Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: maarten-dd
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Aprilia Tuono 1000 RR uit 2008 (Gereserveerd)

    Aprilia Tuono 1000 RR jaar: 2008 KM: 16.158 (word nog wel op gereden) Mooie fiets, die goed onderhouden is. Ben de 2e eigenaar sinds +/ 4500 km en heb hier altijd netjes met plezier en semi woon werk mee gereden. Motor is sinds in mijn bezit jaarlijks goed onderhouden (Dealer, onderhoud...
  2. M

    Tuono setje uitlaten gezocht (Leovince, arrow of akra)

    Opzoek naar leuk setje, in de titanium range van het liefst Leovince, arrow of akra. Heb je toevallig nog een setje liggen of maken deze voor jouw net te veel lawaai :-). laat het me maar weten. Tuono 1000r 2008 model dus uitlaten vanaf Gen2
  3. M

    Tuono uitlaten (Leovince, arrow of akra)

    verkeerd gegaan
  4. M

    Suzuki SV 650 S (2003) 25kw + vol

    Beschrijving Te Koop Suzuki SV650 S Bouwjaar: 2003 Kleur: Blauw (Frame Zilver) Kmst: +/- 34 a 35.000km Prijs: 3700,- 3500,- Wie de motor koopt voor 4 juli i.v.m vakantie, one time deal. VERKOCHT Vol vermogen + 25kw CDI Bijzonderheden: - Led knipperlichten voor + achter -...
  5. M

    Suzuki sv

    Hey allen, Ik ga mijn suzuki sv 650s uit 2003 verkopen. Deze is 25kw op kenteken. Ik heb een aparte post lopen in het verkoop gedeelte, maar dacht dat dit iets makkelijker werkt voor de mensen die alleen 25kw mogen rijden. Te koop: Suzuki sv 650 s (vol en 25kw) Hopelijk is er een...
  6. M

    Te koop: Suzuki sv 650 s (vol en 25kw)

    Te Koop Suzuki SV650 S Bouwjaar: 2003 Kleur: Blauw (Frame Zilver) Kmst: +/- 34.000 Prijs: 4000,- 3800,- 3700,- Vol vermogen + 25kw CDI Bijzonderheden: Led knipperlichten voor + achter Korte kenteken plaat Rearhugger (orgineel suzuki) Duo seatcover (orgineel suzuki) Duo Seat...
  7. M

    Mijn banden zijn zoek

    Nou nazoeken en zoeken welke banden ik onder mijn motor wil hebben had ik ze dan ook eindelijk besteld. mopedreifen.de Alles goed af gehandeld en betaald en kreeg al snel een mailtje dat ze onderweg waren via GLS bezorging. Afgelopen maandag 24e waren ze dan ook aan mijn deur. Helaas...
  8. M

    sv650s: welke band moet er op ??

    Ja ja, er zijn wel miljoenen topic hierover maar of ze zijn te oud of het gaat maar over 1 band. Of het is puur ja die zijn goed. Dus hierbij mijn topic (vraag) Ik heb een suus sv650s 2003 En ben toe aan nieuwe banden (klinkt als eenbekend probleem) rijstijl: geen woon werk (soms een...
  9. M

    Je sleutel in je nieuwe motor laten zitten

    Tijdje geleden nog wat leuks gebeurd. Ik was met de auto even wat boodschapjes doen bij onze AH. Ik kom terug bij de auto en rij weg van de parkeer plaats. Net de hoek omgedraaid en ik zie een Nieuwe ZX-14 staan. Ik rij er langs net voor de bocht. En wat zie ik. Niemand bij de motor...
  10. M

    Betrouwbare Suzuki dealer voor onderhoud

    Hallo allemaal. Het is al een tijdje geleden dan ik actief was op dit forum. Maar ik had het volgende. Mijn Suzuki Sv650s (2003) is toe aan een beurt/(check). Nu lees je vaak slechte verhalen over dealers die onderhoud doen. Ik heb deze motor zelf gekocht in Alkmaar bij een kawa...
  11. M

    Een best wel goeie grap

    Hey, Kwam dit opzich erg grappige filmpje van deze motor rijder tegen. http://www.dumpert.nl/mediabase/45251/b87e7c05/beste_prank.html gr. ps: http://www.dumpert.nl/mediabase/44511/40fac6f9/oh_shit.html nog goeie
  12. M

    Motor scooter, nou echt een motor of niet?

    hallo allemaal, Ten eerste de mensen die een motor scooter hebben moeten dit bericht niet opvatten als slecht en negatief. Ik stond vandaag voor het stoplicht, nog een beetje duf (vrijdag ochtend 06:45). Stop licht gaat op groen ik geef gas, zie ik opeens aan mijn linker kant zo'n motor...
  13. M

    motoren uit Ridderkerk

    hallo allemaal, Het leek me leuk om een centraal topicje te hebben voor alle motorrijders uit Ridderkerk. Bedoeling is simpel: Post: - Wie ben je - Waar uit ridderkerk kom je - Wat voor motor heb je (foto) :} - Wat zijn jouw favo bochten in ridderkerk (omgeving) Misschien is...
  14. M

    schurende remmen

    hallo, ben sinds kort in bezit van een suzuki sv 650 s uit 2003. wanneer ik mijn motor uit de garage rij hoor een aanlopend geluid bij de schijfrem. na een stukje rijden en wat remmen gaat dit weg. Rem vloeistof is oke. en heb nog garantie Is dit erg, want anders ga ik terug naar...
  15. M

    terug komend onderhoud

    hallo, Ik wilde het volgende aan jullie vragen Ik ben in het bezit van mijn eerste motor (sv 650) En vroeg me af welke onderhouds beurten er terug komen en om hoeveel km zoals: ketting smeren: om de +/- 300 km of na veel regen. kleppen stellen: ?? ketting spannen: ??? enz enz...
  16. M

    Mijn eerste schatje

    hallo allemaal. Vanaf a.s zaterdag wordt ik de trotse eigenaar van deze suzuki sv 650 s - Duo kapje (nog niet op deze foto) - Bleu flame uitlaat (2 in 1 systeem) geen dempers - Powercommander - Kleindere knipperlichten voor en achter - Kleinere kenteken houder. dscf0678wi1.jpg -...
  17. M

    25Kw politie controle vragen

    Beste mede 25kw rijders, Ik ga volgende week shoppen voor een Suzuki sv 650 s (op 25 kw cdi) Nou had ik een discussie met mijn rij instructeur over de 25 kw regeling. Hij zij, dat ik na mijn motor op 25 kw zetten (op kenteken) gewoon de voll vermogen terug te zetten en zo nodig het...
  18. M

    Rijbewijs gehaald

    hey, vandaag in vies weer mijn Motor rijbewijs gehaalt. alles in 1 keer gehaalt dus ben er erg blij mee. Nu nog wachten totdat ik het rijbewijs binnen heb en dan kunnen we proef rijden op een: Suzuki sv 650 s (2005) :p
  19. M

    kiezen tussen een SV 650 of gsx 600

    Hey allemaal, Ik heb het volgende, via eenvriend kan ik aan 2 leuke motoren komen DE MOTOR KOMT OP 25 KW. (ja ben beginnend) Mijn rij ervaring tot nu toe is Honda 250 en de Cb 500 * Suzuki sv650 s (of volkuip) precs: . 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, 90° V-twin, tweecilinder . 53...
  20. M

    shoei vizieren: ervaring getinte vizieren?

    Hallo, Ik ben druk bezig geweest om de het forum te doorzoeken naar onderwerpen over dit, maar helaas kon ik mijn antwoord slecht terug vinden. Mijn vraag: Ik heb sinds kleine tijd een nieuwe helm Shoei Raid 2. Hierop zit standaart een doorzichtig vizier. Nu lijkt het me wel mooi om...
  21. M

    powercommander switchen

    hallo, ik ben nog een beginnende rijder die al op zoek is naar een leuke motor. Helaas zit ik nog in mijn 25kw tijdperk. De motor waarvoor ik aan het sparen ben is een suzuki sv650s. model na 2003. Deze motor maakt gbruik van een cdi systeem en is vrij makkelijk op 25kw te zetten...
  22. M

    hallo allemaal

    Hey, Zal me even voorstellen ik ben maarten. Kom uit Ridderkerk (omgeving rotterdam) en ben een motorrijder in opleiding. tot nu toe 4 lessen gehad, Rijschool Alert (rotterdam, naast Safe) Heb er veel zin in, en kan niet wachten totdat ik uiteindelijk zelfstandig de weg op mag...
Terug
Bovenaan Onderaan