Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: S.D
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S.D

    Honda VTR SP1 Bagagerek & Paddockstand

    De bijbehorende motor is twee jaar geleden vetrokken, maar heb onderstaande onderdelen nog liggen voor de Honda VTR SP1. Bieden maar! Ophalen in de omgeving van Nijmegen (geen verzending). Renntec bagagerek Erg goede staat Paddock stand set (custom made) As in... door een oom van mij...
  2. S.D

    Kromme schijf + busjes schoonmaken

    Ik kwam er laatst achter dat mijn rechter schijf voor een klein beetje krom is (lichte trilling bij aanremmen, schijf niet zichtbaar krom). Nu is de trilling heel erg licht en ik merk er niets van bij een noodstop, dus ik ben niet van plan om ze te vervangen. Nu heb ik twee vraagjes: - Ik heb...
  3. S.D

    Parkeerstand Contact... Hoe?

    Ik had het er net samen met een maat van mij over... en we kwamen er niet uit. Hoe de fuck krijg je het contact op de parkeerstand (parkeerverlichting)? Het is mij nu drie keer per ongeluk overkomen, maar als ik het nog een keer wil proberen dan lukt het niet meer :? .
  4. S.D

    Verminderde topsnelheid met DB-Killer

    Hallo allemaal, Ik ben van plan om komend weekend lekker een stukje te gaan blazen in de Eifel :] . Dus ik vandaag voor de zekerheid mijn DB-killer gemonteerd. Maar tijdens het rijden viel mij op dat ik toch behoorlijk wat vermogen had verloren (de kick was eruit). Daarbij had ik ook veel...
  5. S.D

    Houdbaarheid remvloeistof

    Ik ga komend weekend mijn originele remleidingen eindelijk vervangen door stalen leidingen *O*. Maar nu vroeg ik mij af of ik de remvloestof, die ik twee weken geleden heb geopend, nog kan gebruiken? De dop is maar heel even open geweest en heeft vervolgens goed afgesloten gestaan. Het lijkt me...
  6. S.D

    Rammel Kawasaki ZX-9R '98

    Hallo iedereen, Ik heb een vraagje over mijn Kawa ZX-9R '98. Er zit een vervelende trilling/rammel in de motor die alleen merkbaar is tussen de 6000-7500 rpm. Je kunt 'm niet alleen voelen, maar ook nog eens goed horen (als je niet te hard rijd ;) ). Het is echt verschrikkelijk irritant :(...
Terug
Bovenaan Onderaan