Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: janzzen1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. janzzen1

    Dodelijk ongeluk met zijspan in Duitsland.

    Hoi, Ik las vanmorgen over een dodelijk ongeval met een zijspan in Duitsland, defoto toonde een totaal verwoeste Moto Guzzi waar het span aan gezeten had. Niemand van hier mag ik hopen?
  2. janzzen1

    Dagteller Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX

    Beste mensen Ik heb sinds dit weekend een Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX. Geweldig ding en loopt fantastisch. Maar nu het volgende, iedere keer als ik de motor uitzet springt de dagteller op 0. Er zit een 32 liter tank op dat ding maar het lampje gaat na 11 liter al branden... Daarom is het handig...
  3. janzzen1

    Bandenvraag.

    Kan ik met goed fatsoen een 170 brede achterband op een 160 velg monteren?
  4. janzzen1

    Hoeveel voorvork olie in een CBR1000f '91?

    Zoals in de aanhef, wie weet hoeveel olie er in de voorvork van een cbr1000f moet?
  5. janzzen1

    Picos de Europa

    Vrienden, Ik zat een beetje te googlen betreffende onze zomervakantie en kwam de picos de Europa tegen. Een paar youtube filmpjesen wat zoeken verder zijn we verkocht, dit gaat em worden komend jaar. wat een fantastisch landschap. Voor zover ik nu weet gaan we met de Vitara en gaat de xt600z...
  6. janzzen1

    Givi monokey cbr1000f

    Beste mensen, Ik ben op zoek naar een givi monokey voor een cbr1000f uit 1990. Het liefst met bijbehorende aanbouwset.
  7. janzzen1

    Restauratie Moto Guzzi V50 Monza

    IT GIET OAN. Onze V50 Monza gaat komend jaar weer op de weg komen. Ik heb haar gekocht in 2006 en heb er een aantal jaren gewoon dagelijks op gereden. Een heerlijk fietsje. sinds 2012 is ze wegens mijn rug operatie stil komen staan. Uiteindelijk is ze in de garage van mijn ouders beland...
  8. janzzen1

    Niet vergeten!!!!

    1e MF MegaMeeting 2009 op zondag 3 mei anders ben ik de enige op een brik tussen aL dat nieuwerwetse spul :-)
  9. janzzen1

    omvlochten remleiding "van de rol" waar??

    er schijnt een adres te zijn van iemand die rvs omvlochten remleiding plus koppelingen verkoopt. niet kant en klaar maar "van de rol en in onderdelen" wie weet daar meer van en wil deze kennis met mij, ( en vele anderen) delen???? groet Janzzen
  10. janzzen1

    help!! krauser k2 sleutel kwijt!!!!

    is er iemand die voor mij een kopie van nr 804 kan laten maken??? kosten worden uiteraard vergoed. alvast bedankt!
  11. janzzen1

    internationaal Moto Guzzi treffen boxmeer

    22, 23 en 24 Juni is er weer het internationale moto guzzi treffen in Boxmeer! zijn er nog MFers die daar heen gaan??
  12. janzzen1

    open uitlaten voor v50 monza!

    Wie heeft er en setje open pijpen voor een v50 monza liggen? helemaal open hoeft niet maar wat ehhm.... "enthousiaster" dan de standaard pijpies zou wel erg leuk zijn! het liefst zonder extra gaten, wat roest is niet zo erg, ze worden toch opnieuw gestraalt geschopeert en gespoten janzzen
  13. janzzen1

    en dan doet ie het niet meer...... v50 monza

    bijgevoegd plaatje zegt meer dan 1000 woorden..... intussen loopt het gevaarte weer :-) janzzen
Terug
Bovenaan Onderaan