Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vwaaron
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    GSXR 2009/2010 Hugger

    Wegens een verkeede bestelling een zwarte hugger te koop voor een 2009/2010 GSXR. Prijs 25 euro
  2. V

    rem koppelngs hendel GSXR 2009/2010

    wegens een verkeerde bestelling een zwarte rem - koppelings hendel voor een 2009/2010 GSXR vraagprijs is 50 euro
  3. V

    Zwarte kuipruit gsxr 2009/2010

    Wegens een verkeerde bestelling een zwart kuipruitje te koop voor een 2009/2010 GSXR. prijs 15 euro.
  4. V

    Harley Davidson jas

    Mooie zwarte HD jas maat M . Jas is 1,5 jaar oud en zeer zeer weinig gedragen, ziet er ook als nieuw uit. nieuwprijs was 380 euro, vraagprijs nu is 220 euro. groet, Aaron link naar marktplaats...
  5. V

    powercommander of laten " mappen"

    Hallo, ik ben in het bezit van een K1 GSXR 1000. nu heb ik zelf een bolt-on Akra en een BMC luchtfilter erop gezet. is het nu vertsandig om voor veel geld een power commander erop te zetten, of wat je ook wel eens lees, je motor voor veel minder geld laten " mappen" graag enig advies...
  6. V

    MIVV Titanium demper GSXR

    Bij deze te koop 2 maanden oude MIVV titanium demper incl db killer en E-keur voor een GSXR: Suzuki gsxr 600 k1,2,3 gsxr750 k1,2,3 gsxr 1000 k1 en 2 Edit € 200
  7. V

    verhogen van Uitlaat GSXR 1000 K1

    Hallo, ik heb sinds kort een MIVV BOLTON demper op mijn gsxr 1000 K1 gezet. qua uitlaat prima looks en geluid. nu wil ik alleen dat de uitlaat wat hoger richting de achterkant van de motor komt te staan. is dit mogelijk, of moet ik dan hoe dan ook het gedeelte vanaf het "spruitstuk"...
  8. V

    koplamp afstellen gsxr 1000 2001

    Ola, heb zojuist een zenon setje ingebouwd, merk trouwens aardig het verschil, maar hij schijnt nogal bij de mensen in de auto's naar binnen :) ik kan alleen nergens in de cockpit vinden waar ik dit kan instellen. iemand enig idee? gr, Aaron
Terug
Bovenaan Onderaan