Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mayocity
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mayocity

    Triumph Daytona 6**rit

    Wanneer gaan we een stukkie rijden? De meeste stemmen gelden Het ritje doen we alleen bij mooi weer (als het maar droog is) Ritje zondag 5 april: Verzamelen bij vd Valk Vianen (blijft zo) Tijd 10.00 12.00 uur (ook mooi op tijd) Vanaf daar een leuk ritje langs de Lek Wie gaan er...
  2. Mayocity

    Opkiktoer 2007

    Tis natuurlijk wel reclame maken voor een toer die ikzelf medeorganiseer.... Maar ik post hier toch weleens wat. Bij deze wil ik laten weten dat van zondag 29 april t/m vrijdag 4 mei 2007 de Opkiktoer verreden wordt. Een paar oud-deelnemers (en bekenden van dit forum: Drei, Schuimpie en...
  3. Mayocity

    Opkiktoer 2006

    Op het gevaar af te spammen (maar posten doe ik hier wel vaker) wil ik toch kwijt dat van zaterdag 29 april t/m donderdag 4 mei 2006 de vijfde Opkiktoer verreden wordt. 2011-update: Nog een paar weken wachten en de uitnodigingen gaan de deur uit![hr] Een paar oud-deelnemers (Drei...
  4. Mayocity

    remblokken GSX-R600

    Heb een Suzuki GSX-R600 van 2002. Standaard remt het ding niet zo best. Heb een tijdje blokken van Performance Friction erin gehad. Dat remt een stuk beter, nadeel is dat er nogal wat remstof afkomt en de voorkant gaat trillen. Het lijkt erop dat de schijven radiaal speling gaan krijgen (op en...
  5. Mayocity

    Opkiktoer 2004

    Op het gevaar af te spammen (maar ik post hier wel vaker iets) wil ik toch even kwijt dat er van 26 april t/m 1 mei 2004 weer een Opkiktoer verreden wordt. Een paar oud-deelnemers (waaronder ik) aan de roemruchte Kicxtour organiseren vanaf 2002 deze toer. Je bent 6 dagen in Duitsland in het...
  6. Mayocity

    Topsnelheid GSX-R600K

    Ik heb een Suzuki gsx-r600 van 2002, ding is volledig standaard. In 2002 uit Duitsland geimporteerd. De topsnelheid die ik haal is 273 (teller) bij 13.500 tpm. Harder wil ie niet. (rood begint bij 14.500) Nou heb ik het vermoeden dat ie slechts 98 pk is, heb al wat geprobeerd met andere cdi-unit...
  7. Mayocity

    ultieme aanmoediging?

    Je pitcrew zal je maar zo aanmoedigen! En dan nog crashen ook.
  8. Mayocity

    foutmelding F1 bij GSXR-600

    Krijg (evenals in topic over TL1000) een F1 melding. Uitlezen volgens de \"dealertruc\" levert code C30 op. Op gixxer.com (www.gixxer.com/forums/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=8;t=003202)en links van TL1000-topic staan lijstjes met codes, echter niet C30! Iemand hier die meer weet?
  9. Mayocity

    nieuwe cbr?

    Nieuwe cbr 600 voor 2003? Lijkt wel heel erg echt! http://insanespeed.infopop.net/2/OpenTopic?a=tpc&s=540099643&f=150099643&m=3133010876
  10. Mayocity

    bekend gezicht

    Lijkt me een bekend gezicht van het Forum! http://www.sportbikes.dhs.org/index.cfm?fuseaction=displayit&Picture_ID=32585
  11. Mayocity

    Nieuwe Macadam!

    Kwam een (spionage) foto tegen op het net van de nieuwe Michelin Macadam. Het schijnt dat ze het met deze band nu over een hele nieuwe boeg gaan gooien. Hij stond al bekend als een off-road band, dus dan maar helemaal zo "in de markt gepositioneerd"
  12. Mayocity

    kneedown

    zo afgelopen weekend ff een leuk bochie uitgezocht voor wat videoos. kijk maar ff http://www.motor-forum.nl/forum/misc/3751
  13. Mayocity

    Pret op Ressen

    Vandaag rondje gereden, uiteindelijk ook nog even klaverblad Ressen een paar keer rond. Stonden er plotseling twee agenten die mij net een auto binnendoor zagen passeren. Dat is dus rijden op de vluchtstrook!! Kost mij €144! Bingo. Duur rondje geworden.........
  14. Mayocity

    Brno MGP

    Ben (toevallig?) met vakantie in Tjechie in de periode van de Brno Grand Prix op 25-8-02. Ik wil die race ook bezoeken, zijn er mensen van dit forum die eerder deze race hebben bezocht? Wat was de beste plek om te kijken en hebben jullie nog andere tips?
  15. Mayocity

    videoopnames

    Zie het artikel, gaat lekker in VS. Krijgen wij dat hier ook of is het er al? Bijlage: bikespeed1.jpg
  16. Mayocity

    Slappe tijd op het forum

    Gebeurd niet veel hier de laatse dagen. Daarom tijd zat gehad en al bladerend door wat bestanden kwam ik nog wat leuke foto´s tegen, waaronder deze: Op Kicxtour 2001 gaan achterbanden niet lang mee, zoals deze Metzeler..... Maarrrrr bestand valt niet te posten, schijnt van het verkeerde formaat...
  17. Mayocity

    Kicxtour 2002

    Afgelopen jaar was de laatste kicxtour. Deze wordt in 2002 niet meer georganiseerd......... Enkele deelnemers hebben de koppen bij elkaar gestoken en zullen een alternatief voor elkaar maken! Dus een soortgelijke tour in de eerste week van mei in Duitsland. Kostenprognose volgt nog. Zijn er...
Terug
Bovenaan Onderaan