Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: V-twin!
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V-twin!

    Achter rempomp CB750 '78

    Het probleem is dat de achterrem maar blijft aan lopen. In het begin gaat het goed maar na een paar keer remmen lijkt het of die zijn druk niet meer kwijt kan. Nu twijfel ik of ik het rubbertje wat in de rempomp gaat wel goed gemonteerd heb. Zie foto: IMG_1331.JPG - Click to see more...
  2. V-twin!

    Koolborstels startmotor CBX 750

    Ik heb nieuwe koolborstels voor mijn startmotor nodig want daar was niks van over gebleven. Nu kan ik die origineel kopen maar daar vragen ze 18.50 per koolborstel voor. Dat vind ik een beetje te gortig. Nu heb ik dat bij een auto materiaal zaak gevraagd en die houder mee genomen waar ze...
  3. V-twin!

    Honda CBX 750 F2

    Te Koop CBX 750 F2 met volledige kuip uit 1989 Motor ziet er nog zeer netjes uit voor zijn leeftijd en is nog geheel origineel. Volgende onderdelen zijn vernieuwt Voorvork keeringen Banden circa 1000km mee gereden Koppeling platen Balhoofd lager Accu Alles werkt zoals het moet...
  4. V-twin!

    Nokkenas Honda CB750F1

    Hallo, Ben opzoek naar een nokkenas van een Honda CB750F1. Op het moment zat er een nokkenas van een F2 in een F1 kop. Waardoor de kleppen de zuiger raakten Zal er nog een foto bij doen van de F2 as misschien makkelijk om te vergelijken.
Terug
Bovenaan Onderaan