Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dutchess69
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dutchess69

    Revit Leren Dames-combi

    Te Koop wegens het krimpen van mijn lijf en het uitlopen van leer :+ : Leren dames-combi van Revit. De jas is zoals op het plaatje, de broek is geheel zwart (zonder sliders). Aan elkaar aanritsbaar. Jas: Maat 44 Broek: Maat 42 NB.: Pak is gedragen, dus geen nieuwstaat meer...
  2. Dutchess69

    Sokken voor Bauke :D

    Deze zijn maatje te groot geloof ik ! Wie heeft passende size ?!
  3. Dutchess69

    Vrijdag de 13e!! *zwaaitopic*

    }) Het is vrijdag de 13e !!!! }) **iedereen binnen blijven, niet op de motor, niet de straat op** :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W En omdat het vrijdag is, vakantie-tijd én de 13e hebben we nu een écht officieel zwaaitopic
  4. Dutchess69

    Fazer 600 - 2001 **Blauw**

    Mijn buren beginnen nu toch wel heel erg boos naar me te kijken.... 2 motoren op de parkeerplaats vinden ze een beetje teveel van het goede...... Wie zorgt ervoor dat ik weer een "normaal" leven krijg in de buurt ?!?!? Mijn Fazer is nog steeds te koop...... !!! Prachtig mooie motor met...
  5. Dutchess69

    Oudere dames deel 3 !

    Lady-BMW heeft het stokje doorgegeven aan mij en zie hier..... DEELTJE 3 inmiddels !!! Lady bedankt voor het verzorgen van deel 2 :} :} *O* *O* *O* De namenlijst in de beginpost van deel 2 is hieronder te vinden. Iedereen die "nieuw" is en vermeld wil worden in het lijstje.... Geef...
  6. Dutchess69

    Kawasaki ZXR 750 - Bouwjaar '92

    Aangepast: Deze motor stond te koop voor een vriend van mij..... Ik heb hem zelf gekocht van hem om te leren sturen op een sportieve motor...... Heb ontdekt dat ik toch naar een wat "slankere" motor wil, dus daarom mag een liefhebber "mijn" motor kopen. Ik zit zelf te denken aan een R6...
  7. Dutchess69

    Rood/witte seatcover R1 1998

    Voor een vriend van mij ben ik op zoek naar de seatcover voor een rood/witte R1 uit 1998. Als ik het goed begrepen heb gaat niet om die ene die je eroverheen schuift, maar eentje die je op de motor plaatst als je de buddyseat eraf haalt ?! Iemand enig idee waar deze te koop zijn (of misschien...
  8. Dutchess69

    Nog een nieuweling

    Hallo allemaal ! Ik heb al een tijdje sneaky rondgesnuffeld op het forum... het werd nu wel tijd dat ik me eens "echt" ging aanmelden..... bij deze dus ! Even voorstellen dus: Carla, 37 en ik kom uit een dorp in het mooie Westfriesland. Ik heb mijn rijbewijsje nog niet, maar ben d'r hard...
Terug
Bovenaan Onderaan