Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Thug
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    (Weer) een banden vraag, welke offroad banden op WR450

    Ff de zoek functie doorspit maar kon eigenlijk niet echt duidelijkheid vinden. We gaan straks in september naar Italië voor een weekje ofroad, vorig jaar reed ik op een versys met tkc 80. Top banden!! Zowel off als onroad onwijs veel grip! Nu heb ik een WR450F model 2009, de banden die er...
  2. T

    titaan plaat

    te koop een titanium plaat van 22 cm bij 11 cm 0,8 cm dik ideaal om een paar leuke vonk sliders van te maken. Liever mailen dan PBen want ik zit niet meer zoveel op het forum. sinned82@hotmail.com prijs?? had zelf een 30,- in gedachten ex verzend kosten. ophalen kan omg Moerdijk.
  3. T

    Tussen de Rivieren Deel 21: beter laat dan nooit..

    Welkom bij "Tussen de Rivieren" ook wel bekend als "De Blérkippen" Deel 21: "Beter laat dan nooit" Seizoen 2012 komt er alweer aan!!!! :] De ritjes gaan weer ouderwets op blerkippenstyle en met de gebruikelijke gezelligheid. Er staan dit seizoen nog een aantal mooie dingen op het...
  4. T

    Voor spadbord R6 '03 '04 25,-

    Voorspadbord van een Yamaha R6 bj '03 '04 Vaste prijs 25,-
  5. T

    ZX6R '03 '04 Tank met pomp

    Zilver grijze tank met brandstofpomp jammer genoeg met een klein deukje maar daar is de prijs dan ook naar. Verder geen krassen of andere schades. Vraagprijs: 200,-
  6. T

    Gratis af te halen Slicks!!

    Pireli diablo slick's 120/190 Allemaal 3 a 4 training sessie's oud!!
  7. T

    Explosie proof FM/AM Radio????

    Geen idee waar ik dit topic zou kunnen plaatsen, maar ik ben op zoek naar een explosieproof radio die am en fm zenders kan ontvangen. Ik werk in een ruimte waar alles EX. Proof moet zijn, nu heb ik een hoop sites gevonden maar dat zijn alleen maar radio's ala walki talkies of hoe je dat ook...
  8. T

    ZX6R 2004 3000,-

    ZX6R uit 2004. Deze is in 2009 omgebouwd naar circuit motor en is een 10x circuit mee gereden. Kenteken nog steeds aanwezig, motor is nu geschorst. motorblok is in 2010 vervangen omdat de oude 68.000 had gelopen. Motorblok is nu een 4000km oud. (+/- 3000 straat km's) Met eventueel...
  9. T

    CR250 '91 met kenteken

    CR250 '92 ongeveer een 1,5 jaar geleden gekocht na 1/2 jaar een nieuwe zuiger, cilinder, big end, smal end. Daarna ongeveer een 5 uur gereden, dat is de reden dat ie in de verkoop gaat. Ik rij er te weinig op en het geld is meer dan welkom nu er een kleine op komst is :) 1 complete kappenset...
  10. T

    Rizoma kentekenplaathouder nieuw

    Gekocht om onder de motor te zetten, tegen de tijd dat de bestelling binnen was was de motor toto los -O- Hij heeft heel lang in op zolder in een doos gelegen om nog eens onder een toekomstige motor te worden gezet. Maar dit gaat niet op kort termijn gebeuren dus mag ie in de verkoop. Deze...
  11. T

    euro shopperrrrrrrr!!!!!!!!

    Brandstof tank ZX6R 2003/2004 zivergrijs, in goede gebruikte staat. Zeer lichte gebruikers krasjes en 1 klein deukje zoals te zien op de foto. Incl Brandstofpomp en slot ZONDER SLEUTEL!! die ben ik kwijt |( 200,- Clipons LI + RE ZX6R 2003/2004 zonder gashendel. Zijn alle 2 recht...
  12. T

    Super corsa's (180) 4 sessie's oud voor 75,-

    1 set Dragon's waar ik maar 4 sessie's mee op Assen heb gereden, daarna ben ik over gegaan op slick's Ik heb hier maar 4 sessie's op gereden omdat ik ze eigenlijk op de motor van me vriendin wilde leggen en niet op of 'hoekig' wilde rijden. Maar gezien die nu in de verkoop is en de banden die...
  13. T

    FZ6N S2 2008 ABS 5000,-

    Te koop wegens gezins uitbreiding *D Yamaha FZ6N S2 uit 2008 met ABS, deze is door mijn vriendin nieuw gekocht. Bij de aankoop hebben we gelijk een pakket er bij gekocht wat bestond uit: *Belly pan *Rizoma kentekenplaat houder *2 Akrapovice uitlaten met E-keur en uitneembare DB killer...
  14. T

    RSV mille '02 vgpr 3500,-

    Hele nette, altijd dealeronderhouden Aprilia RSV Mille. kleur: Mat zwart / rood. VRAAGPRIJS is INCLUSIEF: Acropovic uitlaat + originele uitlaat, bok, accu-lader, buddseat +cover , sloten en spyball alarm. Ketting tandwielen zijn nieuw (500 km) Schijven + blokken kleine 1000 km geleden...
  15. T

    Bouten met locktite vast in blok....

    Ik weet het ff niet meer... Ben sinds Zaterdag middag al bezig om me voorste uitlaat pijpen van de XTZ750 te vervangen door RVS exemplaren. Eerst al een 1/2 dag bezig geweest om de 'klemmen' los te krijgen. (alu. ringen die de uitlaat tegen het blok klemmen) Uiteindelijk heb ik die alu...
  16. T

    Titaan voor de sliders

    heb nog 2 1 hele of 4 2 halve blokjes liggen. helemaal niets meer liggen... Maten: dikte: lengte: breedte: heel 12 70 50 half 12 35 50 (in mm's) hele is zoals op de foto, halve is dus de helft :+ ze zijn dik...
  17. T

    Race kuipen set R1 '09

    Te koop Race kuipen set R1 '09 we zijn overgegaan naar een ander type dus deze set(s) zijn te koop 2 topkuipen 3 x rechts 1 x links 2 x kontje 3 x onderkuip 2 sets dus met wat exta's 1 set ligt nu bij de spuiter want deze was ligt beschadigd na een crash in strube de set op de...
  18. T

    div onderdelen R1 04' '05

    ligt bij de oud ijzer hoop ;)
  19. T

    Div gebruikte slicks + regenbanden

    120-70-17 & 190-60-17 Per set 25,- 120-70-17 Per stuk 15,- alle prijzen zijn ex verzendkosten, eventueel op te halen in omg Breda/Moerdijk of op het circuit op afspraak :+
  20. T

    Breda / Oosterhout en omstreken deel 26

    Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 26 Voor iedereen die denkt nog wat terug te kunnen vinden, zie hieronder (veel succes ermee :+ ): Deel 1: Breda / Oosterhout e.o. Deel 2: Breda / Oosterhout e.o deeltje nr 2 Deel 3: Breda / Oosterhout e.o. part 3 Deel 4: Breda / Oosterhout...
  21. T

    Diablo Superbike SC2 0709 voor 2 tientjes

    zo als de tietel al zegt :P op te halen omg Moerdijk/Breda of in Friesland voor de aankomende 2 weken gezien ik daar regelmatig zit voor me werk nu :+ op sturen kosten koper
  22. T

    brandstof meter defect?? ST1100 '98

    heej peeps vraagje, me oom heeft een ST1100 uit '98. Nadat ik zijn benz tank had verwijderd om bij een geklapte koelvloeistof slang te komen, kwam ik dr achter dat ik de stekker van de vlotter vergeten was los te koppelen |( . nadat alles weer terug gebouwd was heb ik de draden die waren...
  23. T

    volledige kuipenset ZX6R '03/04 zilvergrijs

    zoals de titel al zegt een volledige kuipset voor een ZX6R uit 2004 (03 is het zelfde) alles in in nette (gebruikte) staat de zij kappen zijn dicht gezet op de knippelichten. aan de rechterzij kap zit zit een gat in ivm met een omgevallen motor die er met z'n clipon doorheen ging O-) de...
  24. T

    XS1100 '78 wah n'n gek dr veur gift (inruil mogelijk)

    heej peeps bij deze gaat de XS dr uit... ik heb hem zelf een 3 jaar geleden al bijna weer over genomen van een mede MFer. Hij had daar 5 jaar aan straat gestaan en deed nie veel meer. Na de Carbs en nog wat andere zaken te hebben gereinigd liep ie weer als een zonnetje. Maar nu is toch de...
  25. T

    FZ6N S2 net ingereden 7000,-

Terug
Bovenaan Onderaan