Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. suzuki gsx600f

    Verbod SUV vs motorfietsen

    De laatste tijd hoor je veel over een verbod op SUV auto's. Met als resultaat dat ze bij wet niet te weren zijn uit steden en een landelijk verbod niet kan ivm EU afspraken. En een verbod om motorfietsen te weren van dijken is wel toegestaan. Lijkt me meten met 2 maten. Nu weet ik wel dat er...
  2. suzuki gsx600f

    Motor vs Porsche vs Straaljager

    http://grab.orsm.net/php/movies.php?file=update20050526/topspeedchallenge.wmv Een filmpje over een sprint tussen een motor vs Porsche vs straaljager. Ennehhhh niet kijken verder naar al die open wonden van die vrouwen ;)
  3. suzuki gsx600f

    Zakelijk motorrijden, kosten per kilometer?

    WIe van jullie heeft uitgerekend en hoe uitgerekend als je zakelijk naar de kosten kijkt van je motor per gereden kilometer ? Ik rij zelf op een Suzuki GSX750F. Rijdt binnenkort woon-werk verkeer 13.500 km. Daarnaast een kleine 2.000 zakelijke kilometers (dus bij inruilen 46.500 km op de...
  4. suzuki gsx600f

    Kwaliteit motorolie ?

    Zit er tegenwoordig nog veel verschil in motorolie ? Of is de motorolie van de Hema ook goed genoeg ? Puur technisch gezien dan. Niet gevoelsmatig. Of betal je echt allen voor het merk. En welk merk is echt het beste dan.
  5. suzuki gsx600f

    Cagiva Canyon 500, woon- werkfiets ???

    Wie heeft er van jullie ervaring met de Cagiva Canyon 500. Is dit een prettige fiets voor woon-werkverkeer, inclusief snelweg ? En is de kwaliteit een beetje in orde ?
  6. suzuki gsx600f

    Stuurprobleem ????? Of versleten voorband ???

    Sinds deze week merk ik dat het stutren vreemd gaat met mijn fietssie. Lijkt wel of mijn voorband aan het asfalt geplakt zit. Kan het moeilijk omschrijven. Heb er heel de winter zoals gewoonlijk mee door gereden. Wel als een oude man door de bocht, meer remweg houden, etc etc. Het door de...
  7. suzuki gsx600f

    Hoe rijden in de sneeuw en bij gladheid?

    Waar kan je het beste rijden in de sneeuw ? Is dat in een bestaand spoor dat al gemaakt is door auto's of juist waar nog niemand gereden heeft ? En bij glad wegdek zie je vaak waar de auto's rijden dat het wegdek is "schoongereden " en nat / glad is. En tussen de banden door de warmte van de...
  8. suzuki gsx600f

    Winterhand Schoeller Grid ComfortTemp

    Is er iemand die al ervaring heeft met winterhandschoenen van Schoeller Comfort temp? http://www.motortoer.com/kleding.html onderaan de bladzijde. ComforTemp is een geheel nieuw isolatiemateriaal met ongevenaarde kwaliteiten. ComforTemp neemt namelijk als het warm is warmte op en geeft deze...
  9. suzuki gsx600f

    Camera voor je helm of motor

    Regelmatig lees ik hier op het forum over mensen die graag hun acties op de motor vastleggen. Mogelijk dat dit een aardige link si voor de liefhebber. Weet niet wat het kost, maar zag er best handig uit voor zijn doel. http://www.helmetcamera.com/ :]
  10. suzuki gsx600f

    Nieuw gevaar op de weg

    Naast alle andere afleidingen in koekblikken is er weer een nieuwe rage onder de petjes met GTI. Op zich al een gevaar op de weg, maar met de nieuwste gadgets helemaal. Het is tegenwoordig hip en erg interessant op TIJDENS het blikrijden TV te KIJKEN. Het liefst DVD-tjes met muziek in...
  11. suzuki gsx600f

    Wie heeft er gereden op de nieuwe Yamaha XT ?

    Rijd dat een beetje lekker ? Zag 2 uitvoeringen, 1 met groot voorwiel met soort croos band en 1 met klein voorwiel met straatband. Gaat dat een beetje met het verkeer op de snelweg mee? Wie weet dat?
  12. suzuki gsx600f

    Ketting smeren met WD40 , wel of niet doen ?

    We kennen allemaal het wondermiddel WD40. Helaas is er nog geen aftershave van. Wat is het bezwaar om er ook je ketting mee te smeren?
  13. suzuki gsx600f

    Meekleurend zonnevizier met anticondenswerking

    Ziet er veelbelovend uit. Ik heb nu een normale FogCity en deze bevalt al goed. http://www.motorcycle.com/mo/mcbeware/03_Supervisor/index.motml
  14. suzuki gsx600f

    Weer oppassen na de vakantie

    Het is weer oppassen geblazen na de vakantie. Zitten weer een hoop weggebruikers te slapen. Om 16:30 uur passeer ik het kleinpolderplein en daar lag weer een motoprrijder onderuit. Gelukkig was de politie al gearriveerd met 2 wagens.En werd de weg afgezet met wat pionnen en een rood kruis. De...
  15. suzuki gsx600f

    Allband, half uurtje, stop en go!!!

    Gisteren start ik mijn fietssie en merk dat de boel lekker zwabbert. Lekke band dus.Zit er een 2 duimer in mijn achterband. Naar de pomp, hard oppompen (nog gratis) en gaan. Lekker,weer een band naar de klote.Gaat weer 160 euro en de vakantie moet nog beginnen Bel Allband op in Rotterdam.Of...
  16. suzuki gsx600f

    Bumperklevende motorrijder

    Rij net van huis naar werk en wordt ik ingehaald door een andere motorrijder. Dach, zal is effe aanpikken en een stukje meerijden mbt snelheid. Rij de motorrijder voor me op een moment vlak achter een personenauto op de linker baan. Schat over een afstand van 1,5 km met een gangetje van 90...
  17. suzuki gsx600f

    Welke motorfilms zijn de moeite waard

    Welke motorfilms zijn een beetje de moeite waard om nar te kijken? Kwam er van de week 1 tegen, BIKER-BOYZ. Was leuk, wat mooie stoppies en wheelys. Verder weinig inhoud. Muziek was ook wel aardig. Wel hele mooie motorfietsen, apart gespoten. Een kloon van de snelle en de kwaaie ( the fast...
  18. suzuki gsx600f

    Het blijft me verbazen, dat soort kleine dingen

    Kom het zo vaak tegen. Kom je op de motor op een verkeerslicht aanrijden wat op rood springt. Je rijd ongeveer 100 meter er nog vandaan en laat je gas een beetje los omdat je toch moet afremmen voor het rode verkeerslicht. Wordt je op de linkerbaan verbijgeblazen door een koekblik wat...
  19. suzuki gsx600f

    Scooterrijders hebben geen hersenen

    Rij ik afgelopen vrijdagmiddag naar huis over de Jacq Dutihlweg in Rotterdam. Nat weer, zeik regen. Wegdek nat en glibberig. Is wel een voorrangsweg tov de zijstraten. Rij ik achter een scootertje en zit eigenlijk met een glimlach die knul en beetje te volgen. Gangetje of 70 blaast ie over de...
  20. suzuki gsx600f

    Stadler motorkleding

    Een aardige site gevonden met goede motorkleding met redelijke prijzen. Zeker als je op zoek bent naar iets anders als alleen zwart als kleur. www.stadler-bekleidung.de Prijslijst staat ook op de site. Ik vind de kleding er wel strak en netjes uitzien.
  21. suzuki gsx600f

    Ook gekken op een motor kom ik tegen

    Had op weg naar huis weer wat aan mijn achterwiel hangen. Kom ik van de snelweg (A16)af bij afslag Kralingen/Prinsenland ga de snelweg onderdoor en stopt voor de verkeerslichten op de J.Dutihlweg. Hoor ik een hoop gegrom en kijk eens naast me. Denk aan een Golfje met petje. Nee, niks, kijk nog...
  22. suzuki gsx600f

    Verkeersveiligheid

    Ik volg al een tijdje dit forum enj les veel over de verkeersveiligheid zoals die beleefd wordt door iedereen. En de overheid heeft zijn eigen idee over de verkeersveiligheid. In mijn ogen is verkeersveiligheid niet meer als een persoonlijk gevoel die voor iedereen anders is en beleefd wordt...
  23. suzuki gsx600f

    Motor overall Husky ax II voor de winter

    Heb het blad van Motoport ontvangen en daar staat een winteroverall in. Deze zou lekker warm zijn voor de wintermaanden. Het gaat om de Husky AX II, blz 4 van nummer 3-2003. Zijn er mensen die ervaring hebben met zo'n soort overall. Is het handiger en warmer en beter dan de gewone combi's. En...
  24. suzuki gsx600f

    Lekkere warme handen, eindelijk !!!!!

    Eindelijk geen koude handen meer op de motor. Ben nu in het bezit van elektrische handschoenen. ZAAAAAAllllllllliiiiiiiiigggggg. Ben niet zo'n techneut en had de boel in 10 minuten gemonteerd op mijn Soes. Handschoenen zjn niet echt dik en zijn lekker soepel. En dat vind ik belangrijk want je...
  25. suzuki gsx600f

    Hulpmiddeltjes handig of niet ?

    Wat ik niet snap is dat er op de moderne motoren geen sensors zitten die aangeeft wanneer je banden op temperatuur zijn. En aangeeft wanneer de bandenspanning te laag of te hoog is. Zijn toch wel belangrijke gegevens als je motor rijdt. Moet toch niet al te moeilijk zijn met de hedendaagse...
Terug
Bovenaan Onderaan