Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DragonRider
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DragonRider

    Kuipen CBR600RR 05 'West'

    Na het opruimen van de schuur kwam ik nog een doos tegen van een set kuipen voor de CBR600RR die ik ooit had. Ooit gekocht omdat ik toen gevallen was, maar heb de motor toen omgebouwd naar racer, dus nooit nodig gehad... Het gaat om een nieuwe set (china)kuipen, in het "West" thema. Nieuw...
  2. DragonRider

    Te Koop, ZX6R 2014 NK-Circuitmotor

    Hierbij bied ik mijn racemotor te koop aan. Hij is van 2014, heeft ongeveer 140pk aan het achterwiel en zit boordevol opties, zoals bv: - Kawasaki Kit ECU + Kabelboom + Dynamo - K-Tech vering + Stuurdemper - GB Racing motorbescherming - Snelgas - Carbon frame, Tank en achterbrug...
  3. DragonRider

    Seatcover en bestuurderszitje ZXR400

    Kwam nog een seatcover tegen in het stof, en aangezien de motor verkocht is... Cover is groen en heeft geen krassen :D zitje is wat stoffig... :X teab :) nulzes45040169
  4. DragonRider

    Brandstoftank ZXR400

    Ik heb nog een brandstoftank liggen van een ZXR400, welke de nieuwe eigenaar van de motor niet wilde hebben vanwege de roest in de tank. Misschien dat er nog iemand een tank zoekt en zin heeft in een projectje... Tank is Rood, schade vrij aan de buitenkant en heeft roestvorming aan de...
  5. DragonRider

    Het ZX-6R topic deeltje 88, De snelste zijn ZWART!

    *O* Welkom in alweer het 88e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en...
  6. DragonRider

    Het ZX-6R topic deeltje 87, De snelste zijn GROEN!

    *O* Welkom in alweer het 87e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en...
  7. DragonRider

    Het ZX-6R topic deeltje 85, tijd om gas te geven!

    *O* Welkom in alweer het 84e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil je iets veranderd...
  8. DragonRider

    *TK* ZX6R 09+ Laser Titanium systeem + extra link en demper

    Hierbij dus een Full Titanium Laser Exhaust System te koop aangeboden, inclusief een extra linkpijp van een andere diameter en een extra demper. De "kleine" demper heeft Ekeur, de grotere niet. Geen DBkillers aanwezig. Db's van de beide dempers zijn open 102 Db bij 7000 rpm. Dit...
  9. DragonRider

    *TK* Laser GP

    Hierbij dus een Laser GP te koop. past op een XJR1300 52mm aansluiting met sleuven, geen klem of veertjes bij. tegen elk aannemelijk bod :)
  10. DragonRider

    Het ZX6R topic deel 82, de Zomer in de Kop!

    *O* Welkom in alweer het 81e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Topic Personal Trainster Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil...
  11. DragonRider

    *TK* ZX6R 08 Akrapovic & Laser demper

    Bij deze dus 2 dempers te koop. Dit waren reserve dempers voor mijn racer. maar aangezien de racer verkocht is, dus over. - Akrapovic demper, model 2005 passend voor ZX6R 2007 250,- - Laser demper, passend gemaakt voor ZX6R 07, maar geen linkpijp bij. 150,- heeft een binnendiameter...
  12. DragonRider

    *TK* ZX6R 08 onderdelen

    bij deze dus ook een stapel onderdelen van de ZX6R 08 te koop. Deze zijn afkomstig van de ombouw naar circuit, en daarna op zolder beland. Met het idee om deze ooit weer terug te bouwen. De motor is verkocht, en dit is dus over. - Originele uitlaat 75,- - uitlaatbeschermers 40,- - 2x...
  13. DragonRider

    *TK* ZX6R 09 kuipenset, ECU, Contactslot, etc

    bij deze dus een aantal onderdelen te koop van een ZX6R 2009. Deze onderdelen zijn van mijn racemotor afgekomen, toen we deze gingen ombouwen. Het betrof toen een nieuwe motor, en dus zijn de onderdelen zo goed als nieuw! Het gaat om de volgende items: - 2x ECU, Kabelboom, Contactslot en...
  14. DragonRider

    *TK* CBR600RR 05 kuipen met krassen

    Bij deze dus een volledige kuipenset van een CBR 600 RR 2005. Deze hebben de grindbak gezien op assen, en zijn daarna vervangen voor race kuipen. (nou niet bijdehand gaan doen dat ik ze eerder moest vervangen, want de kuipen kwamen te laat... :+ ) Alle ophangpunten zijn nog intact. (Het...
  15. DragonRider

    ZX6R Circuitmotor 2008

    Hierbij dus de circuitmotor van mijn vader te koop aangeboden. Nieuw gekocht begin 2008, staat nu ongeveer 8.000 km op. Dit is dus het 08 model, en niet het 07 model ;) . Zitten goedkeurings papieren bij, dus is evt later terug te bouwen naar straat. Hiervoor is dan alleen nog een RDW...
  16. DragonRider

    beschadigde ZX6R '09 racekuipen

    aangeboden, t.e.a.b, (dus doe een bod, en ze zijn van jou :P ) 3x groene Topkuip (varierend van lichte tot medium schade) 1x zwarte onderkuip (lichte schade) 2x zwarte kontkuip (lichte schade) Kont 1 binnenkant: Kont 2 binnenkant: Topkuip 1 Topkuip...
  17. DragonRider

    *Te Koop* LMC Siesta Caravan

    Te Koop wegens aanschaf nieuwere caravan. Lord Munsterland Caravans (LMC) Siesta 480 Bj 1987 Max gewicht 1100 Kg. As mag 1300 Kg hebben. is vrij simpel om te bouwen naar Motorcaravan. Dmv luik aan de achterzijde. (ruimte voor 2 motoren alleen qua gewicht krap) 2 zithoeken omtebouwen...
  18. DragonRider

    Het ZX6R Topic deetje 69 "Powersliding On Spikes"

    *O* Welkom in alweer het 69e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil je iets veranderd zien in de...
  19. DragonRider

    te Koop, ZX6R '08

    Te koop aangeboden, mijn kawasaki ZX6R 2008 Kawasaki ZX6R Bj 2008 kleur: Zwart 31.000 Km Extra's: - Spyball Alarm - Groene Rimstriping - Groene stalen Remleidingen - ZXR sticker op de achterbrug :+ - Hugger met Groen gaas :P - Achterste Remolie reservoir weggewerkt naar de...
  20. DragonRider

    [TK] Metzeler RaceTec ( en Interact) K2

    bij deze verkoop ik dus een aantal setjes K2's. (Dot 2009/2010) 120/70-17 en 180/55-17 Set RaceTec: 240 euro, ex verzend Set Interact: 260 euro, ex verzend PB of mail: ivarparty (Aapje) Hotmail.com
  21. DragonRider

    Kawa ZX6R 2008 7200,-

    Owke jongens. Bij deze zet ik dus mijn motor te koop… Even de specificaties op een rijtje: Kawasaki ZX6R Bj 2008 29.000 Km Geheel standaart hij is volledig dealer onderhouden (eerst ter Braake, en daarna Horeon) en de hele historie is aanwezig. Ik ben de eerste eigenaar en heb hem...
  22. DragonRider

    sportdemper voor CBR600RR 05

    zoals de titel al zegt, ben ik dus op zoek naar een NIET standaart demper voor een CBR600RR 05. het maakt niet zoveel uit welk merk, zolang ie maar herrie maakt... ;) liefst rond de 100/150 euro Gr ivar
  23. DragonRider

    Te koop, Pirelli Dragon Supercorsa PRO SC2 Nieuw

    3 Voorbandjes Pirelli Dragon Supercorsa PRO SC2 t.k.a. 120 70-ZR17 Dot: begin 2006. Nog volledig ongebruikt. Vraagprijs per band: 75 euro ex verzendkosten. Alle 3 de banden samen 200 euro ex verzendkosten. Info: ivarparty@hotmail.com 0645040169 en via PB :)
  24. DragonRider

    Metzeler Racetec & Racetec Interact 50 euro/set

    Deze banden zijn op het circuit gebruikt, maar zijn nog prima geschikt voor straatgebruik. Tevens zijn ze geschikt voor nog een aantal sessies op het circuit, maar dit hangt af van het niveau van de rijder en de mate waarin de banden gebruikt worden. 8 voorbanden en 12 achterbanden, allen...
  25. DragonRider

    Pirelli Supercorsa's en Metzeler Racetec te koop

    Edit: heb alleen nog Metzelers liggen! zoals meerdere hier zet ik ook mijn circuit bandjes te koop :) . ik heb 3 sets Pirelli Supercorsa's SC2 en 3 setjes Metzeler RaceTec K2 liggen. DOT's van eind 2008. ook nog ruim voldoende (5 tot 8 mm) profiel. maten: 120-70 ZR 17 en 180-55 ZR17...
Terug
Bovenaan Onderaan