Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: poemba46
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Aprilia Pegaso Verkocht!

    Leuke Aprilia Pegaso Garda uit 2000. Originele motor. Pas 24dkm gereden Recent olie ververst, nieuwe gel accu, tandwielen en ketting. Voorzien van zijkoffers in kleur. Je krijgt er een busje ketting spray bij en een restje van de nieuwe motor olie. Motor heeft gebruiksporen van het buiten slapen...
  2. P

    Motorstalling bleiswijk

    Goedenavond Ik heb een garage box waar eventueel ruimte is voor 1 of meerdere motoren in te stallen. Er is geen water of elektra. Er zit een stalen kanteldeur in. Ook andere vormen van opslag in overleg mogelijk Pb me maar bij eventuele interesse. Uiteraard draag ik geen enkele...
  3. P

    Onderdelen Honda CB 500 uit 1995 VERKOCHT

    Complete Honda CB 500 uit 1995 te koop aangeboden. Motor heeft gelopen maar dient na gekeken te worden Als er genoeg animo is voor de grotere onderdelen gaat de motor weg in delen. Vraag wat u nodig heb en dan kunnen we kijken of we eruit komen.
  4. P

    Koffer set te koop voor 1995er Honda CB500

    Goede maar gebruikte set Hepco en Becker koffers voor de CB 500 Incl sleutels en montage rek. Doe een goed bod en u kunt ze dan wellicht ophalen! Ideaal voor komende motor vakantie.
  5. P

    KTM 640 zadel voor 18liter tank

    Goed maar gebruikt KTM 640 zadel. 2 kleine scheurtjes aan de kant die tegen de tank zitten. Zie je bijna niks van als dit gemonteerd is. Voor de rest netjes. Na betaling verzenden mogelijk
  6. P

    bmw k75 tanktas

    Goede maar gebruikte tanktas. Opsturen eventueel mogelijk. Fotos op aanvraag
  7. P

    Einddemper KTM 640lc4 2002 gezocht

    Goedendag. Ik ben opzoek naar een einddemper voor mijn KTM 640 uit 2002. Dit mag een standaard einddemper zijn maar liever een sportpijp incl DB Killer.(merk maakt me niet zoveel uit) Of in ieder geval een sportpijp waar een db killer in kan (heb zelf nog wel het 1 en ander liggen) Ik...
  8. P

    Aansluiten Carburateurs honda Cb 650 1980

    Goedemorgen allen. Ik heb sinds gisteren een oude Honda CB 650 aangeschaft die lekke carb's had/heeft. NU heeft de vorige eigenaar alles zo los erop gebout en is het voor mij een beetje onoverzichtelijk waar nu welke aan of afvoer leiding moet van de benzine. Ik ben al aan het bijstellen...
  9. P

    Verhoogd Honda NTV650 zadel, buddyseat

    Zeer mooi verhoogd zadel voor de NTV650. Heeft 100euro gekost om te laten vullen en opnieuw bekleden. Daarna weinig gebruikt. Nu voor de prijs van 50euro! Na betaling is verzenden mogelijk.
  10. P

    Gezocht! Achterremleiding Dorsoduro 750

    Ik ben opzoek naar een achterremleiding voor mijn Appie DD. Heeft iemand zoiets liggen in de schuur? Hoor het graag.
  11. P

    Kawa kz650sr slecht lopen

    Beste MFers ik heb een probleem waar ik niet uitkom. IK ben een cafe racer aan het bouwen op basis van een klz650sr. Als ik hem start op de choke looptie netjes. OP een gegeven moment word hij warm en gaat hij steeds slechter lopen met als gevolg afslaan. IN de tussentijd de chokeschuif...
  12. P

    Hoeveelheid olie in voorvork kawa kz650sr

    Ik ga mijn voorvork reviseren van mijn kawasaki kz650sr. De binnenpoot diameter is 38mm, het zou goed kunnen dat dit hetzelfde is voor een z650 of z750. Maar aangezien ik niet aan een werkplaatshandboek kan komen en de mensen van goedhart motoren het mij ook niet konden vertellen wend ik mij...
  13. P

    Intresse peiling gratis frame Kawa kz305 csr incl papieren

    Heeft er iemand hier intresse in een gratis frame van een kawa kz305csr uit '89?? Ik wil een donor motor aanschaffen maar wil het frame en blok niet hebben. Maar ik moet hem helas in 1 koop nemen dus vandaar mijn vraag, wil er iemand een gratis frame incl eventueel een gratis blok? Blok loopt...
  14. P

    GEZOCHT sportdempertje 60mm aansluitdiameter

    Ik ben een cafe racertje aan het bouwen en zoek nog een sportdemper met een aansluitdiameter van 60mm inwendig. Wie kan me hieraan helpen? HEt liefst 1tje die is ongekort of die ik nog in kan korten. Alvast bedankt!!
  15. P

    Gezocht, achter rempomp voor een 82er kawa

    Ik ben opzoek naar een achterrempomp voor een kawasaki kz650sr uit 1982. Heeft iemand wat en wat zou dit moeten kosten? Stuur maar een berichtje als u denkt wat te hebben of iets wat ik pas kan maken op deze motor. Alvast bedankt!!
  16. P

    SLAG-kettingpons, waar te koop?

    Mensen ik ben opzoek naar een kettingpons, maar dan niet zon standaard draai ding. Ik ben opzoek naar zon ouderwetse met slagpin en hamer. Wie weet waar ik zon ding kan kopen? Motozoom ed hebben alleen die rot dingen die je moet draaien. Pb me maar als je een goed adres weet die dat soort...
  17. P

    TE HUUR. geremde motoraanhanger voor 2 motoren

    Te huur geremde aanhanger voor 2 motoren. Origineel was dit een kompressor aanhanger maar heb er 2 inrijklemmen opgezet en doet nu goed dienst als motoraanhanger. Zit een hele dikke as onder maar je moet toch zelf je eigen witte platen erop doen. Excl afbind materiaal zoals spanbanden. De...
  18. P

    Aprilia Dorsoduro 750 2008

    Hierbij bied ik te koop aan mijn super gave Dorsoduro. De reden van de verkoop is dat ik wat anders wil gaan rijden. De groep waar ik mee rijd kan ik met gemak bijhouden in de bochten maar met de langere toertochten is het soms wel ff bij poten en vandaar dat ik wat anders wil. Gegevens...
  19. P

    Gezocht aprilia dorsoduro 750 2008 kuipdelen

    Gezocht kuipdelen voor een dorsoduro 2008. De handkappen, linkertankdeel, achterdeel, topkuipje. Laat maar weten als u wat heeft.
  20. P

    Gezocht koppelingshendel honda ntv650 revere

    Gezocht koppelingshendel voor een 1995er honda ntv650 revere. Laat maar weten als u een goede hendel heeft voor een normale prijs.
  21. P

    Garmin zumo550 montagesteun fireblade2004

    Ik heb nog een home made montage steun liggen voor de zumo550. De steun is bedoeld voor een honda cbr1000rr fireblade 2004-2005. Je haalt het kunststof kapje van de elektronische stuurdemper af en kan hem daar gemakkelijk monteren. Na montage is de tellerparty nog steeds goed afleesbaar. Ook...
  22. P

    Motoraanhanger 750kg as. Geremd!!

    Wegens overcompleet, mijn geremde motoraanhanger. IS geschikt voor 3 sm motoren of crossers en ook voor 2 gewone motoren. Bij mij stonden er eerst 2 fireblades op en later een dorsoduro en fireblade. Zo goed als nieuwe banden. Oploop rem en verlichting werkt goed. 3goten plus oprijgoot...
  23. P

    Yamaha Xt600E '90 mooie pekelfiets!

    Goede xt600e aangeboden. Elektrische start dus geen gedoe meer met aantrappen en je enkel naar de jeweetwel helpen. Setje vers rubber eronder gemonteerd dus klaar voor komend sizoen! Ketting en tandwielen heb ik al gedaan en sinds hooguit 500km mee gereden. RVS uitlaat systeem eronder van...
  24. P

    Geremde motortrailer op basis van paardentrailer

    Brockman 2 paards paardentrailer. 4goede banden en zeer goed reservewiel. Dikke nieuwe harde bodem ( zonder rubber). KLep wel voorzien van rubber. word nu gebruikt als motortrailer/ motoraanhanger. Van binnen opnieuw gespoten. Verlichting werkt, net als de oplooprem. NIet moeders...
  25. P

    Honda cbr1000rr fireblade 2004 zwart

    Zwarte honda fireblade cbr1000rr. In goede staat verkerend. Dit jaar nog grote beurt gehad, oa: -olie ververst ( zit nu vol synt. olie in) -olie filter -luchtfilters -remvloeistof -koppelingsvloeistof -alle 4 de iridium bougies ( bougies van 30euro per stuk!!!!) Bouwjaar vd...
Terug
Bovenaan Onderaan