Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: flensje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Honda CB600F / CB 600 F Hornet (2008)

    OMSCHRIJVING Beschrijving Honda CB600F Tellerstand: 24.612 km Kenteken: 44-MB-PX Bouwjaar: oktober 2008 Transmissie: Handgeschakeld Kleur: Goud Cilinderinhoud: 599 cc Aantal cilinders: 4 Nette Honda CB600F Hornet uit 2008 met 24612 km op de teller. Motor verkeert in goede staat De motor is...
  2. F

    Garage beschikbaar in Dokkum en Sint Nicolaasga

    Hey mensen, ik heb werkelijk geen idee of dit mag van MF, maar het kan wel eens praktisch zijn voor motorrijdend Nederland die verlegen zitten om stallingsplaatsen voor hun motor. Iig heb ik momenteel de beschikking over garageboxen in Dokkum en Sint Nicolaasga. Zoek je dus iets in deze...
  3. F

    Verschillende attributen Honda CBR600f uit 1999

    Hallo allemaal. Door mijn crash met mijn motor ben ik met verschillende attributen van mijn CBR blijven zitten. Ik heb er niets meer aan doordat mijn motor total loss is verklaard en ik niet weer dezelfde CBR ga aanschaffen. Wat heb ik in de aanbieding: Een tankkofferhoes van Bagster...
  4. F

    Te Koop Suzuki GSX400F 1982 vraagprijs € 600,-

    Te Koop leuke Suzuki GSX400F uit 1982 Een leuke motor die geschikt is om lekker te toeren op de binnenwegen. Kilometerstand op dit moment is 66818 Wij hebben de motor in 2010 gekocht, echter heeft deze een tijd stil gestaan omdat de eigenares nog geen rijbewijs had. Vanaf...
  5. F

    FZR 400W 1988

    Het gaat gebeuren. Ik ga officieel mijn lieve, mooie FZR verkopen. Het is een beetje met pijn in mijn hart, maar de aanbieding die ik nu heb gekregen kan ik echt niet afstaan. Mijn Motor Het gaat om een rode FZR 400w uit 1988. Er staat momenteel + 46000 km op de teller. Afgelopen herfst zijn...
  6. F

    xxx te huur

    Hallo allemaal, Ik wil even het volgende onder de aandacht brengen. namelijk spam :(
  7. F

    Orginele uitlaat FZR400w

    Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een orginele uitlaat voor mijn FZR400W uit 1988. Een uitlaat van een RR past niet en een uitlaat van een 600 incl bochten past wel, maar dan passen mijn onderste kuipdelen weer niet. Ik hoop dat iemand mij kan helpen
  8. F

    cdi unit voor een FZR 400W uit 1988

    Hey hallo, Ik ben op zoek naar een cdi unit voor een fzr 400w uit 1988. Ik weet dat een 400 r een andere type heeft dan de 400w, echter weet ik niet of dit heel veel uitmaakt dat dit anders is. Ik hoop dat een van jullie me kan helpen
  9. F

    decibel killer

    Hoi allemaal, Ik heb een Yamaha FZR400 uit 1988 aangeschaft. Hieronder zit een laser uitlaat. Helaas zit er geen decibelkiller bij. Is er iemand die toevallig nog een killer over heeft die in deze uitlaat zou passen? Groetjes
  10. F

    sportieve motor gezocht,600cc

    Hoi allen, Ik ben op zoek naar een sportieve motor, niet hoger dan 600cc. Ik heb een keertje gereden op een cbr00f en het reed super. Ik vind een Thundercat heel erg mooi, alleen daar heb ik het budget niet voor (of iemand moet een goedkopere te koop hebben staan) BUDGET: tussen de 1000 en...
  11. F

    Met spoed gezocht: Laat flensje motor rijden

    Mensen die willen doneren in het Flensjewilteenmotor-fonds. Mocht u een bijdrage willen leveren.. Banknummer op aanvraag:]
  12. F

    theorie boekje + oefenexamens

    Hallo allemaal, Ik bied hierbij een theorieboek + oefenexamens aan. (nieuw gekocht afgelopen april). Kosten hiervoor € 20,= + evt. verzendkosten
  13. F

    Laarzen maat 41

    Hoi all, Ik hoop op korte termijn mijn rijbewijs te halen van mijn motor. Hiervoor les ik regelmatig en oefenen ik tussendoor ook wel wat. Met het lessen draag ik dan ook laarzen van de rijschool, alleen voor het oefenen leen ik laarzen van mijn vriendin en die zijn veel te klein. Ik heb dan...
  14. F

    een motor

    Hoi allen, Zoals jullie wel begrepen hebben ben ik op zoek naar een motor. Ik heb niet echt heeeel veel haast, daar ik nog bezig ben met lessen. Maar ik ben me zeker wel aan het oriënteren en mogelijk dat één van jullie DE ideale motor voor mij te koop hebben staan. Tja, wat is mijn idee van...
  15. F

    weer een nieuweling

    Hoi allemaal, Ik ben weer zo'n nieuweling. En in alles. Begin namelijk donderdag aan mijn eerste motorrijles. Jeetje wat heb ik er zin in!! Nou tot talks.
Terug
Bovenaan Onderaan