Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: crizzle
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. crizzle

    Roof Boxer zwart/wit XS

    Hierbij bied ik mijn Roof Boxer zwart/witte helm aan. Ik heb deze helm 3x gedragen maar moet eerlijk zeggen dat deze niet mooi staat bij mijn motor (Yamaha R1). Vandaar dat deze zo goed als nieuwe helm weer mag vertrekken. Bon is aanwezig en heb voor de helm €349,- betaald en het zwarte...
  2. crizzle

    DB-killer verwijderen ??

    Ik heb vandaag via via een nieuwe Laser Hotcam gekocht. Nou zit er alleen een DB-killer in , vind ik niet erg zolang deze er ook weer uit kan :Y. Inplaats van met een moertje zit deze vast met een popnagel ( heet dat zo ?? ) :? Mijn vraag is dus ? kan deze DB-killer er uberhaupt wel uit ...
  3. crizzle

    Remus Grand-Prix uitlaat voor Suzuki SRAD

    Hierbij bied ik mijn Remus Grand-Prix race uitlaat aan. Het zat onder een Suzuki GSX-R 600 SRAD en heeft dus een 3 bouts aansluiting. Pas onder een Suzuki GSX-R Srad van '96 tot '00. Heeft natuurlijk wat kleine gebruikers sporen maar is nog een zeer nette demper. Komt een mooi "race"...
  4. crizzle

    Stuurdemper , wat is het verschil ?

    Bij deze een vraag aan de ervaren mensen hier. Ik wil een andere stuurdemper op m'n Yamaha R1 uit 2008 gaan zetten. Nou keek ik op verschillende sites en kwam dit tegen : - Bitubo - Hyperpro Bij Bitubo is het gewoon 1 modeltype, alleen bij Hyperpro kan ik verschillende modellen kiezen...
  5. crizzle

    Nieuwe banden ?? maar welke

    Bij deze wil ik jullie advies graag hebben over het kiezen van nieuwe banden. Op mijn Yamaha R1 uit 2008 zitten nu Michelin Pilot Power banden ( zo heb ik hem gekocht ). Nu zijn deze bijna op en word het tijd voor nieuwe banden .. maar welke ?? :? heb op motorbandenmarkt.nl gekeken maar...
  6. crizzle

    Pakking voor uitlaat

    Wij zijn bezig om een Honda CBR 600 rr uit 2003 te verbouwen. Nu hebben we een Sport vervangingsdemper gekocht ( Takkoni ) , alleen als we deze erop zetten "lekt"hij een beetje lucht bij het aansluitingspunt. In de originele uitlaat zit aan de binnenkant een soort pakking ( zie plaatje ) ...
  7. crizzle

    TK : Velgen Yamaha YZF R1 2007-2008

    Hierbij verkoop ik mijn originele velgen van de Yamaha R1 uit 2008. Heb sinds kort Marchesini Velgen eronder zitten en heb deze dus eigenlijk over. De velgen zijn incl. remschijven + tandwiel. Mij ligt het eigenlijk een beetje in de weg dus het mag voor elk reeel bod weg ! mvg Chris :W
  8. crizzle

    Originele velgen Yamaha R1 2008

    Hierbij verkoop ik mijn originele velgen van de Yamaha R1 uit 2008. Heb sinds kort Marchesini Velgen eronder zitten en heb deze dus eigenlijk over. De velgen zijn incl. remschijven + tandwiel. Mij ligt het eigenlijk een beetje in de weg dus het mag voor elk reeel bod weg ! mvg Chris
  9. crizzle

    Duo Seat Honda CBR 600 RR uit 2003

    Zoals de titel al zegt , ik ben op zoek naar een duo seat voor de Honda CBR 600 RR uit 2003-2004. Mocht je er 1 hebben en je wilt er vanaf .. neem dan even contact met me op ! alvast bedankt :W
  10. crizzle

    Kawasaki Z750 ABS uit 2009

    Hierbij zet ik m'n Kawasaki Z750 ABS uit 2009 te koop. Gegevens van de Kawasaki : merk : Kawasaki type : Z750 ABS kleur : Zwart Km stand : 2300 km Accessoires : LED smoke achterlicht incl knipperlichten Titax rem-koppelingshendel ( zwart , korte model ) Pipercross Luchtfilter...
  11. crizzle

    Div onderdelen motor/helm te koop

    Ik heb even de zolder opgeruimd en kwam het volgende tegen wat verkocht mag worden :Y Kawasaki Z750 : Originele luchtfilter voor de Kawasaki Z750 uit 2009(nieuw) Originele rem-koppelingshendel voor de Kawasaki Z750 uit 2009(nieuw) Originele kentekenplaathouder incl knipperlichten voor de...
  12. crizzle

    Oude uitlaat weer een beetje mooi maken ..

    Beste MF-ers :) Wie kan mij advies geven over hoe ik mijn "lelijke" spruitstuk weer mooi krijg. Hiermee bedoel ik ... hij zit er al een tijdje onder en ziet er niet meer uit :N Dus ik ben van plan om heb te gaan schuren , en zwart te gaan spuiten. Mijn vraag aan jullie : Waarmee...
  13. crizzle

    Onderdelen Kawasaki Z750 uit 2009

    Te koop : Kawasaki Z750 Origineel achterlicht ( wit van kleur ). verkocht Kawasaki Z750 Standaard Uitlaat. verkocht Kawasaki Z750 Originele Luchtfilter. Kawasaki Z750 Originele Spiegels. verkocht Kawasaki Z750 Originele Knipperlichten voorkant. verkocht Kawasaki Z750 Originele...
  14. crizzle

    Alpinestars MX-1 Leren Jas

    Hierbij verkoop ik mijn Alpinestars MX-1 leren jas. Heb hem helaas maar 3 x kunnen dragen , daarna werd me motor gestolen en zat ik met een jas -O- . Kleur is rood - wit. Absolute nieuwstaat. Maat 52 Prijs : t.e.a.b.
  15. crizzle

    Suomy Spec 1R Helmen

    Hierbij zet ik me 2 Suomy Spec 1R helmen te koop. Ik had ze gekocht voor bij me motor , maar helaas hebben ze vorige maand me motor gestolen...en zit ik met 2 helmen -O- . Het gaat om de volgende : Suomy Spec1R Toseland Replica. Suomy Spec1R Biaggi Replica. Heb beide helmen niet...
  16. crizzle

    Uitlaat op maat laten maken ??

    Wie kan mij vertellen waar ik een uitlaat op maat kan laten maken ? Liefst in de regio Den Haag + omstreken. Alvast bedankt ! :W p.s. ik wil onder een Z750 een uitlaatsysteem die eigenlijk voor een Z1000 is
  17. crizzle

    TK Suzuki Gsx-r 600 K5 (2005)

    Vanwege de overstap naar een Naked zet ik hierbij mijn Suzuki te koop. Het gaat om een Suzuki Gsx-r 600 uit 2005 ... een Lucky Strike Replica waar er maar zeer weinig van zijn !! Mods : - Devil Racer Exhaust ( met DB-killer ) .. geen idee of het een E-keur heeft. - LED-achterlicht met...
  18. crizzle

    Gebruikte Kuipset Gsx-r 600 K4-K5

    Hierbij bied ik mijn gebruikte kuipset aan van een Suzuki Gsx-r 600 K4-K5. Voorspatbord / Voorkuip / Rechterkuipdeel zijn geheel schadevrij. Linkerkuipdeel is een hoekje van 2 x 3 cm afgebroken ( met een valblok erop zie je dit bijna niet meer ) en heeft een paar schaafplekjes aan de...
  19. crizzle

    Vetvrij maken velgen etc.?

    Beste mede-MFers Mijn vraag aan jullie is eigenlijk niet zo moeilijk , maar wie kan mij helpen hiermee ? Het probleem is alsvolgt : Eigenlijk wil ik alleen mijn ketting in het vet hebben , maar helaas worden er veel meer dingen vet ( voornamelijk mijn achtervelg en vele delen van mijn...
  20. crizzle

    Fighter Mask

    Wie kan mij helpen ? Ik zoek een bepaald soort Fighter Mask voor mijn motor. ( zie de foto , mag ook iets in die richting zijn ).
  21. crizzle

    Fighter Mask

    Wie kan mij vertellen waar ik dit kan kopen ?
  22. crizzle

    Winterklaar ?

    Bij deze wil ik jullie graag een vraag stellen over het winterklaar maken van mijn motor. Ik heb mijn motor , een Suzuki Gsx-r 600 2005 , afgelopen zomer gekocht en zal hem deze "winter" voornamelijk in de Garage stallen. ( inderdaad .. ik ben een mooi weer rijder :+ ) Nou is mijn vraag : wat...
  23. crizzle

    De nieuwe Ducati 848 ??

    Bij deze wil ik jullie een vraag stellen over Ducati Motoren. Zelf rij ik nu een Suzuki Gsx-r 600 K5 , maar zit eraan te denken om deze in te ruilen voor de nieuwe ducati 848 ( het kleinere broertje van de 1098 ). Nu zou ik graag willen weten hoe de rij-eigenschappen zijn van de Ducati (...
  24. crizzle

    Laser Titanium Oval demper & Originele demper + Kuipruit

    Te Koop : Laser Titanium Oval demper :Met bevestigingsbeugel en uitneembare DB killer. 4 bouts bevestiging ( maten 50 x 67 mm ). Originele demper : Met bevestigingsbeugel. 4 bouts bevestiging ( maten 50 x 67 mm ). Maar 400 km mee gereden. Originele kuipruit van GSX-R 600 K4-K5 ( ook...
  25. crizzle

    Originele Stickerset SRAD ??

    De titel zegt het eigenlijk al .... maar wie o wie kan mij vertellen waar ik de originele stickerset van een Suzuki Gsx-r 600 SRAD uit '98 kan krijgen. Het gaat hier zowel om de letters / cijfers als de achtergrond. ( hoeft niet origineel te zijn , replica mag ook .. zolang ik maar die...
Terug
Bovenaan Onderaan