Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tmaxer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tmaxer

    Kymco Agility 150

    Te koop een Kymco Agility 150 van Juli 2008. KM stand is +/- 17.500 Scooter is voor woon/werk vervoer gebruikt. Is een prima scooter maar zoals op de foto's te zien is geen beauty. Kappenwerk van de topkuip zou vervangen moeten worden. Starten en rijden. Enige waar naar gekeken zou moeten...
  2. Tmaxer

    yamaha Tmax / XP 500 te koop

    Te Koop: Mooie en goed onderhouden Yamaha T max, xp 500 motorscooter. Yamaha XP 500 TMAX Segment: Motorscooter Bouwjaar: 2001 Kleur: Zwartblauw Cilinderinhoud: 500 cc Aantal cilinders: 2 45500 km Opties en accessoires: Bagagerek en evt topkoffer, voorzien van sportscreen met MRA...
  3. Tmaxer

    Mijn Yamaha Tmax is te koop

    Ik plaats hem hier omdat ik denk dat in het te koop gedeelte de scoot niet veel kans maakt. Dit is de tekst op Marktplaats Te Koop: Mooie en goed onderhouden Yamaha T max, xp 500 motorscooter. Yamaha XP 500 TMAX Segment: Motorscooter Bouwjaar: 2001 Kleur: Zwartblauw...
  4. Tmaxer

    Pimp je Tmax

    EasyParts.nl Makkelijke en relatief goedkope manier om snel de Tmax van kleur te veranderen met als voordeel dat de originele kuipdelen in de kast kunnen. 8-)
  5. Tmaxer

    Yamaha Tricker xg 250

    zie marktplaats: klik hier! 8-) kruuters
  6. Tmaxer

    motorscooterbanden

    vandaag een parker in mijn achterband ondekt '( Nu is de achterband niet nieuw meer maar had nog even meegekunt... morgen laat ik er een vulkaniseer-geval inzetten. :? Nu ben ik benieuwd of er gebruikerservaringen of testverslagen zijn mbt motorscooterbanden. Mijn volgende set zou dan...
  7. Tmaxer

    welk type helm op de scooter?

    Als toekomstig motorscooteraar wil ik natuurlijk wel weten wat is hot en wat is not op het gebied van helmdracht op de scooter. Wat dragen jullie : integraal, systeem, open(jet)helm? Mij lijkt de systeemhelm wel wat. Beste uit 2? 8-) Gebruik op bv een Tmax, dus ook snelweg km.
  8. Tmaxer

    aanschafprijs maxiscooter

    Wat zou een reele prijs zijn voor een Yamaha Tmax vanaf 2001? het eerste type dus, er vanuit gaande dat deze in een goede staat is met ongeveer 35.000km er op.
  9. Tmaxer

    motorscooter filmpjes

    de mp 3 deze is leuker T max veegaktie :] T max promovideo 8-) stuurt slecht zo'n Tmax :} Fast Tmax T-Max X 500cc. con Nos Protossido d' azoto 01
  10. Tmaxer

    Husaberg FS450 e supermotard te koop

    model 2004 kenteken 2006 in nieuwstaat. ongeveer 20 draaiuren. specs: 450 cc electrisch en kickstarter etc evt met complete ombouw naar enduro. extra velgen met schijven, remklauwset en voorspatboard(cross) teab
  11. Tmaxer

    effe voorstellen

    hallo, hier een toekomstig Tmax bezitter. Heb me na wat gelezen te hebben aangemeld zodat ik het eea te weten kan komen over de Tmax. Ik zal hem voornamelijk gaan gebruiken voor woon/werk verkeer en een enkel toerritje in het weekend. Het word het oudere type vanaf 2001, de nieuwere is me...
Terug
Bovenaan Onderaan