Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: marten79
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. marten79

    leren combi dainese mt52

    Hallo, ivm het aanschaffen van een nieuwe combi mag deze weg. is een goed gebruikt pak (en dat is te zien) Pak is niet stuk ,ritsen zijn in orde. ik ben 1.78 en 75kilo.Broek is wat ruim maar aan mekaar zit het goed. vraagprijs 75,-
  2. marten79

    einddemper van een yamaha thundercat

    te koop, einddemper van een yamaha thundercat, is in redelijk nette staat niet doorgeroest ofzo, hier en daar en plekje, ff overspuiten en hij is in topstaat. binnen diameter slipon 45mm zal vast ook op andere motoren passen. bieden maar !!!!
  3. marten79

    goldwing gl1100

    hallo, hierbij te koop mijn trouwe honda goldwing gl 1100 vraagprijs : 1500,- bouwjaar 1981 km stand: 84000 staat redelijk, technisch perfect !! afgelopen jaar is het volgende vervangen: koppakking beide zijde cardanas bussen startmotor accu de motor start en loopt...
  4. marten79

    motortrailer/aanhanger voor weining

    aangezien ik een mooie grote aanhanger heb kan deze weg. is een eigenbouw motortrailer. frame 2x compleet in de hamerite zwart gezet. trespa platen erin. geremd. nieuwe banden. wat je op de foto niet ziet. rechts spatbord is eraf is er nog wel bij (wou 2 standaard spatborden erop...
  5. marten79

    kawa z650 eigenbouw chopper €300

    hallo, hierbij bied ik te koop aan mijn eigenbouw met als basis een kawasaki z650. van het frame is een hardtail gemaakt, verder is hij paars/blauw metallic gespoten, zweefzadel met 2 veren. het blok is een 750cc. 1,5 jaar geleden gekocht als hobby project de motor had toen 10 jaar...
  6. marten79

    te koop samsung omnia 2

    hallo, aangezien mijn vrouw niet kan wennen aan haar nieuwe telefoon gaat deze weg. telefoon is ongeveer 3 mnd gebruikt en ziet er nog zeer netjes uit.... het is dus een samsung omnia 2 volledig touchscreen. verder zit alles erbij boekjes headset oplader.... aleen de 8gb micro...
  7. marten79

    poll datum MF 038A28 gaat naar motordagen assen

    hier dan maar even een polletje gemaakt......
  8. marten79

    Hoe noem je iemand die motor en auto rijdt??

    ik hoor hier vaak de term koekblikker voorbij komen, iemand die dus auto rijd...... en vaak in de negatieve zin van het woord. nu rijd ik 50000 km per jaar auto (woon/werk) en ongeveer 15000 motor voor de lol en soms woon/werk... ben ik nu ook een koekblikker ?? ik denk dat er best...
  9. marten79

    honda cbx 650 nighthawk

    hallo, hierbij te koop een mooie rode nighthawk.. loopt en start perfect rijd altijd... op 14-julli-2009 nieuwe voor en achter band gekregen daarna 20 km mee gereden (naar huis) .... dus gloedje nieuw!!!! tevens gelijk een kleine beurt gehad....!! (rekeninig aanwezig) mijlen stand ...
  10. marten79

    vtr 250 met topkoffer bj 1994

    te koop : honda vtr 250 sport/toer. bouwjaar 1994 redelijke nette motorfiets. technisch perfect. start altijd. banden ketting goed. inclusief givi topkoffer. kmstand : 33xxx topsnelheid ongeveer 180 kmph lekkere lichte motorfiets met redelijk veel power. ideaal voor de...
  11. marten79

    voorrempomp kawasaki (eigenbouw) mag ook ander merk motor

    hallo, ik ben mijn kawasaki z650 bj 1977 aan het verbouwen en nu is mijn huidige rempomp kapot. ik zoek dus een rempomp inclusief hendel en remlichtschakelaar, maakt me niet zo veel uit van wat voor motor ie af komt mag met rond of rechthoekig reservoir (als ie maar werkt)...
  12. marten79

    te koop 2x 11-stedentocht startbewijs

    hallo mede MF ers, wij zouden dit jaar met 8 man de 11 steden tocht rijden, maar helaas vallen er 2 af .......:( mijn vader heeft met klussen de schaaf machine over zijn vinger gehaald dus kan niet rijden...... mijn zusje is van een trapje geflikkert en heeft haar enkelbanden net niet...
  13. marten79

    gevraagd koelwaterpijpje vt 750 bj 1983

    hallo, omdat mijn koelwaterpijpje lekt (waarschijlijk omdat ie iets oval is rubbertje had ik al vervangen) zoek ik dus een vervanger..... het is het pijpje wat rechtsvoor onder uit het blok komt en dan met een bochtje voorlangs onder de radiator door gaat en daar in een stuk slang zit die...
  14. marten79

    buddyseat honda vt 750 custom (shadow) eraf halen ?

    hallo, ik heb onlangs een vt 750 custom gekocht en nu moet hier en daar er iets aan gebeuren kleprubbers vervangen tank spuiten enz.... maar nu krijg ik de voorste buddyseat er niet af....... iemand enig idee hoe di er af gaat ?? meestal kan je ze er zo af schuifen naar vooren of...
  15. marten79

    te koop motortrailer....

    hierbij te koop een motortrailer. : nieuwe banden : nieuwe verlichting incl mistachterlicht : frame kaal gemaakt en in de hamerite gezet. : oprijplank te bevestigen op de trailer. : bodemplaat van trespa ( rot nooit weer ) : oplooprem. vraagprijs ?? ik zou zeggen doe maar...
  16. marten79

    honda cbx 550f E650,-

    hallo, hierbij te koop aangeboden mijn cbx 550f met een f2 kuip, motor loopt mooi kleppen moeten gesteld worden boven de 3000 rpm hoor je dat de klep gaat zweven. verder alles in goede staat banden e.d tevens een reserve blok erbij en nog een krat met reserve onderdelen stuk of wat...
  17. marten79

    te koop kawasaki z750 ltd

    te koop kawasaki z750 ltd... bj 1982. blok moet nieuwe startkoppeling in en is onder de motor uit... verder alle onderdelen aanwezig in plastic boxen... op de foto is alles er nog af maar het meeste is alweer gemonteerd op het blok na... is een amerikaanse uitvoering met lange voorvork...
  18. marten79

    gevraagd kinderzitje voor op de motor

    hallo, ik zoek een motor kinderzitje .... voor mijn zusje die zelf een kleine heeft... zelf rijd ik met kinderzitje en zij wou ook graag zo'n zitje.... mischien heeft iemand er nog een wil die wel kwijt.... reactie via hier of via mail of tel 0619698674
  19. marten79

    te koop honda cbx 550 f

    hallo, hierbij wederom te koop mijn cbx 550 f2 ..... bouwjaar 1984.... in prima staat en rijd ook prima... is een f met een f2 kuip erop goede banden en ketting er zitten nog diverse diverse reserve onderdelen bij waaronder een 99 % compleet blok... bieden...
  20. marten79

    te koop honda cbx 550 f ( t.e.a.b)

    hallo, aangezien ik graag een cbx 750 f / f2 wil ik mijn cbx 550 f verkopen, deze heeft eerder te koop gestaan maar er mankeerde toen nog het een en ander aan, alles is ondertussen in orde gemaakt, en de biedingen die die toen gedaan werden wou ik hem niet voor weg doen. de motor is...
  21. marten79

    zijkapjes honda cbx 550 f2

    hallo, zoals de titel al aangeeft zoek ik linker en rechter zijkapje van een honda cbx 550 f2 kleur rood/wit. heb nu kapjes van een f erop maar heb em omgebouwd naar f2 (met kuip) en wil dus ook graag de kapjes (of stickers) van een f2 hebben.
  22. marten79

    gevraagd goede band 3.60 - 18 voor honda cbx 550f

    hallo, ik zoek een band in goede of redelijke staat voor mijn cbx 550 f bj 1984 maat is 3.60 - 18 gaat om de voorband. wie iets heeft liggen hoor ik het wel van
  23. marten79

    headset of intercomsetje

    hallo, ik zoek een losse headset of een setje die je op de motor kan gebruiken om met duo te comuniceren. ik zie wel wie iets heeft liggen die het over heeft of niet (meer) gebruikt....
  24. marten79

    moment stelling koppeling cbx 550f

    halllo wie kan mij de afsteling voor de koppeling bouten vertellen ?? staat niet in mijn wpboek en op internet vind ik ook nix. en op de gok keizen lijkt me niet handig ?? :}
  25. marten79

    diverse onderdelen cbx 550f /f2

    diverse onderdelen van een honda cbx 550f /2 hieronder een kleine greep. -wielen -cockpit (miles + km ) (verkocht ) -uitlaat 4 in 2 -diverse kabels (gas en koppeling) -achterlicht -frame (achterkant omhooggezet ivm ombouw naar streetfighter door vorige eigenaar) -middenbok...
Terug
Bovenaan Onderaan