Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: utsuri
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. utsuri

    Z1000 tanktas 2014/2022

    Te koop tanktas voor een kawasaki z1000 een tanktas die opslot kan +tank ring. Weg wegens andere motor. Ophalen of verzenden (amsterdam)
  2. utsuri

    te koop motor heftafel

    motorheftafel 2.20 x 0.68 cm kleur rood de heftafel is overbodig geworden. met wiel luik, voorwiel klem en oprijplaat. prijs 200 euro
  3. utsuri

    Krüger & Junginger achterbrug met brace

    wegens het niet passen van de brug in mijn project,gaat die in de verkoop. hier ook de link.. http://www.marktplaats.nl/a/motoren/onderdelen-kawasaki/m698946995-kruger-junginger-achterbrug-met-brace.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
  4. utsuri

    gezocht kawasaki gpz 1100 B1,B2/81,82

    ben op zoek naar een kawasaki gpz 1100. ik had er 1 al op het oog, hier op Mf,maar door een computerchrash zijn die gegevens verloren gegaan om 1 of andere wijze :? en de zoek knop leverd nix meer op.. liefst wel goed lopend..(opknappen geen bezwaar) wie heeft of wie weet zoon type...
  5. utsuri

    duo cover zx10r 2006/2007

    heb hier nog een duo cover liggen wat ik niet gebruik. zeer nette staat,incl frampje (onderkant)
  6. utsuri

    22mm lsl stuur rood

    een over genomen alu lsl stuur wat ik niet ga gebruiken.. dus maar weer in de verkoop.. het stuur is gebruikt en op de uiteinden is het alu iets wijder gemaakt ,door vorige eigenaar. voor derest een net stuur.. 15 euro ex verz.
  7. utsuri

    te koop z 650 78''

    te koop z650 bj 78 4 cylinder kmstand 58841 basis kleur donkergroen opstappen en rijden nieuwe ontsteking frame zeer mooi alle lichten werken na behoren spaak wielen sport buddy kort achter spatbord ketting en tand wielen goed banden kunnen nog wel even mee...
  8. utsuri

    kabelboom z 900 76 (a4)

    ben opzoek naar een goede kabelboom z900 of wat evt ook in past. ik weet niet of er bomen zijn die ook overeen komen als van de z 900. het zou zo maar kunnen dat er ook een a1 of 1000 in kan ,maar dat weet ik niet zeker..
  9. utsuri

    gezocht duo steps zx10r 2006/07

    wie heeft er de duo steps liggen ,(die hij toch niet gebruikt)voor een zx10r 2006/7 + de bouten er voor.. voor niet al te veel ?? mag ook via PM.
  10. utsuri

    gezocht hugger zx10r BJ 2006/7

    ben opzoek naar een achterspatbord van een zx10r 2006 of 07 waarbij de kettingkast aan het spatbord vast zit.. zwart,groen ,maakt niet uit.. wie heeft er wat voor mij ?? voor een redelijke prijs... O-)
  11. utsuri

    restyle leren motorpak maat 48

    het pak is volledig leer met bij de knieholtes stretch. ritssluitngen zijn in goede staat,knie pats nooit gebruikt pak is 3 jaar oud maar weinig gebruikt, omdat het niet lekker zat (jas) net ff te klein. protectie in schouders, elleboog en rug..
  12. utsuri

    heftafel

    te koop heftafel 220x070 500 kg max met oprij plaat. klein nadeel is dat 1 wieltje niet meer draaid (krom) vaste prijs 150 euro op te halen in amsterdam.
  13. utsuri

    gezocht rempotje zx10r 2006/07

    ben op zoek naar een rempotje wie o wie heeft nog wat liggen voor me ?
  14. utsuri

    te koop zxr 750 rr

    het betreft een zxr M1 ,BJ 93,de kenners weten wel wat dit is voor een bom. aluminium tank flatslides carbs verstelbare achterbrug verstelbare voorvork mono seat valblokken muzzy uitlaat systeem stalen remleidingen de M staat op goede banden ketting en tandwielen zijn ook...
  15. utsuri

    zxr onderdelen

    heb mijn zxr van bj 93 in onderdelen te koop dit zijn de delen die nog over zijn. frame met sub frame + kenteken wielen met gepolijsten randen kontkappen kuipruit steun tank (moet op nieuw gespoten worden) radiator radiator beugel (onder) verhoogd kuipruitje (double bubble)...
  16. utsuri

    gezocht motor heftafel

    ben op zoek naar een motor heftafel wie heeft er wat staan voor me.. voor een redelijke prijs... let me know...via PB of mail of hier uiteraard.
  17. utsuri

    stickers zxr

    ben op zoek naar deze blauwe stickers. voor links en rechts van mijn kuipdelen. wie o wie ?
  18. utsuri

    frame richten

    waar in noord holland kan ik een frame laten richten ? liefst omgeving amsterdam..
  19. utsuri

    LET OP nieuwe vangrail camera

    kreeg ik vandaag binnen via een mail
  20. utsuri

    tank zxr 750,

    te koop zxr tank paars,zwart voor bj 93 t/m 95. geen deuken,krassen.. klein minpuntje; het afsluit klepje van de tankdop is een klein stukje afgebroken. en er is maar 1 sleutel, prijs 150.euro...
  21. utsuri

    voorpoot vraagje

    past een voorpoot van een zxr bj93'L1 ,in een 92'J type ?
Terug
Bovenaan Onderaan