Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: steve_m
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. steve_m

    [verkocht] Magnetische tanktas

    In verband met de overstap naar een andere motor zonder metalen tank ligt de tanktas stof te verzamelen. De tanktas is met 2 ritsen te vergroten, waardoor er zelfs A4 ordners rechtop in mee kunnen. Compleet inclusief kaartvak en regenhoes.
  2. steve_m

    [verkocht] Rizoma sidemount Ducati Diavel

    Bij aanschaf van mijn Diavel uit 2011 zat deze Rizoma sidemount op de motor. Ik heb de originele Ducati houder achter het wiel weer gemonteerd, vandaar dat deze sidemount weg mag. Hij is compleet met verlichting en montagemateriaal en nog geen jaar op de motor gezeten. Nieuwprijs is >€200,-...
  3. steve_m

    Hein Gericke 2 delig dames motorpak

    Het pak is door mijn vriendin gekocht om achterop mee te kunnen, maar dit vond ze toch minder leuk als verwacht. Slechts een paar keer gedragen, dus zonde om hem ongebruikt te laten hangen. Het gaat om een textiele broek en jas van Hein Gericke. Broekmaat: 42 Jasmaat: 40
  4. steve_m

    T.E.A.B. Suzuki GSX600F uit 1994 (met lekke uitlaat)

    Aangezien de kosten van een nieuwe uitlaat hoog oplopen, heb ik moeten besluiten om mijn motor weg te doen. Als student vond ik het niet meer haalbaar om deze kosten te maken. Wellicht dat er iemand is die de motor wil opknappen of voor onderdelen kan gebruiken. Het gaat om een Suzuki GSX600F...
  5. steve_m

    kleppen stellen GSX600F uit '94

    Na het lezen van een aantal topics over kleppen stellen resteren er bij mij toch nog een aantal vraagjes: - Is er bij iemand bekend welk stelmechanisme een GSX600F uit 1994 heeft? - Hoeveel tijd gaat er ongeveer inzitten, vanaf demonteren kappen tot monteren kappen? - Welke punten zijn...
  6. steve_m

    Ervaringen Nolan N62 en/of HJC IS-16

    Ik ben vandaag naar een aantal motorzaken geweest om helmen te passen... Na 1,5 uur tot de conclusie gekomen dat het de Nolan N62 of de HJC IS-16 gaat worden. Morgen nog ff terug om te kijken welke nu beter zit, want dit voel je echt niet meer na zoveel helmen achter elkaar geprobeerd te...
  7. steve_m

    op 3 cilinders lopen (GSX600F 1994)

    Helaas moest ik erachter komen dat mijn gsx600f uit 1994 op 3 cilinders is gaan lopen... En dat nu met het mooie weer! ;( Heb als eerste de bougie van de 2e cilinder van links er maar eens uitgehaald. Deze vonkte gewoon, maar toch even nieuwe bougies gekocht (kan nooit kwaad). Echter...
  8. steve_m

    Krauser K1 op een GSX600F

    Ik kan voor een leuk prijsje een Krauser K1 kofferset overnemen. Nu zegt de huidige eigenaar dat deze koffersets universeel zijn en met strips op elke motor te bevestigen zijn. Is er hier iemand die ervaringen heeft met dit type op een gsxf? En is er misschien ook iemand die hier foto's...
  9. steve_m

    Wanneer was je eerste rit met duo?

    Zoals de titel al zegt, wanneer hebben jullie voor het eerst met een duo passagier gereden? Op welke motor was dit? Wat ging er goed of misschien fout? :+
  10. steve_m

    motorolie of koppeling?

    Ik ben in het bezit van een gsx600f uit 1994. Nu zit ik sinds kort met een probleem. Ik heb het idee dat de motor vooruit wil als ik de koppeling ingeknepen houd bij het stoplicht (toerental zakt af en toe ook en de motor wil soms zelfs afslaan). In eerste instantie dacht ik aan de...
  11. steve_m

    synchroniseren carbs GSX600F

    Hallo allemaal, Na heel wat lessen was het begin deze zomervakantie dan eindelijk zover.... Ik had het roze kaartje binnen... Na een vakantie in het buitenland kon ik eindelijk mijn motor verzekeren en de weg op. Hierbij stuitte ik echter op het probleem dat de motor niet goed liep...
  12. steve_m

    (stationair) probleem GSX600F 1994

    Heb vandaag m'n carb vervangen, om hem te begrenzen naar 25KW. Na hem een tijdje op Pri gezet te hebben, proberen te starten. Dit lukte na wat moeite, maar toen begon het probleem. Stationair loopt de motor 4000 toeren. Als de choke open gezet wordt, gaan de toeren omhoog. Als er gas...
  13. steve_m

    Goede motorzaken in de regio Den Haag?

    Ik ben nog bezig met rijlessen, heb inmiddels een GSX600F uit 1994 in de kelder staan en hoop nog voor de zomervakantie mijn rijbewijs op zak te hebben :+ Ben nu alleen op zoek naar een goede motorzaak, het liefst in de regio Den Haag. Heb zo hier en daar wel een aantal namen gehoord, maar...
  14. steve_m

    Heej..

    Nu ik eindelijk besloten heb om toch te beginnen met m'n motorrijbewijs en ben aangemeld, toch maar ff voorstellen. Ik ben Stephan uit Rijswijk. Ben 18 jaar en vandaag, na het halen van m'n auto rijbewijs in januari, begonnen met m'n motorrijbewijs bij Metro in Den Haag.
  15. steve_m

    Rijschool regio Den Haag?

    Na het halen van m'n rijbewijs B en het verkopen van de brommer ging het toch weer jeuken. Daarom wil ik nu voor m'n motorrijbewijs! Ik heb alleen nog geen flauw idee welke rijschool en hoop dat er mensen zijn met goede/slechte ervaringen bij rijscholen in de regio den haag.
Terug
Bovenaan Onderaan