Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: erikje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. erikje

    Diverse originele onderdelen Honda Fireblade 954rr SC50 2003

    Originele luchthappercovers Originele tandwielcover Originele ketting beschermer (voor) Originele ketting beschermer (achter) Originele rem/schakelset Originele rem/koppelingshandel Originele voorspatbord Originele hugger Harry :-* Originele 954rr uitlaat (als het goed is)...
  2. erikje

    Honda Fireblade 2003 SC50 CBR954RR Rood/Zwart € 3250

    Honda Fireblade SC50 CBR954rr Bouwjaar 2003 Van een liefhebber geweest en altijd vertroeteld. Keurig netjes onderhouden volgens de Haynes manuals. Alles keurig op moment gezet etc. Meer gepoetst dan bereden :-) Mag weg nu ik vader geworden ben (ja cliché) en ik gewoon letterlijk geen tijd heb...
  3. erikje

    Tyre Down / 954rr spatbord/hugger/schakelverstelset

    Zolderopruiming :-) Nieuwe TyreDown bevestigingsband om je motor op een kar vast te zetten op de band. Dit heeft als voordeel dat de achtervering gewoon z'n werk kan doen. vp € 50,00 Verstelset voor de orginele remschakelset vp € 15 945rr (sc50) hugger vp € 30 945rr...
  4. erikje

    Honda Fireblade 929/954 onderdelen

    Te koop: 929rr Koppelingskorf+ platen carterdeksel 954rr remschijven (voor) voorspatbord (zwart) hugger (zilver)
  5. erikje

    Het Honda CBR 900RR FireBlade Topic deel 83

    :P *O* 900RR-topic Deeltje 83 *O* :P Het Weer Actueel en verwacht weer Waar het in 1992 allemaal mee begon, de introductie :} Motormeuk - Filmpje: Fireblade introductiefilmpje 1992 2011 Zaterdag 6 augustus BBQ-meeting @ Soesbabe *O* Wie zijn erbij..... *...
  6. erikje

    Verkeerde knopje?

    Kan iemand ff de mededeling status van dit topic afhalen? Yamaha XT 660 R 2005 denk dat er iemand het verkeerde slotje gebruikt heeft :P
  7. erikje

    Versnellingsbak CBR 954

    Dag allemaal, Ik heb weer een leuk winterprojectje *D Tijdens het laatste ritje van vorig jaar hoorde (en voelde) ik in de 3e versnelling een aardige ratel uit de bak komen. Naja ff balen natuurlijk, gelukkig kon ik via een mede MF-er snel een 929rr blok regelen met uitgelopen...
  8. erikje

    Hoe stuk is deze krukas?

    Achtergrond De versnellingsbak van m'n 954rr is hoogstwaarschijnlijk kaduuk (mooie ratel, alleen in de 3e versnelling). Nou weet ik dat komende winter pas als ik het blok open heb liggen, maar ik wilde graag goed voorbereid zijn en iig een bak hebben liggen. Hiervoor was ik dus op zoek naar...
  9. erikje

    VholdR solid state actie camera

    Te Koop: VholdR camera incl bevestigingmateriaal[br]op de basis zul je alleen even een nieuw stukje dubbelzijdig platband moeten doen. Incl. geheugenkaart[br]ik moet alleen even spieken of het nou 1 of 2 Gbyte is :) Ingebouwde Laserpointers[br]zodat je kunt mikken wat je op gaat...
  10. erikje

    Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 56

    :9 *O* Deeltje 56 *O* :P !!!Voor en door 900RR rijd(st)ers!!! ホンダのfireblade Het Weer Wat zijn de vooruitzichten? Blijft het droog? Onze meetings: Pannenkoekenmeeting zondag 23 augustus om 13.00 uur Pannenkoekenhuis de Roozeboom te IJsselstein* Kindvriendelijk...
  11. erikje

    Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 46

    :9 *O* Deeltje 46 *O* :P ホンダのfireblade Het Weer Blijft het droog? Interessante lopende topics Slachtfeest CBR900RR '98 in progress! Wheelie lessen van Da Liks!!! 900RR-topic Wheelie meeting maart 2009 (€ 25,- p.p) 01 - Blademaster 02 - Erikje 03 -...
  12. erikje

    Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 40

    verkeerd verbonden: http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/224628/Het-Honda-CBR-900RR-Fireblade-topic-deel-41-1.html :W
  13. erikje

    Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 32

    :9 *O* Deeltje 32 *O* :P ホンダのfireblade Het Weer Blijft het droog? Interessante lopende topics Slachtfeest CBR900RR '98 in progress! Onze meetings: 1. 2007 - Honda CBR 900RR Posbank meeting 7 juli 2007 2. 2007 - 2e M&G CBR900RR Fireblade topic 2007 3...
  14. erikje

    Knoeien met polyester/epoxy

    Gezien het feit dat ik nergens carbon luchthappers kan vinden voor m'n motor wil ik eens kijken of zoiets zelf enigzins zelf in elkaar te brouwen is. Wat google/mf zoeken leert dat het mogelijk is carbon doek te lamineren met epoxy/polyester. Wat hebben we nodig * Epoxy of Polyester? *...
  15. erikje

    Het Honda cbr600f topic deel 5

    De linkjes naar de vorige delen: HET Honda CBR600F topic!!!! HET Honda CBR600F topic deel 2!!!! HET Honda CBR600F topic deel 3!!!! HET Honda CBR600F topic deel 4!!!! Dit is wederom HET topic voor de CBR600F rijder. Je vind er informatie (zie de links hieronder), zo nu en dan zal er ook...
  16. erikje

    Honda CBR600f 1996 €3200

    Aangezien ik wat anders op 't oog heb mag ie eventueel weg: Honda CBR600 F3 PC31 Bouwjaar: 1996 Km stand : +-29k km Kleur : Wit + rood + beetje felgeel Opties : BOS einddemper, lekker geluid, onder de 8k rpm niet overdreven hard. Zwart ruitje Bi-Xenon verlichting, 6000k dus gewoon...
  17. erikje

    [CBR 600f '96] Ratelend geluid bij kracht leveren

    Mijn CBR geeft in de 3e tot 6e versnelling een vaag geluid als de motor kracht moet leveren, als je bv 50 in z'n 3 of 4 rijd en je geeft geen gas dan hoor je niets, ga je gas geven hoor je een schurend geluid, ook bij 80 in z'n 6 en dan doortrekken naar de 100 hoor je het. Ik heb alleen het idee...
  18. erikje

    Snelheidmeter (kmteller) + Dashboard CBR 600f '96 (PC31)

    Ik zoek voor m'n CBR600f uit ' 96 een nieu dashboard (bij mij is er een bevestigingshoek afgebroken) en een werkende KM teller.
  19. erikje

    CBR600f ' 96 PC31 snelheidsmeter afwijking

    Ik merk dat m'n snelheidsmeter een flinke afwijking heeft (120 km op de teller is maar 100 km in 't echt), hoe kan ik testen wat het probleem is? Ik weet dat de vorige eigenaar vlak voor de verkoop de teller heeft verwisseld, kan ik zien of deze teller ok is ? (bv door een pulssignaal op de...
  20. erikje

    Nieuwe motorrijder in de maak

    Zo, ik heb zojuist de rijschool gebeld en ga aan m'n motoravontuur beginnen, ik zal maar eens beginnen met de 17 delen van het centrale rijlestopic door te nemen.
Terug
Bovenaan Onderaan