Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vfroem
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    Onderdelen: Suzuki GSXR750 SRAD GSX-R750 GSX-R 750 600

    Wegens kapot Bigend lager, te koop complete motorfiets in onderdelen: GSX R 750 SRAD Vrijwel alle onderdelen passen ook op de Srad 600 (1998-2001) en de Srad 750 (1996-2001) Voorvorkpoten (2 stuks): 169,- kroonplaat: 30,- Clip on L(750) € 25 Clip on R(750) € 25 gashendel € 10...
  2. V

    Tank lost op... Carbon-Kevlar tank en NL benzine..

    6 Jaar terug voor mijn projectmotor een Carbon-kevlar tank gekocht. 1.5 jaar terug bleek de tank te reageren met benzine waardoor de sproeiers/carburateurs verstopt raakten. Vorig jaar een coating aangebracht in de tank zelfde probleem... Heb de (Duitse) fabrikant de tank opgestuurd. Hij...
  3. V

    VFR800 VTEC LeoVince Uitlaatdempers: Carbon E-keur

    Te Koop: Uitlaatdempers voor de Honda VFR800 VTEC Past op bouwjaar 2002 t/m 2009 LeoVince SBK uitlaatdempers -Slip On -Ovaal -Carbon -E-keur -uitneembare DB-killers Prijs: 385,- Euro GERESERVEERD tot a.s. maandag Trefwoorden: V-TEC Uitlaat uitlaten demper dempers: Leo...
  4. V

    Motorongeval Breda A27/A58 thv Sint Annabosch 2 juli 22.00

    Vanavond reed ik met de auto vanaf het Minervum in Breda richting Tilburg. Ter hoogte van de lange bocht waar de A27 overgaat in de A58; Sint Annabosch, zag ik een motor langs de kant van de weg liggen en een auto verderop stilstaan. Twee seconden later realiseerde ik wat ik had gezien; moet...
  5. V

    185,- euro voor een 185cc Suzuki TS185ER

    Te Koop: Suzuki TS185ER Heb ik ingeruild op een andere motor. Zou volgens de oude eigenaar goed hebben gelopen (start nu niet) Prijs: VERKOCHT
  6. V

    VFR750F 1994; mooie basis streetfighter !

    Te Koop: perfecte basis voor streetfighter ! VFR750F (RC36-II) Bouwjaar 1994, model 1994-1997 Motor staat recht op de wielen en heeft geen schade. Goede banden, ketting en tandwielen. Starten en lopen. Compleet NL kenteken Prijs; 1099,- (mag eventueel ook in onderdelen)
  7. V

    ML-ZL-13 Kawasaki ZXR750 ! 500,- beloning !

    In Amsterdam rijdt een kawasaki ZXR750 met kenteken ML-ZL-13 rond. (dit kenteken is dus vals; wellicht een gestolen ZXR750 met mijn kenteken ?? ). Dankzij deze motorrijder heb ik een fijne bekeuring voor door rood rijden gekregen. Ik heb dus zelf een ZXR750 groen-wit met dit kenteken welke...
  8. V

    wegenbelastingvrij !!: Suzuki TS185 ER tweetakt 25KW

    Te Koop: Suzuki TS185ER Bouwjaar 1982 Is door leeftijd wegenbelastingvrij. Geschikt voor klein rijbewijs ! Motor is 2 jaar geleden rijdend weggezet maar loopt nu niet. Prijs: 175,- <aangepast> <foto's staan verderop>
  9. V

    Endurance VF750F Nico Bakker frame

    Wie heeft er foto's en info over de Endurance VF750F met Nico Bakker frame ? De motor werd in de 8 uurs race o.a. bereden door Johan v/d Wal.
  10. V

    Honda VFR800Fi '99 3.750,- euro

    Te Koop: Honda VFR800Fi Bouwjaar 1999 51.000km Kleur rood Goede banden, ketting en tandwielen. Schadevrij. Geheel origineel. Prijs: 3.750,- (mocht je een witte VFR750F model 1990-93 hebben, dan heb ik zeker interesse)
  11. V

    Gezocht: remklauwen 2008 CBR1000RR SC59

    Gezocht: Remklauwen van een CBR1000RR van 2008 (SC 59)
  12. V

    Gezocht: Startmotor Suzuki GSX-R 600/750 K8

    Gezocht: startmotor Suzuki GSX-R 600 of 750 K8
  13. V

    Chopper op basis van een Honda VTR 1000 SP-1

    Deze chopper kwam ik op ebay.com tegen. Vind het (ondanks dat de motor niet af is) een erg mooie motor. Om veel problemen met keuren e.d. te voorkomen; welke donor motor zou geschikt zijn voor zo'n blok ?
  14. V

    Keihin FCR39 Flatslides carburateurs

    Te Koop: Set Keihin FCR39 Flatslide carburateurs + inlaatkelken (rood of blauw). prijs: 649,- euro Bij interesse: rob -apestaart- zeshonderd.cc
  15. V

    gez.: alu zijstandaard '07 600cc (o.a. CBR600RR)

    Gezocht: Aluminium zijstandaard, schijnt standaard op diverse 2007 600's gemonteerd te zijn waaronder CBR600RR. Zoek een lichtgewicht zij standaard voor mijn project motor.
  16. V

    Nieuwe assen laten maken: cad-cam, cnc ??

    Mijn project motor is inmiddels flink lichter geworden; minder dan +/- 170KG rijklaar incl. brandstof ipv 240kg. Om ook de laatste kilo's te kunnen pakken wil ik graag lichtere assen gebuiken (zowel voorwiel als assen voor ophanging blok). Ik kreeg het advies om dunnere (wanddikte) RVS assen...
  17. V

    50mm race / licht gewicht clip-ons met 3cm verhoging

    Afgelopen week heb ik mijn Gilles Tooling race clip-ons binnen gekregen. Super afgewerkt, hardstikke mooi en extreem licht, maar..... Ze passen niet; komen tegen de kuip aan. Wie weet welke merk -licht gewicht- 50mm clip-ons levert met een verhoging van ongeveer 3 cm ?
  18. V

    Gezocht CNC gefreesde kroonplaat Fireblade SC44 of SC50

    Te koop gevraagd CNC gefreesde kroonplaat en eventueel T stuk voor een Honda Fireblade SC44 of SC50.
  19. V

    Motorblokken opruiming VFR750F

    Sinds een paar weken ben ik verhuisd daarom heb ik besloten om mijn motorblokken te dumpen. Worden ze niet verkocht voor 01-01-2007 dan gaan ze op 2 na naar de oud ijzer boer (ijzer/aluminium prijs is gelukkig momenteel erg goed ) -alle blokken lliepen voor demontage; het zijn dus allen...
  20. V

    Project? VFR750F motorblok voor weinig !

    Helaas voor mij gaan VFR750F motorblokken nooit stuk. -O- Daardoor heb ik inmiddels meerdere motorblokken voor de VFR750F staan. Mocht je dus voor een project een motorblok nodig hebben, grijp nu je kans. 1)Motorblok incl. startmotor, excl. zijdeksels, carburateurs en cylinderkop: 75,-...
  21. V

    De snelste CBR'600'F van Nederland !

    Te Koop: Honda CBR600 met een 900cc Fireblade motorblok ! Aan de buitenkant is helemaal niets te zien, het blok is perfect ingebouwd. Een echte wolf in schaapskleren; een CBR'600'F met ruim 140PK. Daar kan geen splinternieuwe CBR600RR, Yamaha R6, Kawa 636 of Suzuki GSX-R600 tegenop ...
  22. V

    4-2-1 uitlaatsysteem V4: voorste samen of 1 zijde

    Wat is het verschil in PK en Koppelafgifte tussen een 4-2-1 uitlaat systeem voor een V4 met: -4 -> de voorste 2 en de achterste 2 cilinders-> 1 in vergelijking met een: -4 -> de linker 2 en de rechter 2 cilinders->1
  23. V

    Electrische waterpomp ipv mechanische pomp

    Wie heeft er ervaringen met het monteren van een electrische waterpomp ipv een mechanische waterpomp op de motorfiets ? Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen; voor- en nadelen.
  24. V

    Akrapovic Uitlaatsysteem voor Fireblade 95-99

    Te Koop Akrapovic Supersport uitlaatsysteem met Carbon demper voor bouwjaar 1995-1999. Wie wil er ruilen tegen origineel met bijbetaling ?
  25. V

    Voss Oss failliet ?

    Vos Oss Motorservice B.V. te Oss staat vermeld op de faillissementen site www.faillisementen.com . Iemand die hier meer over weet ?
Terug
Bovenaan Onderaan