Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Big-Foot
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Big-Foot

    Verlaagd (-1,5 cm) comfort zadel Yamaha MT-09 Tracer

    Te koop aangeboden, in verband met overstap naar aangepast standaard hoogte zadel. Een verlaagd comfort zadel (-1,5 cm) incl buddy seat voor een Yamaha MT 09 Tracer vanaf 2015 tot en met 2017. Het zadel heeft de volgende specificaties; - Aangepast schuim voor meer comfort - 1,5 centimeter...
  2. Big-Foot

    Als nieuw: Garmin Zumo 345 lifetime, incl veel accessoires!

    Te koop aangeboden in verband met veel te weinig gebruiken en toch liever op de bonnefooi rijden. Garmin Zumo 345 met lifetime updates (levenslang gratis kaart- en software updates). 2,5 jaar geleden aangeschaft bij Waypoint Leek, dus net uit de garantie. Door aanschaf bij Waypoint echter...
  3. Big-Foot

    Zeer nette Alpinestars tour laarzen maat 47

    Te koop aangeboden wegens het beëindigen van motor hobby van pa. Motorlaarzen van het merk Alpinestars. Het betreffen de tourlaarzen van Alpinestars in de waterdichte uitvoering. Maat 47. 2 jaar geleden gekocht bij Kalsbeek Motoren in Zwolle. Dus slechts 2 seizoenen (uitsluitend bij mooi...
  4. Big-Foot

    Garmin Zumo 595 motorfiets houder incl ram mounts (€50,-)

    Te koop aangeboden. Garmin Zumo 595 motorfiets houder incl motorfiets montageset (ram mount). Circa 1 jaar (6000 km) gemonteerd geweest. Normaal bij Waypoint: 70+40=110 euro. Vaste prijs: 50 euro Af te halen in Zwolle of Beilen (Drenthe). Verzending ook geen enkel probleem.
  5. Big-Foot

    2x 1,5 liter jerrycan voor op vakantie/BMW 1200 GS en anderen

    Te koop, na eenmalig gebruik op trip naar Marokko. Fuelfriend 1,5 liter jerrycans voor benzine of olie. (Zelf alleen 1x benzine in gehad). 10 euro per stuk of samen voor 17,50 Af te halen in Beilen (Drenthe) of tijdens kantooruren in Zwolle. Verzending ook geen probleem.
  6. Big-Foot

    Nieuwe onderdelen (remblokken, bougies, bougiekap) voor Yamaha XJ 600/900 (diversion)

    Mensen, Mijn vader heeft inmiddels zijn XJ 900 diversion verkocht (reden: hij is met de diversion naar Marokko op vakantie geweest, smaak te pakken gekregen en dus een fiets met iets meer all road capaciteiten noodzakelijk). Echter, we hebben nog wat nieuwe onderdelen liggen. 1x setje...
  7. Big-Foot

    Forceshield Body Arnour level 2 rugprotector (Large) voor 50,- euro

    Te koop aangeboden, uitsluitend gebruikt voor een reis naar Marokko, dus helemaal in nieuwstaat. Forceshield Body Arnour level 2 rugprotector (Large) Nieuwprijs 139,95 Nu voor 50,- euro Af te halen in Beilen (Drenthe) of (tijdens kantooruren) in Zwolle. Verzending is ook mogelijk.
  8. Big-Foot

    Roltas voor op vakantie, 15,- euro

    Te koop, ivm aanschaf koffers. Zo goed als nieuwe roltas voor je motorvakantie! Letterlijk 3x gebruikt en volledig waterdicht. 15 euro, lijkt me een koopje :) Af te halen in Beilen (Drenthe) of evt Zwolle (tijdens kantoor uren). Verzending geen probleem.
  9. Big-Foot

    Verlaging set voor Yamaha MT-09 / Tracer / SP van bouwjaren 2013-2017 (50 euro)

    Te koop ivm overcompleet: Verlagingsset voor MT-09/Tracer/SP (bouwjaar 2013 tot in elk geval 2017, 2018 weet ik niet zeker) van TRW Lucas. Met deze set wordt de achterkant 25mm verlaagd. Inkorten zijstandaard niet nodig. 2 bouten van het linksysteem losdraaien, oude "dogbones" weghalen, deze...
  10. Big-Foot

    Verlaagde stepjes zwart voor Tuono gen2 (2006-2010) (plus evt. meer Aprilia) voor 30,- euro

    Te koop aangeboden in verband met overcompleet: Verlaagde (bestuurders) stepjes voor een Aprilia Tuono Generatie 2. Ze komen van een Aprilia Tuono gen 2 (2006-2010), maar ik kan me zo voorstellen dat ze op veel meer (aprilia) modellen passen. Als je maten nodig hebt, let me know! Stepjes zijn...
  11. Big-Foot

    Nieuwe alluminium Baracuda Bobins (M6 & M8) voor 15,- euro

    Te koop aangeboden ivm schuuropruiming. Splinternieuwe Alluminium bobins van het bekende merk Baracuda. De set is geschikt voor zowel M6 als M8. Nieuwprijs: 23,95 euro Mijn prijs: 15,- euro Af te halen in Beilen (drenthe) of Zwolle. Verzending uiteraard ook geen enkel probleem.
  12. Big-Foot

    Universele veervoorspanning verstellers 22mm (blauw) 12,50 euro

    Te koop aangeboden ivm schuuropruiming. Veervoorspanning verstellers, 22 mm inwendig (6-kant) in blauw geanodiseerd. Op één versteller zit een kleine beschadiging, maar stoort (mij) niet. Nieuwprijs: 30,- euro Mijn prijs: 12,50 Af te halen in Beilen (drenthe) of Zwolle, maar verzending...
  13. Big-Foot

    Spyke rugprotector maat L (25,- euro)

    Te koop ivm aanschaf geïntegreerde rugprotector in nieuw pak. Spyke rugprotector, maat Large. (zie foto voor exacte maatvoering in cm's van wervelkolom) Protector verkeerd echt nog in een hele nette staat en (gelukkig) nooit mee gevallen. Af te halen in Beilen (drenthe) of tijdens kantooruren...
  14. Big-Foot

    Magnesium toe-sliders voor Alpinestars laarzen (10,- euro)

    Magnesium/alluminium toe-sliders voor bijna alle Alpinestars (Sport)laarzen. :]:9~ Bedoeld om langer mee te gaan dan de standaard plastic exemplaren! Zie foto's voor wijze van bevestiging. prijs: 10,- euro. Af te halen in Beilen of (tijdens kantooruren) in Zwolle. Verzending uiteraard ook...
  15. Big-Foot

    Setje witte Alpinestars SMX/Tech laarzen, maat 48, voor 50,- euro

    Hallo, Wegens de overstap naar tourlaarzen te koop aangeboden. Een setje (goed) gebruikte Alpinestars SMX/Tech laarzen, maat 48, voor slechts 50 euries. *O* Zelf heb ik schoenmaat 47-47,5 en deze zitten mij perfect. Ritsen werken perfect, alle protectie is in orde en absoluut niet kapot of...
  16. Big-Foot

    Schuuropruiming: Vlag Stefan Bradl, inrijstandaard

    Af en toe heb je dat, schuuropruiming... :+ Af te halen in het mooie Drenthe (Beilen) of tijdens kantooruren in Zwolle. Verzending tegen kostprijs ook geen probleem. De volgende zaken kom ik tegen en mogen voor een schijntje weg. *O* Vlag (160x80 cm) van Stefan Bradl voor 12,50 euro excl. evt...
  17. Big-Foot

    Bluetooth headset voor in helm 30,-

    Te koop ivm aanschaf dure Sena headset :+ 2 jaar geleden kocht ik de Jabra BT3030 voor 60 euro en kocht ik bij Waypoint een bedrade HS 210 headset voor 35 euro. Ik was helemaal het happy, ik verbond tijdens de toerritjes en vakantie mijn Garmin Zumo met de Jabra, sloot de headset aan op...
  18. Big-Foot

    Garmin Zumo 660 met veel extra's (250,- euro)

    Na een aantal jaren met veel plezier deze zeer fijne Garmin Zumo 660 te hebben gebruikt, ga ik over stappen naar de opvolger (Zumo 595). Zodoende komt deze Zumo 660 te koop. Wat krijg je voor dit geld: - Garmin Zumo 660 - Nieuwste kaarten van heel Europa geïnstalleerd (2018.20) - 1001...
  19. Big-Foot

    Zeer nette helm HJC FG-15 maat M (incl. donker vizier)

    Beste Mede-MF'ers, Hierbij te koop aangeboden. Een zeer nette HJC FG-15 in de maat M. Helm is ca 3 jaar oud, maar zeer weinig gedragen (betreft helm van mijn vrouw..). Helm is dan ook nagenoeg in nieuwstaat. Helm wordt geleverd incl. pinlock, blank vizier, en donker vizier...
  20. Big-Foot

    Nieuwe Alpinestars GP-PRO handschoenen (XL) voor 75,- euro

    Hallo mede-MF'ers, Hierbij te koop aangeboden; Splinternieuwe Alpinestars GP-PRO handschoenen in de maat XL. Handschoenen vorig jaar gekocht, letterlijk 2x een uur mee gereden, maar bleek toch te klein voor mij. Handschoenen konden niet retour, dus liggen al een jaar in de kast...
  21. Big-Foot

    Volledige krauser kofferset + rek t.b.v. BMW R1100GS (125,-)

    Wegens de aanschaf van originele BMW Touring koffers die ik stiekum mooier vond, hierbij te koop aangeboden: 3-delige Krauser kofferset incl. dubbele set sleutels, kofferrek en alle benodigde bevestigingsmaterialen. Zijkoffers zijn 42 liter Topkoffer is incl. ruggensteun voor...
  22. Big-Foot

    Motor Mover

    Hallo, Ik ben op zoek naar een motor mover voor een nette prijs. Wie heeft er zo'n ding voor mij liggen? Krassen/beschadigingen, kleur en merk maakt allemaal niet uit. Zolang de wieltjes goed rollen, ben ik blij :+
  23. Big-Foot

    Het boek: "De ultieme geschiedenis van snelle motoren"

    Hallo, Te koop aangeboden, het bij velen bekende boek "De ultieme geschiedenis van snelle motoren", geschreven door Roland Brown. Het boek beschrijft de geschiedenis van "snelle" motoren vanaf 1900 tot en met de 21e eeuw. Het boek staat vol met technische details, zeer mooie foto's en...
  24. Big-Foot

    Nieuwe Probiker (lage) laarzen/schoenen maat 44

    Hallo, Mijn schoonvader heeft na 3 rijlessen helaas besloten om te stoppen met het motorrijbewijs -O- Klein voordeeltje voor jullie, hierdoor hebben we een setje Probiker (lage) motorlaarzen/schoenen in de aanbieding in maat 44. Zoals gezegd, slechts 3 rijlessen oud en nooit mee...
Terug
Bovenaan Onderaan