Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. panathinaikos

    Laser Duo-tech GSX-R GSXR 600 750 1000 00/03 Titanium Nieuw

    Koopje! Laatste op voorraad. €175 Prijs is vast maar wel inclusief verzenden. Volledig nieuw in doos. Nieuwe type met het mooiere eind tuitje Prachtige titanium demper. Alles montage materiaal aanwezig, E-Keur en db-killer
  2. panathinaikos

    Laser Duo-Tech Kawasaki ZX-10R ZX10R 04 Nieuw!

    Koopje! Laatste op voorraad.€ 175 Prijs is vast maar wel inclusief verzenden. Nieuw type met het mooiere eindtuitje Volledig nieuw in de doos. alle montage materiaal aanwezig. E-keur en DB-killer Staat super mooi op de motor door de schuin oplopende stand.
  3. panathinaikos

    paddock stand JM original 30 euro

    Mooie paddock stand van Jürgen motorsport. Niet te vergelijken met de Chinese varianten. Nieuw nog steeds te koop voor 99 euro Uiteraard lichte gebruikersporen. Verzenden is mogelijk maar ophalen heeft de voorkeur.
  4. panathinaikos

    R1 02/03 Laser Hotcam Titanium of Carbon Nieuw in de doos!

    Volledig nieuw in de doos. Alle montage materiaal aanwezig vraagprijs 200 de laatste 175 incl verzenden
  5. panathinaikos

    Delkevic RVS voorbochten CBR600f 99 tot 2007

    Volledig nieuw. Nieuwprijs 250 euro. Alles zoals op de foto aanwezig. Prijs 100 euro 1 op 1 vervangingen van de originele bochten.
  6. panathinaikos

    High mount Laser Duo-tech sV1000

    Mooi setje voor de SV1000. E-keur Db-killer Inclusief katalysator vervanger. Klein schaafje op rechter demper. MP Prijs €300 Meer foto's op MP : https://www.marktplaats.nl/a/motoren/onderdelen-suzuki/m1251308012-laser-duo-tech-sv1000.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
  7. panathinaikos

    Origineel stuur Honda Hornet 900 incl.gewichtjes €15

    Wat aanslag maar 100% recht.
  8. panathinaikos

    Paddock stand Conische adapters motorbok lift €15

    Conische adapters voor het liften van het voorwiel van uw motorfiets. Aangezien deze bij mij motor niet past mogen ze weg. Let op! betreft alleen de adapters! Past ook in de Bike lift.
  9. panathinaikos

    Barracuda spiegels x-version M10

    n goede staat. Lichte krasjes op één poot. E-keur. Nieuwprijs 130 euro MF vraagprijs 60 euro
  10. panathinaikos

    Mivv DB killer X-cone,GP,Oval 50.DK.021.0

    Ongebruikte DB-killer van Mivv. Dit is de stillere variant dan de reguliere. Ideaal aangezien de originele DB killer nog erg veel geluid doorlaat. past ook in andere modellen.
  11. panathinaikos

    Yamaha Thundercat Bos performance demper yzf 600r FZR600R

    Bos demper voor een Yamaha Thundercat. Redelijk uniek,heb dit model niet eerder op een cat gezien. E-keur met vaste DB-killer. Mooi donker vol geluid. Heeft wat krasjes zoals op de foto te zien. Klein deukje aan de achterkant welke wegvalt als hij gemonteerd is. Krasjes zijn waarschijnlijk...
  12. panathinaikos

    Yamaha Thundercat tank, Rechter zijkuip, rechter kontje

    Deze onderdelen aangeschaft om mijn motor mee op te knappen. Maar aangezien deze nu volledig overgespoten wordt heb ik ze niet meer nodig. Tank is in nette staat. Echter laat aan de rechterkant de blanke lak los. Zie foto 3 Wellicht is dit via spot repair op te lossen? Inclusief benzinekraan...
  13. panathinaikos

    Sportdemper cbr600f 2002

    Heeft iemand toevallig nog iets liggen ? Hoor het graag, Gr,
  14. panathinaikos

    Honda Hornet 900 Goodies!! Ohlins / Powercommander sportdemp

    Omdat mijn motor origineel te koop staat mogen alle accessoires weg. Ik heb te koop: Volledige RVS Mivv lijn incl DB killer. € MF prijs 325 Ohlins achterveer. MF prijs € 375 Powercommander III USB met K&N luchtfilter. MF prijs 115. Kleine kentekenplaathouder incl. kentekenverlichting ...
  15. panathinaikos

    Sw Mo-tech middenbok CB900 hornet nieuw

    Omdat ik met een fireblade ombouw rij kan ik deze helaas niet monteren. Zonde om te laten liggen. Setje is zo goed als nieuw. Nog nooit gemonteerd geweest. Alle montage materiaal aanwezig. Teab.
  16. panathinaikos

    Bagster Honda Hornet 900 zwart

    Mooie Bagster, ligt alweer een tijd in de schuur en ga hem niet gebruiken. Geen beschadigingen of verkleuringen. Vraagprijs €85,-
  17. panathinaikos

    CBR 900 bochten met carbon demper .Hornet 900 ombouw

    RVS voorbochten van een SC33 fireblade. Ingekorte laser demper. Geen e-keur. Wel een DB-killer. Ik heb deze ombouw gedaan om van de stinkende kleding af te zijn die je hebt met de 2 uitlaten onder de kont. Daarnaast ben ik erg gecharmeerd van het slanke kontje die je hierdoor krijgt. Omdat...
  18. panathinaikos

    MIVV x-Cone db-killer

    Zoals de titel al zegt. Heeft iemand deze nog liggen? Zie ze genoeg online,maar 49 euro is mij toch te gek :)
  19. panathinaikos

    Honda Hornet 900 windschem nieuw! origineel

    Omdat ik deze dubbel heb liggen mag hij weg. Heb hem ooit aangeschaft als reserve omdat deze steeds lastiger te vinden zijn. Volledig nieuw in de doos. Vraagprijs 75 65 euro.
  20. panathinaikos

    CBR900rr sc33 G&G demper nieuw!

    Deze demper is alleen gebruikt voor pasdoeleinden. Daar heeft ie lichte plekjes mee opgelopen maar niets echt storend, De sticker is helaas ook iets beschadigd maar die kan er natuurlijk vanaf. ;) Geen e-keur of db-killer. past wellicht ook op een sc28 maar dat weet ik niet zeker...
  21. panathinaikos

    Akrapovic carbon CB900F Hornet

    Ik heb mijn motor omgebouwd met een fireblade spruitstuk. Daarom mag dit setje weer weg. Compleet met DB-killers. E-keur. Geen beschadigingen, op een klein plekje na bij een popnagel op de linker demper. Valt nauwelijks op. Uniek setje want de carbon versie is nergens meer te krijgen...
  22. panathinaikos

    Verlagingset CBR600RR inclusief ingekorte standaard 03-06

    Afgelopen week dit setje gekocht om voor de de standaard. Ik dacht dat deze universeel toe te passen was op alle Honda's. Helaas bleek dit niet het geval te zijn. Ga nu maar mijn eigen standaard iets in laten korten. Heb hier nu niets aan dus het geheel mag weer weg. Verlaagd de motor met...
  23. panathinaikos

    Sv650S iridium NgK CR8EIX en voorvork stof ringen Pyramid

    Vorige week de SV verkocht en vergeten deze mee te geven. Bij de stofringen zit een tubetje smeermiddel. uiteraard alles ongebruikt. Kan in een enveloppe verzonden worden. Mag samen weg voor 25 euro incl. verzenden. Had zelf een 06 maar past op 99 tot 07 vorken.
  24. panathinaikos

    Stalen Remleiding Triumph Speed Triple 1050 2005 TM 2010

    Deze leidingen aangeschaft voor mijn ombouwproject van mijn SV. Helaas paste ze niet waardoor deze weer weg mag. Volgens de verkoper zat deze op een superbike stuur. Wellicht past deze ook ergens anders op. TEAB
  25. panathinaikos

    sv650s voorvork en toebehoren 2006

    Omdat ik mijn S heb omgebouwd met een volledige N voorkant heb ik een aantal onderdelen over die ik niet meer nodig heb. Volledige voorvork inclusief clipons. Wel is een van de keerringen lek, maar aangezien alles al los ligt mag dit de wereld niet meer kosten. Gashendel inclusief kabels...
Terug
Bovenaan Onderaan