Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ProRaceRs
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Kushitani leren overall maat 98 188-197 70-80kg (lang-dun)

    Bij deze bied ik mijn mooie, van geborsteld kalfsleer,overall aan van het merk kushitani. Ik heb het pak altijd netjes behandeld. Dit is ook te zien. De maat die in de overall staat is 98. Hij is voor mij echter op maat gemaakt en is dus een klein beetje aangepast. Ik ben 197cm en weeg...
  2. P

    TomTom Urban Rider 3x gebruikt

    Te koop aangeboden: TomTom Urban Rider VERKOCHT! zeer nette tomtom rider navigatie systeem. Weinig gebruikt en gaat daarom ook weg. incl. de accessoires zoals te zien op de foto. URBAN RIDER features: Gebruiksvriendelijk motornavigatiesysteem Kaartmateriaal...
  3. P

    Omgeving Harderwijk, Zeewolde, Ermelo, enz. DEEL 3

    Deel 3 alweer. Wat komt er allemaal in te staan? 8-) Oudere topics: Rijden omgeving Harderwijk, Zeewolde, Ermelo, enz Omgeving Harderwijk Zeewolde Ermelo enz DEEL-2 Buienradar Wat te doen? MF MegaMeeting 2010 2e editie: 29 augustus MF Harderwijk boulevaard...
  4. P

    Shoei XR-1000 Maat: S

    Aangeboden XR-1000 Vraagprijs 200,- Gekocht in aug 2009 (aankoopbon aanwezig) Uploaded with ImageShack.us Incl pinlock en helder vizier.
  5. P

    Yoshimura full system GSX-R 600 k6-k9

    VERKOCHT Yoshimura Full system RVS Demper. Voor de Suzuki GSX-R 600 k6 tot K9 Of hij op een 750 past weet ik niet. Er zit een klein deukje onder het logoplaatje en wat krasjes onder de uitlaatbeugel. Foto's: Vraagprijs €750 of een goed bod.
Terug
Bovenaan Onderaan