Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Theunie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Suzuki Address 125

    Iemand de nieuwe Address al in zijn bezit? Heb er 1 gekocht,nog een weekje wachten....
  2. T

    Twins motortrailer

    Zgan Twins motortrailer. 260x150 cm. Heel weinig gebruikt. Incl.voorrek(nooit gebruikt,niet op foto.) Prijs 850 euro. Bij interesse aub bellen 0654311167.
  3. T

    Peugeot Citystar 125AC

    Hey allen. Heb vanmorgen mijn Sixteen ingeruild op een Citystar. Misschien niet mijn allerverstandigste keuze geweest (de tijd zal het uitwijzen),maar toen ik hem bij de dealer zag staan was ik verkocht. Wat prestaties betreft ga ik er op achteruit,de Sixteen is een stuk sneller. Voor die...
  4. T

    Suzuki Address 110

    In het voorjaar komt Suzuki met de nieuwe Address. :) 113 CC,te vergelijken met de Honda Vision. Hij zal scherp geprijst worden,rond de 1900 euro. Gezien het feit dat de Vision nu 400 euro duurder geworden is,zal de Soes wel beter verkocht worden. Heb in ieder geval de inruilprijs van mijn...
  5. T

    Kilometerstanden motorscooters

    Eigenlijk ben ik erg benieuwd hoeveel er met onze motorscooters gereden wordt. Post hier eens hoeveel je,en met welk type motorscooter gereden hebt en of je technische problemen hebt ondervonden.
  6. T

    Adieu motorscooter!

    Na 10 jaar motor en motorscooter gereden te hebben,van een 100ccAerox naar een 180er Runner,Majesty,Burgman,Silverwing,div.Honda 150ers en nog een aantal die ik bijna vergeten ben,ben ik na de crash van 14 dagen geleden dus nu motorscooterloos. In het kader van de economische crisis ,die ik nu...
  7. T

    Peugeot Satelis 500

    Begin van de week een mailtje gestuurd naar Peugeot Nederland met de vraag waar ik ergens een Satelis kon bewonderen/proefrijden,ben nu nog op antwoord aan het wachten :( Ze zullen zo'n fantastische omzet draaien met hun auto's en bromscooters dat ze het waarschijnlijk niet nodig hebben om te...
  8. T

    GSR accessoires

    Wegens verkoop GSR een Givi topcasedrager en een SW Motech tanktas. T.e.a.b. Alles in abs.nieuwstaat.
  9. T

    Ruige puber

    Deze wil ik even met jullie delen,het gaat wel niet over een motor,maar hij is wel leuk. Vanmiddag zit ik voor een cafe op een terrasje,een stukje terug komt een puber op een yamaha aerox aangereden. Precies voor het terras waar ik zit trekt ie hem op één wiel. Alleen is hij vergeten dat hij...
  10. T

    Honda SH150i 2009

    Gisteren Sixteen ingeruild op nieuwe SH. Oud en nieuw naast elkaar.
  11. T

    Nieuwe UX150,SH150 of AN125?

    Mijn witte Sixteen is vorige week omgevallen en heeft behoorlijk schade. Deze wil ik nu inruilen en ik wil kiezen uit bovenstaande nieuwe scooters. Mijn dealer kan misschien nog aan een nieuwe Burgman 125 komen,deze is qua plaats en grootte natuurlijk klasse A. Alleen het vermogen is...
  12. T

    Centraal Beheer = geen nieuwwaarderegeling voor motorfiets

    Bij deze wil ik iedereen die zijn (nieuwe) motorfiets heeft verzekerd bij Centraal Beheer waarschuwen dat deze maatschappij géén nieuwwaarderegeling kent voor haar allrisk motorfietsverzekering. Hier ben ik dus achter gekomen na al 10 jaar met de motor verzekerd te zijn geweest bij hun...
  13. T

    Sixteen bijna weg......of niet?

    Toen ik vanavond naar mijn werk wilde het volgende......... Normaal staat mijn Sixteen in de garage maar een uur voordat ik ga werken haal ik hem naar buiten en zet hem aan de voordeur,wel achter een afgesloten hekwerk. Ik vertrek om 21.15 uur,maak de poort open,zet hem op de stoep met...
  14. T

    Donkervoort vs GSX-F : 1-0

    Stond eergisteren rechts aan een stoplicht voor linksaf te buigen de autoweg op. Links naast me stond een Donkervoortachtig geval met 2 kerels erin. Powered by audi stond er op dat ding. Ik kijk die 2 kerels aan,beiden knikten naar me,ik knikte terug. Ik denk nog nu gaan we lachen. Er werd...
  15. T

    En weer een Sixteen rijder er bij!

    Balans na 6 maanden en 2700km Honda PS150i rijden. Binnenwerk van uitlaat los,vreemde geluiden in aandrijving en bij stoppen met scooter "naploffen "van motor. Nu weet ik wel dat alles onder garantie valt,maar Honda,is het nu niet mogelijk om een fatsoenlijke uitlaat onder die dingen te...
  16. T

    Honda PS 150i

    De Cygnus is niet meer. De PS is er voor in de plaats gekomen. In standaard uitvoering,
  17. T

    Extra verlichting motorscooter

    Op mijn nieuwe,in januari te leveren PS 150 i, wil ik extra verlichting op de voorkant maken. Bijv.net onder de kuip of langs de vorkpoten. 2 Weken geleden zag ik een Z1000 die ook zo iets had,2 extra lampjes die behoorlijk fel schenen,zichtbaarheid was een stuk hoger van dat ding! Heeft...
  18. T

    Motorscootertest in Scootin

    Vorige week heb ik test gereden met de Sym VS125 naar aanleiding van de goede recensie in het scooterblad Scootin. Het exemplaar waar zij mee reden trok als een lier en had "na enig aandringen"een topsnelheid van 115 km/h. Waar ik mee reed was niet voor uit te branden en had "na enig...
  19. T

    Topkoffer spuiten

    Hoi allemaal, is er iemand die een adres weet bij mij in de buurt(midden Limburg)waar je voor een enigzins normale, (lees geen Hollywood)prijs, een topkoffer in de kleur van de motor kan laten spuiten?
  20. T

    Burgman AN 400 K7

    Heb gisteren mijn Dl 650 ingeruild op een nieuwe Burgman 400 K7,1 van de laatste die er in NL te koop was :Y Het schijnt dat dit model tot november in Nederland niet meer leverbaar is vanwege de enorme vraag die er naar is. Zijn er nog meer Burgman 400 K7 rijders op het forum?
  21. T

    Yamaha Cygnus

    Hoi allemaal, :W Zijn er op dit forum ook Cygnus rijders??? Zo ja,graag reacties over topsnelheid,verbruik,betrouwbaarheid e.d.!! :Y
  22. T

    Leovince voor Dylan 150

    Aaangeboden Leovince rvs sportuitlaat voor Dylan 150,als nieuw,Vaste prijs 150 euro VERKOCHT. :Y
  23. T

    Toerruit voor Fazer 1000

    *D VERKOCHT.
  24. T

    Hoge ruit Silverwing en Majesty400

    Aaangeboden hoge Givi ruiten voor Silverwing 600 en Majesty 400,beiden in nwst,vaste prijs 50 euro per stuk. Mailen naar suzukibob@home.nl.
Terug
Bovenaan Onderaan