuwe onderkuip en tankcover, in stemmig geel gespoten. Vraagprijs € 100 Bij interesse mailen: hans at hbracing punt nl
Terug
Bovenaan Onderaan