Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vyvyan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    Welk vet contactpunten

    Hoi, Welk vet of smeermiddel gebruiken jullie op het viltje de onderbreker (asje) van contactpunten? Zou een drupje motorolie regelmatig op dit viltje hiervoor geschikt zijn? Alvast bedankt.
  2. V

    Motor voor lange(re) tijd stallen

    Hoi, Ik heb een Yamaha xs650 van 1977. Deze is technisch helemaal in orde. De laatste tijd rijd ik er echter te weinig mee om verzekering en de staat jaarlijks gelukkig te blijven maken. Om de kosten te drukken, en omdat ik nog een andere motor heb, zou ik mijn xs nu voor langere tijd...
  3. V

    Bonneville start niet, maar startrelais klikt wel

    Hallo, Vermoedelijk heb ik het probleem reeds gevonden, maar ik wil het hier toch even checken zodat ik niet onnodig een onderdeel bestel en het probleem hiermee vervolgens niet opgelost is... Probleem: de Triumph Bonneville (2003) van een vriend start niet. Bij aanzetten van het contact...
  4. V

    Chopper of bobber stuur..

    Hoi, Ik heb mijn motor een beetje verbouwd naar iets chopper/bobberachtig (weet ook niet wat de juiste benaming is, niet van belang). Ik ben niet helemaal tevreden over het huidige stuur. Het mag iets hoger en ook wat smaller worden. Zo ziet hij er nu uit: Wat vind ik wel mooi: deze vorm...
  5. V

    Knie tankrubbers

    Hoi, Weet iemand waar ik tankrubbers kan bestellen, zoals je vaak op oudere motoren ziet (bijvoorbeeld triumph), op de plaats waar je knieën de tank raken? Ik kom vooral bij te moderne rubbers uit of tankpads voor bovenaan op de tank. Alvast bedankt! Tim
  6. V

    Probleem met carburatie van xs 650

    Beste, ik heb een probleem met mijn yamaha xs 650 van 1977, type 447. Ik heb deze motor nu een 3-tal jaren, en heb er elk jaar al nieuwe olie in gedaan, oliefilter vervangen en afgelopen winter kleppen gesteld en ontsteking nagekeken. De motor reed goed, maar niet geweldig (pakte soms wat...
  7. V

    Motor kopen in Nederland vanuit België

    Hoi, hopelijk kan iemand me hier het juiste advies geven. Ik zou een motor willen kopen van iemand in Nederland. De motor heeft een Nederlands kenteken. Zelf woon ik in België, en zou de motor dus ook uiteindelijk op Belgisch kenteken moeten komen. Heeft iemand dit al eens gedaan...
  8. V

    Stationair toerental gaat de hoogte in bij warme motor

    Ik ben bijna klaar met de verbouwing van mijn yamaha xs400 tot een caferacer. Om zeker te zijn dat de afstelling goed staat, na het plaatsen van open uitlaten en open luchtfilters, ga ik de motor nog eens binnenbrengen bij een erkende yamaha garage. Nu heb ik zelf gemerkt dat het toerental...
  9. V

    Kent iemand een goede site om K&N luchtfilters te bestellen?

    Hoi, voor mijn yamaha xs 400 caferacer, wil ik luchtfilters bestellen van K&N. Ik heb er nu deze goedkope op zitten, maar wil toch graag iets 'kwalitatievers': Weten jullie via welke webshop ik die best kan bestellen aub? Diameter van de aansluiting op de carbs is 55 mm. Ik zoek...
  10. V

    Bougiedoppen NGK, nieuw

    Voor de geïnteresseerden, te koop: 3 'bougiedoppen' van NGK. Ze zijn nieuw en ongebruikt. Ik had ze gekocht voor mijn xs750, maar heb toen besloten niet meer verder aan deze motor te werken. Op mijn xs400 passen ze niet. Nieuwprijs per stuk kan je lezen op de foto. Ik wil er echt niet veel voor...
  11. V

    yamaha xs400 cafe/classic racer

    Hoi ! Sommigen onder u hebben mijn avonturen reeds kunnen volgen in het xs/xj topic, maar ik vond dat het tijd werd voor een 'eigen' topic, zodat ik mijn vorderingen wat overzichtelijker kan bijhouden, en zodat ik het algemene topic niet teveel vervuil met al mijn vragen ;) . Snel mezelf...
  12. V

    Suzuki Bandit, in topconditie, met tal van opties!

    http://www.2dehands.be/suzuki-bandit-tal-van-opties-57076600.html?qq=suzuki%20bandit op deze link vind je mijn zoekertje Voor de mensen in Nederland, mijn motor staat wel in België geregistreerd. Vriendelijke groeten, Tim (Vyvyan)
  13. V

    Sportdemper/uitlaat voor een Suzuki Bandit N 600 van 1999

    ik zoek een demper met een leuk geluidje, iets wat meer buldert en gromt dan de standaard fabrieksdemper die er nu op zit Heb je iets, laat het me dan weten. Aangezien ik zelf niet zoveel van techniek ken, moet ik er wel zeker van zijn dat hij gaat passen. gegroet, Tim
Terug
Bovenaan Onderaan