Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Blob
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Blob

    BMW R1100GS VERKOCHT

    Onverwoestbare 1100 GS te koop. Rijdt als een rots op de weg. Niet de jongste meer, maar echt een bike om van te houden. Bouwjaar 1997, te bewonderen in Amsterdam. 150.306km wordt nog mee gereden. €2000,-.
  2. Blob

    KTM 690 Duke zonder papieren aangeboden op FB, iemand hier zijn bike kwijt?

    Ik zie net op een facebookpagina dat in Belgie een 2011 ktm 690 duke zonder papieren wordt aangeboden. De verkoper kan niet duidelijk maken waarom deze er niet bij zitten, het zaakje stinkt dus. Mocht je je Duke kwijt zijn, kijk hier dan eens naar.
  3. Blob

    Sleutelplek in Amsterdam aangeboden

    Er is een plek vrijgekomen in een kleine gezamelijke sleutelgarage, vlakbij A'dam Centrum. Alleen custom bike builders, opknappers van klassiekers e.d. Geen winstoogmerk, maar gezamelijk de kosten dekken. Stuur me even een berichtje als je meer info wil.
  4. Blob

    Sleutelplek net buiten Amsterdam beschikbaar

    Vanaf 1 maart huur ik net buiten Amsterdam een flinke garage om aan mijn eigen bikes te sleutelen. Om uit de kosten te komen stel ik een aantal plekken beschikbaar voor leuke, serieuze amateur-bouwers die aan hun custombike willen werken. Klassiekers, cafe-racers, ratbikes, allemaal welkom. Niet...
  5. Blob

    Technische dag KTM LC8 forum op 13 juni

    Op 13 juni 2015 organiseer ik voor de 4e keer een technische dag voor leden van het KTM LC8 forum bij dealer Verpalen in Krommenie. Dit jaar met medewerking van oa KTM Nederland en Dakarrijder Eric Verhoef. Voor info en aanmelden: lc8.nl :: Bekijk onderwerp - 4e technische dag LC8 forum bij...
  6. Blob

    Mooie route richting Parijs

    Binnenkort bezoek ik vrienden in de buurt van Parijs en ben van plan om tot in België de snelweg te pakken en daarna via de toeristische route verder te gaan. Misschien via de Belgische- en Franse Ardennen, schijnt de moeite waard te zijn. Wel wil ik het in 1 dag rijden, maar dat lijkt me...
  7. Blob

    Ortlieb zijtassen waterdicht

    Nog als nieuw: Set van 2 waterdichte zijtassen van Ortlieb, in totaal 47L. Bevestiging dmv klittenband onder of over het zadel. Gaan weg ivm aanschaf kofferset. Nieuwprijs bij bv Motozoom is 160,- eurookes, zijn slechts 1x gebruikt en mogen nu voor €100,- weg.
  8. Blob

    mooie route naar het Taunus gebergte

    Eind deze week rij ik naar het Taunusgebergte in Duitsland voor een bergtraining. Ik heb geen zin om alleen maar snelweg te rijden, dus zoek ik nu naar een mooie route 'binnendoor' in Duitsland. Iemand tips of zelfs een gpstrack? Thanks, Blob
  9. Blob

    iemand ervaring met NRG?

    Op marktplaats biedt deze handelaar uit Amersfoort meerdere motoren te koop aan. Iemand ervaring met NRG? Thanks!
  10. Blob

    Demo motor kopen, verstandig?

    Ik heb een nieuwe motor op het oog, een KTM 990 adventure. Hier en daar staan demo motoren te koop, hoe verstandig is het om een demo te kopen? Wat zijn de risico's Ik vraag me af of ze wel goed zijn ingereden en natuurlijk hoe die verder gebruikt is. Iemand ervaring hiermee?
Terug
Bovenaan Onderaan