Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Patweb
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Patweb

    Nette Harley Davidson Heritage Softail Mexican style look

    Nette Harley Davidson Heritage Softail Mexican style look. Een hele fijne unieke motor, je voelt je echt een “ King of the road” op deze motor, een echte nekkendraaier. De enige reden van verkoop is dan ook dat ik iets sportiever wil gaan rijden en ik thuis niet de ruimte heb om een motor...
  2. Patweb

    Dames motorjas mt M zgan

    Zo goed als nieuwe Dames Motorjas (2x gebruikt, achterop) Maat Jas M Mooie uitgebreidde water en winddichte motorjas Ideaal voor mooie tourritten en/of woon/werkverkeer. Doe een leuk bod en de jas is van u. Verzenden: Kiala - servicepunt €3,95 DHL - servicepunt €5,00 DHL - adres...
  3. Patweb

    Compleet Allweather pak mt M/L zgan

    Zo goed als nieuw Evolution MotorpakMaat Jas S maar valt als een M ,maar een L past hem ook nog omdat hij veel verstelpunten heeft. Broek valt ook als een M/LMooi uitgebreid water en winddicht motor pak Ideaal voor mooie tourritten en/of woon/werkverkeer. Doe een goed bod en dit complete pak...
  4. Patweb

    Shark RAW helm maat M weinig gebruikt

    Stoere Shark RAW helm maat M (58/59) Met Helm zak erbij (zie foto's) Weinig gebruikt, is van mijn vrouw maar die is een paar keer achterop geweest en wil nu niet meer mee. Nieuwprijs 249,-, mag nu voor 130,- weg. Verzenden: DHL - servicepunt €5,00 DHL - adres €5,75 PostNL -...
  5. Patweb

    Zo goed als nieuwe Jopa Motorlaarzen mt 39

    Zo goed als nieuwe Jopa Motorlaarzen Maat 39 2x gedragen tijdens achterop zitten Vraagprijs 35,- of een goed bod Zie ook mijn andere advertenties Verzenden: Kiala - servicepunt €3,95 DHL - servicepunt €5,00 DHL - adres €5,75 PostNL - adres €6,95
  6. Patweb

    Zo goed als nieuwe Dames Motorjas mt M

    Zo goed als nieuwe Dames Motorjas Maat Jas M Mooie uitgebreidde water en winddichte motorjas Ideaal voor mooie tourritten en/of woon/werkverkeer. Doe een goed bod. Zie ook mijn andere advertenties Verzenden: Kiala - servicepunt €3,95 DHL - servicepunt €5,00 DHL - adres €5,75...
  7. Patweb

    Evolution Motorpak S valt als M

    Zo goed als nieuw Evolution Motorpak Maat Jas S maar beide valt als een M Mooi uitgebreid water en winddicht motor pak Ideaal voor mooie tourritten en/of woon/werkverkeer. Voor 100,- is dit complete pak van u, of doe een goed bod Verzenden: Kiala - servicepunt €3,95 DHL - servicepunt...
  8. Patweb

    Ducati monster stuurkuipje van GIVI met getint ruitje

    Ducati monster stuurkuipje van GIVI met getint ruitje Keurige staat inclusief montagebeugels Bod naar waarde
  9. Patweb

    Nieuwe Shark Nano helm mt M

    Nieuwe Shark Nano helm
  10. Patweb

    SIDI motorlaarzen mt 43 rood/zwart

    SIDI motorlaarzen verkocht
  11. Patweb

    Ducati m600 bedrading koplamp vraag

    Kan iemand mij vertellen wat de kleurbetekenissen zijn van de koplamp bedrading van een Ducati M600? Ik heb de volgende kleuren: Zwart Wit Geel/zwart Ik wil een ledlamp aansluiten maar heb nu groen (dim) Blauw (groot licht) Wit (min Pool) Dit staat in het doosje. Ik hoor graag...
  12. Patweb

    Ducati M600 Termignoni's,houd in met optrekken.Tips gevraagd

    Vorige week een Monster M600 (carburateurs) gekocht, dezelfde dag een set carbon Termignoni's gekocht (zonder DB killers) en eronder gezet. Nu bruut geluid, bruut gezicht maar boven de 50 houd hij in bij het optrekken. Dus tips en/of carburateur genie zijn welkom 😊 voor en na filmpje:
  13. Patweb

    Gevraagd (defecte) ducati kilometerteller wit, mag beschadig

    Gevraagd (defecte) ducati kilometerteller wit. Mag zwaar beschadigd zijn, mits de tellerplaat maar goed is.
  14. Patweb

    Nieuwe Shark Nano (Met uitschuifbaar zonnevizier ingebouwd)

    Nieuwe Shark Nano helm Maat M (Met uitschuifbaar zonnevizier ingebouwd) 2x paar uurtjes gedragen, paar maanden oud Pas aangeschaft voor 179,95 Mag nu weg voor 100,-
  15. Patweb

    Ducati (monster) aanschaffen, tips gevraagd

    Hallo allemaal, Ik wil deze week bij een Monster 600 uit 1998 gaan kijken. Hebben jullie tips waar ik op moet letten? Zijn er specifieke Ducati of Monster problemen of slijtage punten die vaak aan het licht komen ? Ik hoor graag van jullie.
  16. Patweb

    Super mooie Lederen Rev'it motorbroek enigeered skin

    Super mooie Lederen Rev'it motorbroek. mt M 48/50 Echt als nieuw ! 2 x gedragen Met speciale stretch ventilatie stof ideale zomerbroek met toch volle bescherming. Bieden vanaf 75,-
  17. Patweb

    vervangen van de remblokken Hornet 600

    Mag ik hier mijn vraag stellen over het vervangen van de remblokken van mijn Hornet 600 Normaal is dit geen probleem natuurlijk, maar ik krijg dit schroefje niet los (Ik vind het erg vreemd om zo'n asje te maken voor een platkop schroevendraaier !) Hoe hebben jullie dit verschrikkelijk...
  18. Patweb

    Goed(koop) MQP motorpak mt M en/of SIDI motorlaarzen mt43

    Motorpak van MQP mt M (50) Goedkoop maar nog goed ook los te ritsen van elkaar! Geen schade alleen rode vlak op been iets verschoten van kleur. Wegens aanschaf andere motor en ik iets breder ben geworden (lees dikker) mag hij door naar de volgende eigenaar. Doe een leuk bod en hij is van...
  19. Patweb

    SIDI motorlaarzen mt 43

    een paar SIDI motorlaarzen te koop zonder beschadigingen ! mt 43 vraagprijs 80,- Ook te koop Motorpak van MQP mt M Goedkoop maar nog goed ook los te ritsen van elkaar! Geen schade alleen rode vlak op been iets verschoten van kleur. Wegens aanschaf andere motor en ik iets breder...
  20. Patweb

    Goed(koop) MQP motorpak mt M

    Motorpak van MQP mt M Goedkoop maar nog goed ook los te ritsen van elkaar! Geen schade alleen rode vlak op been iets verschoten van kleur. Wegens aanschaf andere motor en ik iets breder ben geworden (lees dikker) mag hij door naar de volgende eigenaar. Doe een leuk bod en hij is van jou...
  21. Patweb

    Gevraagd : sport uitlaat Hornet 600 2002

    Heeft er iemand een leuke sportpijp voor een Cb600 Hornet uit 2002 te koop? Ik hoor graag van jullie, Met vr.gr., Patrick
  22. Patweb

    Vespa GTS 250 IE ABS 2006 te koop of te ruil

    Stoere Vespa GTS 250 ABS uit 2006 Verkocht slotje aub :)
  23. Patweb

    Onderdelen CB 500 four

    Honda CB500four zonder kenteken dus leuk voor onderdelen. Heeft naar mijns inzien een Marshall uitlaat en een racestuur. Verder heeft hij het anderhalf jaar geleden nog gelopen,daarna niet meer naar om gekeken. Doe een leuk bod en je kunt de motor opkomen halen.
  24. Patweb

    Schuurvondst Honda CB500Four voor onderdelen,leuk bod

    Ik heb een schuurvondst gedaan en moet voor mijn buurman een oude Honda CB500four verkopen. zonder kenteken ! dus leuk voor onderdelen of restauratie. Heeft naar mijns inzien een Marshall uitlaat en een racestuur. Verder heeft hij het anderhalf jaar geleden nog gelopen,daarna niet meer naar...
  25. Patweb

    Het grote Vespa GTS topic

    *** HET GROTE VESPA GTS TOPIC *** Ik ben een Vespa GTS topic begonnen omdat ik gemerkt heb dat er toch nog aardig wat GTS rijders zijn hier zo maar we hebben nog geen gezamelijk (open)topic. Vandaar deze actie. Het zou leuk zijn als iedereen zich even voorstelt liefst met foto natuurlijk...
Terug
Bovenaan Onderaan