Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Juliett Whiskey

    Dainese Laguna Seca 1-delige overall maat 60 - € 375,-

    Ik verkoop mijn Dainese Laguna Seca eendelige overall maat 60 omdat ik een ander pak heb gekocht. Pak ziet er keurig uit, elk jaar met leer cleaner gereinigd en daarna weer verzorgd waardoor het leer mooi soepel is. De binnenvoering is reeds gewassen. Goed geschikt voor mannen die tussen de 1.85...
  2. Juliett Whiskey

    Brembo koppelingspomp, komt van een Aprilia RSV uit 2007 af

    Brembo koppelingspomp aangeboden. Komt van een Aprilia RSV 2007 af. Werkt prima. Met een sportievere hevel. Slangetje van het potje naar de pomp is nieuw. Forumprijs is € 70,- Priveberichtje of mailje naar: janwoltertensen@hotmail.com bij vragen en interesse uiteraard. Pomp is op...
  3. Juliett Whiskey

    Gezocht: Garmin Streetpilot 2820

    Ik ben op zoek naar vervanging van mijn 2610. Heeft iemand een 2820 waar hij niets mee doet, laat me weten!
  4. Juliett Whiskey

    Bout verrot bij de uitlaat, schroefdraad beschadigd, wat nu?

    Heren en Dames, Een vraag, bij mijn Yamaha XJR wil in de uitlaat er af hebben. Nu valt mij op dat het allemaal goed vastegeka**erd is. Bij sommige uitlaatpoorten komt het moertje los en bij sommige het moertje met het draadeind wat in het blok zit gedraaid. Ok tot zover gaat het wel. Nu heb...
  5. Juliett Whiskey

    Oudere Damen combi, zwart maat 54

    Zoals de titel al zegt heb ik een damen leathers pak te koop, het is een combi pak maat 54. Mensen tot 1.90 en max 85 kilo passen er in mits ze weer niet 1.50 zijn :+ . Het is een ouder pak, maar wel met mogelijkheid voor een setje sliders. Afijn wat plaatjes: Ik moet er wel bij...
  6. Juliett Whiskey

    HJC ZF-9 helm maat XS, glans zwart

    MF'ers, Ik heb nog een HJC ZF-9 liggen in goede staat, er zitten kleine krasjes op maar dat hou je met een glanzende helm. Ik heb hem een half jaar gedragen en daarna een duurder model gekocht. De helmtas zit er bij, net als een irridium goud vizier alleen heeft die een irritant krasje net in...
  7. Juliett Whiskey

    2 mooie bolt-on dempers voor mijn TL1000S gezocht

    Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar 2 mooie dempers voor mijn Suzuki TL1000S. Mocht je wat hebben liggen, mail eens wat info en een prijs natuurlijk. Groeten!
  8. Juliett Whiskey

    Suzuki GSX600F - 25kw op kenteken met veel leuke opties!

    Beste MF’ers, Bij dezen zet ik mijn trouwe Suzuki GSX600F te koop. De motor komt uit 1990 en heeft 64.000 kilometers gedraaid waaronder 15.500 eigen kilometers. Veel snelweg kilometers en fun kilometers zoals het Zwarte Woud in Duitsland. Er zitten Michelin Pilot Road 2CT’s onder die nog...
  9. Juliett Whiskey

    Zwarte HJC - ZF-9 helm te koop, maat XS

    Beste motorlui, Hierbij wil ik mijn zwarte HJC helm te koop aanbieden maatje XS. Hij is in 07-07-07 bij Motoport Hyppolitushoef gekocht met een gouden iridium vizier. Het transparante vizier heeft geen kilometer meegemaakt op de helm en is dus gloedjenieuw. De originele helmzak zit er ook...
  10. Juliett Whiskey

    Het Grote GSX-F Topic - Deel II

    Oké lui, Topic deeltje II alweer. Wederom DÉ plek om al je info/verhalen/crashes/vette mods en andere dingen te bespreken met elkaar als GSXF rijders. Van de oude modellen tot splinternieuw, iedereen is welkom! Dit deel ging ons voor: Het Grote GSX-F Topic Ik wil graag wat plaatjes van...
  11. Juliett Whiskey

    Rimstriping op mijn velgen

    Mensen, Ik heb nu mijn velgen helemaal spierwit gespoten. Nu is mijn vraag, zal rimstriping staan in combinatie met de hele fiets? Of moet ik het achterwege laten? De velgen: (moeten nog 3 laagjes op) De fiets totaalplaatje: Als het wat wordt denk ik aan rode rimstriping...
  12. Juliett Whiskey

    Seat cover Suzuki GSXF oud model

    Hallo allemaal, Ik heb een seat cover liggen voor een Suzuki GSXF liggen (oud-model , 1989-1997). Er zitten geen zware beschadegingen in of op. Hij hoeft alleen met een primer behandeld te worden en in de te gewenste kleur gespoten worden. Het is een vrij exclusief item dus weest er snel bij...
  13. Juliett Whiskey

    Motor met 227 kilometer p/u over weg

    Okee wie van jullie was dat? :} en welke uitlaat? ik citeer: "Een surveillerende motoragent werd op de snelheidsduivel geattendeerd door het geluid waarmee die aanstormde" Orginele bericht als volgt: De politie heeft gisteravond een 35-jarige motorrijder uit Milheeze betrapt toen die met...
  14. Juliett Whiskey

    Mijn 25kw Fiets :D

    Hallo allemaal, Ik ben sinds gisteravond trotse eigenaar geworden van deze mooie fiets, het gaat om een Suzuki GSX600F 25kw op kenteken. Ze rijd fantastisch :D hierbij een plaatje van de fiets; :9~ Ik heb van kwart over 2 tot en met half 11 er voor in de trein en bus gezeten om hem...
  15. Juliett Whiskey

    Even voorstellen

    Hallo iedereen, Ik heet Jan Wolter Tensen en ben 19 jaar oud. Ik heb reeds een aantal motorrijlessen eropzitten en heb er nog een stuk of acht te gaan. Ik heb 2,5 jaar schakelbrommer gereden en heb al een jaar mijn rijbewijs B. Ik ben sinds gisteren trotse eigenaar van een Suzuki GSX600F 25kw...
Terug
Bovenaan Onderaan