Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Zx6r-Meanduck

    Leuke Kawasaki GPZ 600R uit 1987!

    Beste forum-gebruikers, ik bied dus mijn Kawasaki Gpz 600r uit 1987 (Amerikaanse import) aan omdat ik hem niet verzekerd krijg. Er is namelijk geen 25 kw kit voor beschikbaar. Kinderachtig gemekker van de Nederlandse staat. Maja, dan gaat ie maar weg. Hij heeft ongeveer 33000 miles op de...
  2. Zx6r-Meanduck

    GPZ600r-probleem, vage shit ouwe?

    Beste mensen, Ik heb dus een GPZ600r uit 87' die ik weer lopend heb gekregen. Ik had al een eerder topic gemaakt om te vragen waar ik op moest letten bij een motor die 3 jaar had stilgestaan. Nu had de motor een gescheurd diafragma-rubbertje en heb ik daardoor het hele membraan vervangen...
  3. Zx6r-Meanduck

    Motor 3 jaar stilgestaan, hulp en tips gevraagd!

    Beste Forumgenoten ;) , Iemand nog tips of dingen waar ik op moet letten bij de aankoop van een motor (GPZ 600 uit 87') die 3 jaar stil heeft gestaan. Wat kan er in het blok allemaal zijn gebeurd in die tussentijd? De beste man beweert dat hij gewoon liep voor die 3 jaar en waarschijnlijk...
  4. Zx6r-Meanduck

    4 maanden wachttijd?

    Is het nu waar dat veel beginnende motorrijders 4 maanden moeten wachten op een examenaanvraag? Ik hoorde iets in die trend op de radio. Dat zou komen doordat opeens veel mensen willen leren motorrijden in het voorjaar (mooiweerrijders.. zucht) en omdat de economie zo goed loopt waardoor de...
  5. Zx6r-Meanduck

    Problemen met schakelen

    Beste mensen, ik ben anti-technisch, ik beperk me alleen tot het rijden ;( . Ik had dus een vraagje en die is als volgt: Mijn motor blijft in de eerste versnelling steken. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik krijg hem namelijk met geen mogelijkheid in de 2de versnelling of neutraal...
  6. Zx6r-Meanduck

    Heya!

    Hallo beste mensen, Mijn naam is Erik Wansink en sinds kort trotse bezitter van een Kawasaki Zx6r Ninja. Ik hoop op dit forum veel tips en bruikbare informatie op te doen. Mssn is het zelfs mogelijk om ergens een keer mee te rijden. Lijkt me geweldig. Vriendelijke groeten, Erik
Terug
Bovenaan Onderaan